Een coupe op handen, heb nog geen streams aan. Snel aangooien dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappieeeeeeee![]()
![]()
![]()
Er is een coupe ophanden
Hai newsiequote:
Nee klopt FB, een tijd lang gingen de streams op het BBH logo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
De gasten wilden niet weg begrijp ik, vannacht.
Bonnie, Frank, John en Ferri geven af op Theo en zijn manier van omgaan met ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een coupe op handen, heb nog geen streams aan. Snel aangooien dus![]()
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meerquote:
Ja dat weet ik... daar was ik nog bij. Even daarna ben ik gaan slapen. Zal rond 3 uur zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee klopt FB, een tijd lang gingen de streams op het BBH logo.
Ik vind het bijzonder leuk om te doen, wel erg zwaar op bepaalde momenten, maar als op het eind van het project de boel weer op de rails staat, maakt dat in een klap alles weer goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... soort crisismanager dus... wel leuk werk?
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder leuk om te doen, wel erg zwaar op bepaalde momenten, maar als op het eind van het project de boel weer op de rails staat, maakt dat in een klap alles weer goed.![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef frizti het volgende:
Volgens mij is de OS openingsceremonie afgelopen, de mensen druppelen weer binnen.
@snappie: mooi om te horen dat alles goed gaat.
Wil je Muerte als de nieuwe Big Boss voorstellen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?
Je hebt gewoon een heel gezellige tijd hier met al die lieve mensen om je heen. Dus wat nou geen leven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhh.....ik sta op plaats 2 van de dag posters en ik heb nu officeel geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat het weer wat beter met Kimmie Snap?
Liever niet, maar soms ontkom je er niet aan helaas, ik los het liever anders op en meestal lukt dat gelukkig ook wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja. Geef je ook adviesen voor saneringen en afvloeingen en zo?
Is nog nieuwigheid straks ben je er aan gewendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja oke, schrik wel sta op plaats 2![]()
Lijkt me wel wat, helaas ben ik pas na 28 april weer beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wil je Muerte als de nieuwe Big Boss voorstellen?![]()
Beter dan ja... want daar maak je geen vrienden mee natuurlijk. Maar helaas is er soms geen andere oplossing,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Liever niet, maar soms ontkom je er niet aan helaas, ik los het liever anders op en meestal lukt dat gelukkig ook wel.
Je hoeft niet altijd aanwezig te zijn, gewoon, na je werk even het huis inlopen, wat weg saneren (kan iemand wel gebruiken) en weer wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, helaas ben ik pas na 28 april weer beschikbaar.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri: ik werd vanmorgen wakker met een odol... ik wist niet wat ik er mee moest doen.
Ik kijk om me heen... en zie al die camera's... dus ik met mijn handen in de lucht. Ze filmen alles.
Heb ik nou op een een of andere manier geen last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
Ik val gelijk goed binnen bij HBBFerry met een Odol ... damn
mijn fantasie gaat weer eens een eigen leven leiden
![]()
Kijk ... dit zijn goede berichten ... krijg ik nog net even mee. Fijn om te lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.![]()
Ik heb met een half oog op de internet streams zitten te kijken naar de OS.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
dat OS opening gebeuren was slaapverwekkend zat te knikkebollen achter de TV
Handjes op het toetsenbord houden Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar schat... nu hopen dat het ook echt helemaal over isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Koorts is redelijk gezakt, klaagt niet meer over pijn en heeft lekker veel geslapen vandaag.![]()
Jahaaaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Handjes op het toetsenbord houden Mabelle
Hahaha ja, echt op zo'n toon van... donder op met die zooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool komt weer zeuren dat er voor iedereen 2 potten creme staan, geweldig spul.
Ferri antwoord : Ja, ik poets er zelfs mijn tanden mee !
Je blijft wel erg wakker zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb met een half oog op de internet streams zitten te kijken naar de OS.
Ondertussen ook FOK! lurken, HBB en op de tv voetbal.
Ik geloof dat ik een tik heb.![]()
Avond Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
Beroepsmatig vrienden maken is erg moeilijk helaas, heb/zoek ook nooit contact met mensen van afgesloten projecten, uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar die zijn zeldzaam edoch zeer waardevol voor mij peroonlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beter dan ja... want daar maak je geen vrienden mee natuurlijk. Maar helaas is er soms geen andere oplossing,
Hoi Newsmanquote:
Ben blij voor je Snappiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. Je went er zelfs zo aan dat je als je een dag minder hebt gepost, schrikt dat je niet in de top staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is nog nieuwigheid straks ben je er aan gewend
Ik moet er toch maar eens een 2de monitor bijgooien geloof ik.quote:
Hai wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
dat OS opening gebeuren was slaapverwekkend zat te knikkebollen achter de TV
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aanwezig te zijn, gewoon, na je werk even het huis inlopen, wat weg saneren (kan iemand wel gebruiken) en weer weg
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Kijk ... dit zijn goede berichten ... krijg ik nog net even mee. Fijn om te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |