zo werkt dat he, ieder huisje heeft zijn kruisje...of viola in ergere gevallenquote:
Wil je er wel over praten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kan ik hier nu beter niet zeggen..
OMGquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
Waarom denkt Viool nooit na??????
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Hahahahahahahahaha dat is een mooie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Daar wordt nu over gebeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool in het badje : Heeft iemand eraan gedacht de kustwacht te bellen ? Voordat je het weet stroomt de polder bij Aalsmeer over.
Okayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef melke het volgende:
[..]
Niet hier nee. Moest alleen ff gal spugen meer niet..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef newsman het volgende:
Stream 6 kliko is de wasstraat.
Ik denk Tai chiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
Zit op dit moment een randdebiel, in een bak met water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yogaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
Zit op dit moment een randdebiel, in een bak met water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Ze is het water aan het stylenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Tis maar goed, dat je jezelf zo goed kentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tai Chinou volgens mij is het gewoon wazig gedoe
![]()
........beetje interessant doen![]()
Toch lijkt het me heerlijk om te doen, kalmerendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tai Chinou volgens mij is het gewoon wazig gedoe
![]()
........beetje interessant doen![]()
er is niets mooier dan de italiaanse taal...wat mij eraan herinnerd dat ik toch nog flink moet blokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is net of de paus praat
sterker, hij geeft aan hoe spastisch het kalf emotioneel en sociaal isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hhihihihii. Die is leuk![]()
Niet zo rustgevend meer maar wel heel grappig![]()
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker, hij geeft aan hoe spastisch het kalf emotioneel en sociaal is![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bak![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |