Rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge blauwtie zegt spring en flugel doet meteen maar een salto met gevaar voor eigen nek ...bahbah!
ooohw...perspectievenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope dat was niet.... Ik zei al dat ik het eerst met mede-mod ging overleggen. Daarom een slotteke tót dat gebeurd is... Je merkt vanzelf wel of het weer opengaat...
of niet
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ooohw...perspectieven![]()
Had ik vandaag al gezegd dat brabantse vrouwen mooie sensuele intelligente schepsels zijn?
sjit, ja ik weet heel niet hoe de rollen liggen verdeeld hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
als jij flugeltje een lekker drankje geeft wedden dat ze het dan wel aan neemtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
Neuh, dan moet je toch minimaal met de belofte komen om zelf het topic te starten, in stand te houden en beloven dat er geen drogspel in hoeftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.quote:
Ik hoop dat er een Japanse walvisvaarder langskomt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe hier alleen de styling jah, dus ik vind dat topic gewoon scheefhangen
zo'n lange of zo'n bredequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool zit te zeuren over cactussen. Kunnen we er niet eentje heel langszaam inbrengen ?
Hihihihihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit, ja ik weet heel niet hoe de rollen liggen verdeeld hier![]()
Hoi Melke.quote:
ik verschuif wel ff een topic hier of daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ow... dus dat gebeurt er elke keer als de logo's verschijnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
Gaan de streams nu zometeen op het logo als Holt voorbij komt schrijden?
en hun gek van jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
Mega ruzie thuis.. Soms word ik gek van mensen!!
Ik vaker dan somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
Zelfs toen was ze al hoofdstyling zo te zien.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |