Elke keer als Bluezz er is aan het eind van een topic, lees ik aan het begin van een nieuw topic ditquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Weer door een snotje
En te laat met openen van 317.
quote:
Frizti, tis duidelijk ik heb geen levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:22 schreef frizti het volgende:
Dagcijfers van Donderdag 9 Februari 2006 (00:00 - 23:59)
5. frizti 203
Stand van Vrijdag 10 februari 2006 (00:00)
2451 ( 2607). frizti 2694 ( + 203 )
Wow, 156 plaatsen gestegen.
Inderdaad, maar sommige zijn echt heel erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Frizti, tis duidelijk ik heb geen leven![]()
Ja oke, schrik wel sta op plaats 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Inderdaad, maar sommige zijn echt heel erg.
1. tong80 459
2. newsman 264
3. regenworm 232
4. Manu82 229
5. frizti 203
Het klinkt bijna als "Muiterij op het bankstel"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Ik hoor dat Frank, Ferri en Bonnie het over het opruimen hebben van de Skihut rotzooi. Ik vond het ook al gek dat ze het vanmorgen niet hadden opgeruimd. En Ferri neemt het voor John op![]()
WB FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Ik hoor dat Frank, Ferri en Bonnie het over het opruimen hebben van de Skihut rotzooi. Ik vond het ook al gek dat ze het vanmorgen niet hadden opgeruimd. En Ferri neemt het voor John op![]()
Ja... ze hebben het over de volgende big boss ook zo gaat doen als Theo dat ze de boel overnemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als "Muiterij op het bankstel"![]()
Thx Spemmertquote:
Dat zei John vanmiddag ook al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... ze hebben het over de volgende big boss ook zo gaat doen als Theo dat ze de boel overnemen![]()
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx Spemmert![]()
Wauw... ik sta zomaar eens niet in de TOP 10 zie ik
15. Foreverblue 163
Dat is de instelling... laten ze dan Viola maar Big Boss maken... wil die wel in de jacuzzi geflikkerd zien wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zei John vanmiddag ook al.
Hij zou de volgende big boss in de jacuzzi flikkeren als die weer de groep gaat splitsen.
Gewoon wat drukker geweest met andere dingen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als een leven zonder HBB / FOK!
Vlam komt nu binnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest eigelijk? Allemaal naar de OS opening aan het kijken zeker? De winter OS kunnen me niet boeien.
Jij ook al, ik moet zometeen weer naar bed, moet morgen ook werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon wat drukker geweest met andere dingen...
Sommige dingen van de OS wil ik wel zien, maar de openingsceremonie boeit me niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is de rest eigelijk? Allemaal naar de OS opening aan het kijken zeker? De winter OS kunnen me niet boeien.
Kan je wel eens hebben hè... maar ik verwacht vandaag wel weer in de TOP 10 te staan... en anders is het ook niet erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jij ook al, ik moet zometeen weer naar bed, moet morgen ook werken.![]()
Ha Flugel....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff lekker in bad en daarna frisgewassen m'n badje in
doei
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Planning en coördinatie van projecten, betekend dat een paar weken tot soms een paar maanden, of langer als dat nodig is, bij een bedrijf werkzaam ben en na afronding van het geheel weer verkas naar een ander bedrijf met een probleempje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je wel eens hebben hè... maar ik verwacht vandaag wel weer in de TOP 10 te staan... en anders is het ook niet erg.
Wat doe je eigelijk voor werk Muerte?
Dat wordt dan een Tsjakka-kickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
John: de volgende die zo binnen komt (als Theo red.) die schop ik fysiek de deur uit
badder ze flugelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Aha... soort crisismanager dus... wel leuk werk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Planning en coördinatie van projecten, betekend dat een paar weken tot soms een paar maanden, of langer als dat nodig is, bij een bedrijf werkzaam ben en na afronding van het geheel weer verkas naar een ander bedrijf met een probleempje.
Hallo schatje, alles goed thuis?quote:
Snappieeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Hai friztiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |