Elke keer als Bluezz er is aan het eind van een topic, lees ik aan het begin van een nieuw topic ditquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Weer door een snotje
En te laat met openen van 317.
quote:
Frizti, tis duidelijk ik heb geen levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:22 schreef frizti het volgende:
Dagcijfers van Donderdag 9 Februari 2006 (00:00 - 23:59)
5. frizti 203
Stand van Vrijdag 10 februari 2006 (00:00)
2451 ( 2607). frizti 2694 ( + 203 )
Wow, 156 plaatsen gestegen.
Inderdaad, maar sommige zijn echt heel erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Frizti, tis duidelijk ik heb geen leven![]()
Ja oke, schrik wel sta op plaats 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Inderdaad, maar sommige zijn echt heel erg.
1. tong80 459
2. newsman 264
3. regenworm 232
4. Manu82 229
5. frizti 203
Het klinkt bijna als "Muiterij op het bankstel"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Ik hoor dat Frank, Ferri en Bonnie het over het opruimen hebben van de Skihut rotzooi. Ik vond het ook al gek dat ze het vanmorgen niet hadden opgeruimd. En Ferri neemt het voor John op![]()
WB FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Ik hoor dat Frank, Ferri en Bonnie het over het opruimen hebben van de Skihut rotzooi. Ik vond het ook al gek dat ze het vanmorgen niet hadden opgeruimd. En Ferri neemt het voor John op![]()
Ja... ze hebben het over de volgende big boss ook zo gaat doen als Theo dat ze de boel overnemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als "Muiterij op het bankstel"![]()
Thx Spemmertquote:
Dat zei John vanmiddag ook al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... ze hebben het over de volgende big boss ook zo gaat doen als Theo dat ze de boel overnemen![]()
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx Spemmert![]()
Wauw... ik sta zomaar eens niet in de TOP 10 zie ik
15. Foreverblue 163
Dat is de instelling... laten ze dan Viola maar Big Boss maken... wil die wel in de jacuzzi geflikkerd zien wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zei John vanmiddag ook al.
Hij zou de volgende big boss in de jacuzzi flikkeren als die weer de groep gaat splitsen.
Gewoon wat drukker geweest met andere dingen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!
Vlam komt nu binnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest eigelijk? Allemaal naar de OS opening aan het kijken zeker? De winter OS kunnen me niet boeien.
Jij ook al, ik moet zometeen weer naar bed, moet morgen ook werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon wat drukker geweest met andere dingen...
Sommige dingen van de OS wil ik wel zien, maar de openingsceremonie boeit me niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest eigelijk? Allemaal naar de OS opening aan het kijken zeker? De winter OS kunnen me niet boeien.
Kan je wel eens hebben hè... maar ik verwacht vandaag wel weer in de TOP 10 te staan... en anders is het ook niet erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jij ook al, ik moet zometeen weer naar bed, moet morgen ook werken.![]()
Ha Flugel....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff lekker in bad en daarna frisgewassen m'n badje in
doei
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Planning en coördinatie van projecten, betekend dat een paar weken tot soms een paar maanden, of langer als dat nodig is, bij een bedrijf werkzaam ben en na afronding van het geheel weer verkas naar een ander bedrijf met een probleempje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je wel eens hebben hè... maar ik verwacht vandaag wel weer in de TOP 10 te staan... en anders is het ook niet erg.
Wat doe je eigelijk voor werk Muerte?
Dat wordt dan een Tsjakka-kickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
John: de volgende die zo binnen komt (als Theo red.) die schop ik fysiek de deur uit
badder ze flugelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Aha... soort crisismanager dus... wel leuk werk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Planning en coördinatie van projecten, betekend dat een paar weken tot soms een paar maanden, of langer als dat nodig is, bij een bedrijf werkzaam ben en na afronding van het geheel weer verkas naar een ander bedrijf met een probleempje.
Hallo schatje, alles goed thuis?quote:
Snappieeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Hai friztiquote:
Een coupe op handen, heb nog geen streams aan. Snel aangooien dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappieeeeeeee![]()
![]()
![]()
Er is een coupe ophanden
Hai newsiequote:
Nee klopt FB, een tijd lang gingen de streams op het BBH logo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
De gasten wilden niet weg begrijp ik, vannacht.
Bonnie, Frank, John en Ferri geven af op Theo en zijn manier van omgaan met ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een coupe op handen, heb nog geen streams aan. Snel aangooien dus![]()
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meerquote:
Ja dat weet ik... daar was ik nog bij. Even daarna ben ik gaan slapen. Zal rond 3 uur zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee klopt FB, een tijd lang gingen de streams op het BBH logo.
Ik vind het bijzonder leuk om te doen, wel erg zwaar op bepaalde momenten, maar als op het eind van het project de boel weer op de rails staat, maakt dat in een klap alles weer goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... soort crisismanager dus... wel leuk werk?
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder leuk om te doen, wel erg zwaar op bepaalde momenten, maar als op het eind van het project de boel weer op de rails staat, maakt dat in een klap alles weer goed.![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef frizti het volgende:
Volgens mij is de OS openingsceremonie afgelopen, de mensen druppelen weer binnen.
@snappie: mooi om te horen dat alles goed gaat.
Wil je Muerte als de nieuwe Big Boss voorstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?
Je hebt gewoon een heel gezellige tijd hier met al die lieve mensen om je heen. Dus wat nou geen leven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat het weer wat beter met Kimmie Snap?
Liever niet, maar soms ontkom je er niet aan helaas, ik los het liever anders op en meestal lukt dat gelukkig ook wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?
Is nog nieuwigheid straks ben je er aan gewendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja oke, schrik wel sta op plaats 2![]()
Lijkt me wel wat, helaas ben ik pas na 28 april weer beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wil je Muerte als de nieuwe Big Boss voorstellen?![]()
Beter dan ja... want daar maak je geen vrienden mee natuurlijk. Maar helaas is er soms geen andere oplossing,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Liever niet, maar soms ontkom je er niet aan helaas, ik los het liever anders op en meestal lukt dat gelukkig ook wel.
Je hoeft niet altijd aanwezig te zijn, gewoon, na je werk even het huis inlopen, wat weg saneren (kan iemand wel gebruiken) en weer wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, helaas ben ik pas na 28 april weer beschikbaar.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri: ik werd vanmorgen wakker met een odol... ik wist niet wat ik er mee moest doen.
Ik kijk om me heen... en zie al die camera's... dus ik met mijn handen in de lucht. Ze filmen alles.
Heb ik nou op een een of andere manier geen last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
Ik val gelijk goed binnen bij HBBFerry met een Odol ... damn
mijn fantasie gaat weer eens een eigen leven leiden
![]()
Kijk ... dit zijn goede berichten ... krijg ik nog net even mee. Fijn om te lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.![]()
Ik heb met een half oog op de internet streams zitten te kijken naar de OS.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
dat OS opening gebeuren was slaapverwekkend zat te knikkebollen achter de TV
Handjes op het toetsenbord houden Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar schat... nu hopen dat het ook echt helemaal over isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.![]()
Jahaaaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Handjes op het toetsenbord houden Mabelle
Hahaha ja, echt op zo'n toon van... donder op met die zooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool komt weer zeuren dat er voor iedereen 2 potten creme staan, geweldig spul.
Ferri antwoord : Ja, ik poets er zelfs mijn tanden mee !
Je blijft wel erg wakker zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb met een half oog op de internet streams zitten te kijken naar de OS.
Ondertussen ook FOK! lurken, HBB en op de tv voetbal.
Ik geloof dat ik een tik heb.![]()
Avond Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
Beroepsmatig vrienden maken is erg moeilijk helaas, heb/zoek ook nooit contact met mensen van afgesloten projecten, uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar die zijn zeldzaam edoch zeer waardevol voor mij peroonlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beter dan ja... want daar maak je geen vrienden mee natuurlijk. Maar helaas is er soms geen andere oplossing,
Hoi Newsmanquote:
Ben blij voor je Snappiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. Je went er zelfs zo aan dat je als je een dag minder hebt gepost, schrikt dat je niet in de top staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is nog nieuwigheid straks ben je er aan gewend
Ik moet er toch maar eens een 2de monitor bijgooien geloof ik.quote:
Hai wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
dat OS opening gebeuren was slaapverwekkend zat te knikkebollen achter de TV
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aanwezig te zijn, gewoon, na je werk even het huis inlopen, wat weg saneren (kan iemand wel gebruiken) en weer weg
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Kijk ... dit zijn goede berichten ... krijg ik nog net even mee. Fijn om te lezen![]()
Het heerst zeker want nu is mijn kleine ziekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het al behoorlijk stil op het capfront van je jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wordt toch wat lastig, momenteel sta ik om 5 uur op en ben rond een 20.00 uur weer thuis, dus veel tijd zou ik er niet voor hebben.
Graag gedaan lieverd... en hoop dat het goed blijft gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Snaptnix het volgende:
Komt allemaal door die beterschapskusjes van jullie allemaal, dat ze zo snel is opgeknapt
Alsnog bedankt allemaal
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wordt toch wat lastig, momenteel sta ik om 5 uur op en ben rond een 20.00 uur weer thuis, dus veel tijd zou ik er niet voor hebben.
Maar natuurlijk hou ik nog van je newsiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef newsman het volgende:
Snappie, hou je nog een beetje van me![]()
![]()
291 ( 298). regenworm 20119 ( + 232 )quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. Je went er zelfs zo aan dat je als je een dag minder hebt gepost, schrikt dat je niet in de top staat![]()
wel mooie plaats waar ik nu sta 750, eerst mooie 1000e plaats, nu volgende mooie getaal![]()
750 ( 761). Snaptnix 10397 ( + 152 )
Op naar plaats 500![]()
Dat maakt al niet heel veel verschil met de sommige Big Bossenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk hou ik nog van je newsie![]()
![]()
Beterschap met je kleintje SuperMemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het heerst zeker want nu is mijn kleine ziek![]()
Pas sinds 3 dagen sta ik ergens in de top10, vroeger poste ik haast nooit zo vaak op fokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
291 ( 298). regenworm 20119 ( + 232 )![]()
op 8 oktober stond ik pas op 2985 het kan erg hard gaan.
Klopt, maar als dit project is afgelopen, hoop ik op een project wat dichter bij huis en dan voor een maand of 4, daarna is het tijd voor een pauze en voor BB6 als dat doorgaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het al behoorlijk stil op het capfront van je ja![]()
Valt wel mee toch, maar 250 plaatsen gestegen sinds 24 januariquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tot kijks MissJquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
Snaptnix, fijn te horen dat Kimmie beter gaat.
Ik ga even ervandoor hoor, tot later of tot morgen![]()
430 ( 436). Foreverblue 16010 ( + 163 )quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat mankeert hij/zij ? Niks zo vervelend als kinderen die ziek zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het heerst zeker want nu is mijn kleine ziek![]()
Nauwelijks, vandaar ook mijn afwezigheid en mijn bliksem bezoekjes, overigens werk ik nu maar 6 dagen in de week dus op zaterdagavond kan ik wel lang lurken en cappen en dat is toch wel weer prettig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wow!! Dat zijn nog eens dagen!! Dat je nog tijd hebt om hier te komen!
Tot later of slaap lekker Missquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
FB, waar kan ik zien hoe ik ervoor sta in de statistieken van Fok ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
430 ( 436). Foreverblue 16010 ( + 163 )
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
jij ben de laatste maand een eind ophoog geschoten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
430 ( 436). Foreverblue 16010 ( + 163 )
Ja precies... hoe leuk je werk ook is... je moet wel om je rust en vrije tijd denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt, maar als dit project is afgelopen, hoop ik op een project wat dichter bij huis en dan voor een maand of 4, daarna is het tijd voor een pauze en voor BB6 als dat doorgaat.
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #100.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef newsman het volgende:
[..]
FB, waar kan ik zien hoe ik ervoor sta in de statistieken van Fok ?
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #100.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef newsman het volgende:
[..]
FB, waar kan ik zien hoe ik ervoor sta in de statistieken van Fok ?
Ik wel Monique gecapt.... maar heb het gevoel dat jij een ander moment bedoeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
jij ben de laatste maand een eind ophoog geschoten.
Heb jij die cap van Monique gemaakt
dankje FB, enquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #100.
1513 ( 1579). newsman 4898 ( + 264 )![]()
Zou er toch wat meer tijd in willen steken, bovendien denk toch dat bepaalde personen nietl blij met mij zouden zijn, zowel in HBB als wel op het forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat maakt al niet heel veel verschil met de sommige Big Bossendus dat mag gewoon hoor
![]()
Dank je Snaptnix zeg je danquote:
quote:
Niet opgemerkt... anders wel mijn beroemde capvinger gebruiktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
haar badjas stond een stuk open en dat zal er goed uit
open jas was net te laat zat eerst te genietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wel Monique gecapt.... maar heb het gevoel dat jij een ander moment bedoeld
Ach feest niet te vroeg. Ongeveer op die hoogte stond ik een maand geleden ook nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef newsman het volgende:
[..]
dankje FB, enSnappie, ik heb gelukkig nog een heel end te gaan
![]()
![]()
Ik had het al gezegd Snappie... ik ga geen credits pakken van jouquote:
Damn, ben ik ff koffie zetten mis ik dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
haar badjas stond een stuk open en dat zal er goed uit
Je hebt snel je post aangepast jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Jawel schat, lees dan is teruggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
Koorts, vanmorgen overgegeven in de klas, pijn in zijn buik en nu ook nog diarreequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat mankeert hij/zij ? Niks zo vervelend als kinderen die ziek zijn![]()
In ieder geval veel beterschap gewenst met de kleine![]()
![]()
Koffie zetten maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Damn, ben ik ff koffie zetten mis ik dat.
Nu nog koffie zetten??? Ik mag eindelijk weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Damn, ben ik ff koffie zetten mis ik dat.
* Bluezz loopt mabelle's fantasie ff inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:Ferry met een Odol ... damn
![]()
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Koffie zetten maakt meer kapot dan je lief is![]()
Slaap lekker Muerte... succes ermee morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
Mensen, hoogste tijd voor mij, prettige avond verder en tot morgen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
![]()
Helaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?
whehehe.. das nou ook weer niet nodig hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef newsman het volgende:
Dankje Snappie, bedankt bedankt bedaknt bedankt![]()
![]()
, nu goed snappie ?
Ik heb het gelezen regenworm, wat een mail, die zal ze niet elke dag krijgen. Zal ze wel van opknappenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef regenworm het volgende:
Heb vanavond een lieve e-mail naar Bonnie gestuurd.
Ik hoop dat ze de mail snel krijgt een beetje extra steun kan geen kwaad.
Mocht iemand iets horen over een leuke e-mail en regenworm kan iemand me dan waarschuwen.
Het gaat niet om mij maar om Bonnie
nee volgens mij niet, het is geen Lieskequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?
ook Bluezz netjes haar handen op het toetsenbord houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz loopt mabelle's fantasie ff in
Ik kan het niet belovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
ook Bluezz netjes haar handen op het toetsenbord houden
Schijnt een virusje te zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Koorts, vanmorgen overgegeven in de klas, pijn in zijn buik en nu ook nog diarreeMaar slaapt wel al uren hoor, dus hopelijk morgen weer iets beter
Thnxxxx voor de beterschapskusjes allemaal![]()
![]()
Trusten Muerte en oan't moarnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
![]()
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen regenworm, wat een mail, die zal ze niet elke dag krijgen. Zal ze wel van opknappen![]()
prachtige opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie: Misschien laten ze jullie wel een dag eruit.
Ferri: Ja, nu hoeft dat niet meer. Waarom denk je dat ik om een haak heb gevraagd op het toilet.
Nederland laatste weken grieperigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Schijnt een virusje te zijnHopelijk gaat het morgen een stuk beter met hem
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie: Misschien laten ze jullie wel een dag eruit.
Ferri: Ja, nu hoeft dat niet meer. Waarom denk je dat ik om een haak heb gevraagd op het toilet.
Hey ForeverCapsquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb van de week je conversatie met Dizzy proberen te lezen, maarrrrrrrrik snaptnix
![]()
Beetje een stoplicht relatie met Fok dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey ForeverCaps
Ik ben er de hele tijd al hoorAlleen tussendoor soms ffies wat andere dingen aan het doen.... ik ben er wel.... ik ben er niet... ik ben....
Is dat niet te vermoeiend voor haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko speelt weer een spel
[afbeelding]
Daar heb ik ook beetje last van... maar probleem bij mij is dat ik nooit echt griep krijg... dus blijf er tegen aan hikken.quote:
Hahaha, ik ben Snaptnix niet, vond het wel grappig om in deze zin te gebruikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben jij Snaptnix?
![]()
Dizzz heeft toch wel voor je vertaald?
Ik hoorde haar mompelen... ik trek het niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dat niet te vermoeiend voor haar.
In de zwembroek buiten gaan staan dan is het zo gebeurd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb ik ook beetje last van... maar probleem bij mij is dat ik nooit echt griep krijg... dus blijf er tegen aan hikken.
zit achter de pc spelletje spellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef newsman het volgende:
Is kliko al naar het knorhok ???
Hee regenworm, is het toch gelukt, heel stil hier naar binnen sluipen, ben er namelijk al vanaf 22:17 uurquote:
oke dankje regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit achter de pc spelletje spellen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje een stoplicht relatie met Fok dus![]()
Ben even weggeweest vond er even geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee regenworm, is het toch gelukt, heel stil hier naar binnen sluipen, ben er namelijk al vanaf 22:17 uur![]()
daar krijg je als je veel post.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef newsman het volgende:
[..]
oke dankje regenworm, was ff de situatie een beetje kwijt
![]()
I luv that Dizzy-ladyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben Snaptnix niet, vond het wel grappig om in deze zin te gebruiken![]()
Enne, nee, ze heeft nix vertaald, alleen kort samengevat. In 2 zinnen, zo kort.
Maar ik krijg haar nog wel![]()
FF een dagje melig is ook leuk... morgen is Theo er weer en geht es Lossquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis een lekkere pittige avond-vergadering. Het is saai en melig
Vandaar dat je Lieske zo leuk vond, je volge de streams eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar krijg je als je veel post.![]()
Vind het helemaal niet erg dat het saai en melig is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis een lekkere pittige avond-vergadering. Het is saai en melig
Monique Klok noemden ze haar....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Troek van Monique
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is erg viesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Sjet het volgende:
En die Viool zit ook gewoon weer constant te roken in dat hok![]()
Ja, maar als ik dat teveel laat blijken gaat ze er nog misbruik van makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh nietus! Jij bent totally nutzzz van haar![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Sjet het volgende:
En die Viool zit ook gewoon weer constant te roken in dat hok![]()
Theo zit nu in Hamburg, komt morgen laat in de middag langs. Maar ik hoorde dat hij morgenavond ergens in de buurt van Utrecht op een feest moet draaien. Zal dus niet veel rel-vergadering worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
FF een dagje melig is ook leuk... morgen is Theo er weer en geht es Loss
Nietes. Dizzy isquote:
Er is broei geconstateerd in de kliko!!! Er komt rook uit!!! Iemand moet de brandweer bellen!!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er is broei geconstateerd in de kliko!!! Er komt rook uit!!! Iemand moet de brandweer bellen!!
Dan mag ze haar hart wel een keer gaan verplaatsen, want voor mij zit die niet op de goede plaatsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nietes. Dizzy is.
Pittige tante, maar wel met het hart op de juiste plaats. Ik mag dat wel![]()
overdag niet maar 's avonds kijk ik altijd naar de streams.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vandaar dat je Lieske zo leuk vond, je volge de streams eigenlijk helemaal niet![]()
Ach ja, tis zo mens eigen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat teveel laat blijken gaat ze er nog misbruik van maken![]()
Sommige mensen snappen het echt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie gooit er nu weer ook een brandende peuk in de kliko
![]()
Nee, die zit alle lieve mailtjes gericht aan de anderen te deletenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef newsman het volgende:
Is kliko al naar het knorhok ???
Zit maar te geinen hoor, Dizzy is en blijft voor mij de enige op de hele wereld!!!!quote:
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes graicht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
Vanmorgen sprak Theo over 20.000+ nu al binnen en verwacht rond 80.000 te eindigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Hoeveel geld is er gisteren nou ingezameld? Ik dacht te horen in de uitzending 15.000 euro???? Kan toch niet? Weet wel dat die gastjes van Theo flink in de slappe was zitten maar zoveel?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes graicht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes gericht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
Ha regenworm, ja jongen that's the mean life of Viool the klikoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Henk
Nou dat moet ze niet flikken heb een lieve e-mail naar Bonnie gestuurd.
prachtigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Sjet het volgende:
Ik heb van de week ook zo hard zitten lachen voor die streams..... [ik zie nu die telefoon in beeld vandaar dat ik er weer aan moet denken]
Frank zat te bellen en er ging nog een telefoon.... die neemt Anita op. Na ff babbelen legt ze weer neer........ op het toestel van Frank![]()
Die heel beteuterd zat te kijken na de verbroken verbinding.... 'hoe kan dat nou?' Ik lag echt helemaal dubbel![]()
![]()
Zozo... het zakje van Henk gaat lekkerquote:
Komt nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef newsman het volgende:
Duurt wel lang, heeft kliko nog geen trek ?
Hoi Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
Van mij mag het weer een hit worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie gaat weer niet "Bonnie, kom je buiten spelen" zingen maandag. Ze is bang dat het weer een hit gaat worden![]()
Ja was ook wel weer heel erg leuk hoor, ze kwam zelf ook niet meer bij toen ze er achter kwam. Kreeg zo'n beetje de slappe lachquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
prachtig![]()
Anita is een echte muts.
Die zijn in grote hoeveelheid geregeld door Mickey. Het is een nieuw soort experimentele verpakking voor water. Omdat er nog geen etiketten opzitten, hoefde het ook niet afgeplakt te worden. Deze pakjes water zijn nog niet te koop.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor pakjes ... ik vind ze altijd wel leuk staan op de tafels
valt mee hoor in een week tijd 1100 euro erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... het zakje van Henk gaat lekker
Zei ze dat echt??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie gaat weer niet "Bonnie, kom je buiten spelen" zingen maandag. Ze is bang dat het weer een hit gaat worden![]()
Whahahahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Sjet het volgende:
Ik heb van de week ook zo hard zitten lachen voor die streams..... [ik zie nu die telefoon in beeld vandaar dat ik er weer aan moet denken]
Frank zat te bellen en er ging nog een telefoon.... die neemt Anita op. Na ff babbelen legt ze weer neer........ op het toestel van Frank![]()
Die heel beteuterd zat te kijken na de verbroken verbinding.... 'hoe kan dat nou?' Ik lag echt helemaal dubbel![]()
![]()
Als ik een naam voor een uitspraak zet zonderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
heb de streams niet aan nu
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef MissJ. het volgende:
Mag ik even offtopic? Ah 1 keertje
Een man komt de Bank binnen en gaat naar het loket:
"Ik wil een kutrekening openen bij deze kutbank..." "Pardon?" zegt de dame.
"Ben jij doof of wat, ik wil een kutrekening openen bij jouw kutbank.."
"Olala, meneer, beleefd blijven alstublieft..."
"Watte Trut, moet je een slag op je bakkes?"
"Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen..."
"Ach ja, roep je kutdirecteur er maar bij......"
De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?"
"Geen idee, ik wil gewoon een kutrekening openen bij uw kutbank, want
ik heb net een kut-erfenis ontvangen van een miljard."
Waarop de directeur verbaasd antwoordt:
"En deze teringhoer doet moeilijk?"
Ontopic: Wat is ferry aan het doen met 20 euro????
Deed zei trouwens ook Tai chi, in een bad met waterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef MissJ. het volgende:
een goochel trucquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef MissJ. het volgende:
Streams aanzetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
Help... nu gaan alle meiden gek worden...
[afbeelding]
de tieten van Monique vergeet jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik moet ook aan onze vrouwelijke vriendinnetjes denken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
de tieten van Monique vergeet je![]()
Hoi Snaptnixquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet ook aan onze vrouwelijke vriendinnetjes denken natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt Viola welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
Move your ass
O thank God they capt it.
Yes.
(ik ga er engels van lullen)
Graag gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn... dat heb ik dus weer gemist
![]()
Maar wat fijn dat je deze cap hebt gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste zinnetje haal je weg!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je lijkt Viola wel
Maar idd lekkere billen![]()
Thanx.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix
Blij dat het weer beter gaat met je kindje![]()
![]()
![]()
Ik nie hoor.... hou niet van bipsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
In HBB mischienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef regenworm het volgende:
Iedereen gaat slapen wordt een rustige nacht.
Daar was net iets minder van de billen te zienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
En Fritzi werkte ook mee
En Bonnie wil niet te uitdagend doen, gelijk erop zegt Ferrie "nee je wilt je fans niet kwijt"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Mabelle het volgende:
Ferry: een semi-odol van John is een echte voor de kijkers![]()
Zekers, ik gun de vrouwtjes ook wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
En Fritzi werkte ook mee
Slaap lekker Missquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef MissJ. het volgende:
Ben weer weg, nu naar bed![]()
Tot morgen dan is Ome Theo ook weer thuis.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Mabelle het volgende:
Ferry: een semi-odol van John is een echte voor de kijkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |