Misschien mag je wel een SC openen in het OS-forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kliko en co zijn erg geinteresseerd in de OS dus is het mi ontopic!
Hoi Bluezz.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed regenwormsinds HBB kijk ik met heel andere ogen naar haar
Hai All
avond bleuzzzzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed regenwormsinds HBB kijk ik met heel andere ogen naar haar
Hai All
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellenquote:
Joh je bent blij dat je je stempeltje weer kan drukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellen![]()
Hij wil een OS topic in HBB
en ik ben het er volkomen mee eens, OS topic in HBBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellen![]()
Hij wil een OS topic in HBB
Ik ben blij dat jíj er weer ben, heb je keigemist man....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je bent blij dat je je stempeltje weer kan drukken![]()
Ik begin met mijn team :quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
en ik ben het er volkomen mee eens, OS topic in HBB![]()
![]()
![]()
Ik lust wel pap van al die leuke moderatortjesquote:
Mag Bommie dan een OS topic openen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jíj er weer ben, heb je keigemist man....![]()
Ja, dat mag.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag Bommie dan een OS topic openen?
Lid worden van de fanclub, aanmelden bij ondergetekende:quote:
Liefffffffffffff!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga wel een HBB-related spel verzinnen waar alles draait om de OSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dat mag.....
In het OS forum![]()
ja shit, sorry. Ik heb gewoon een zwak voor schizofreen acterende moderators die met strakke hand proberen de Bomster uit de hand te laten eten.....het zal ze niet lukken, wat ik je bom, het zal ze niet lukken!quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga wel een HBB-related spel verzinnen waar alles draait om de OS![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuke moderator....kan ik nu dat [HBB-OS[ topic openen? Flugel is nog te onervaren om er een oordeel over te hebben toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik begin met mijn team :
[afbeelding]
fuck, ik en me grote muilquote:
quote:
tempo dan lamzakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuke moderator....kan ik nu dat [HBB-OS[ topic openen? Flugel is nog te onervaren om er een oordeel over te hebben toch?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef newsman het volgende:
Lieve Viola
Ik zie je dag in dag uit hard werkend, je helpt iedereen en aan het eind van de avond ben je bek af. Lieve Viola zou jij iets meer de tijd kunnen nemen voor het camera werk, want je bent druk en je loop veel te snel door het beeld, dat we je haast niet kunnen volgen.
Ook wil ik zeggen dat ik je kledingstijl, elke dag onwijs vernieuwend vind, je ziet er elke ochtend anders uit. De Promotie spotjes die je maakt voor het Mappa Mondo huis zijn onwijs profesioneel gemaakt, maar wanneer worden ze uitgezonden.
Lieve Viola, je bent een bruisende wind in huis en je werkt het hardst van allemaal, veel sterkte bij het sloffen, vreten en niks doen, want ik kan me lach niet meer inhouden
groeten newsman.
Geen drank meer voor Newsmanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef newsman het volgende:
Lieve Viola
Ik zie je dag in dag uit hard werkend, je helpt iedereen en aan het eind van de avond ben je bek af. Lieve Viola zou jij iets meer de tijd kunnen nemen voor het camera werk, want je bent druk en je loop veel te snel door het beeld, dat we je haast niet kunnen volgen.
Ook wil ik zeggen dat ik je kledingstijl, elke dag onwijs vernieuwend vind, je ziet er elke ochtend anders uit. De Promotie spotjes die je maakt voor het Mappa Mondo huis zijn onwijs profesioneel gemaakt, maar wanneer worden ze uitgezonden.
Lieve Viola, je bent een bruisende wind in huis en je werkt het hardst van allemaal, veel sterkte bij het sloffen, vreten en niks doen, want ik kan me lach niet meer inhouden
groeten newsman.
Dat klopt, de server kan de vraag niet aan, probeer het later nog eens. . .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Newsman
PH, de download van dat inschrijfformulier loopt steeds vast
Ik had je creatiever verwacht en gedacht dat je voor euri's zou gokken om zo de pot van Mappa Mondo te spekken...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOP!
[HBB-OS] De grote HBB-OS wedspelen #1
kep al gestort schat ...XX euri vonnik zat voor een simpele knul als mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had je creatiever verwacht en gedacht dat je voor euri's zou gokken om zo de pot van Mappa Mondo te spekken...
Netjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep al gestort schat ...85 euri vonnik zat voor een simpele knul als me![]()
Heeft niets te maken met HBB whatsoever.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Voor wat betreft het topic ga ik nog ff overleggen met m'n mede-mod...
energie drinks bleuzzzzz, krijgt ze kracht vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn dat voor pakkies water die ze drinkt Fiool?
PARDON????????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met HBB whatsoever.
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
dat gaat de ballotagecommissie niet leuk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, dat werd een toptopicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
Nope dat was niet.... Ik zei al dat ik het eerst met mede-mod ging overleggen. Daarom een slotteke tót dat gebeurd is... Je merkt vanzelf wel of het weer opengaat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge blauwtie zegt spring en flugel doet meteen maar een salto met gevaar voor eigen nek ...bahbah!
Rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge blauwtie zegt spring en flugel doet meteen maar een salto met gevaar voor eigen nek ...bahbah!
ooohw...perspectievenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope dat was niet.... Ik zei al dat ik het eerst met mede-mod ging overleggen. Daarom een slotteke tót dat gebeurd is... Je merkt vanzelf wel of het weer opengaat...
of niet
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ooohw...perspectieven![]()
Had ik vandaag al gezegd dat brabantse vrouwen mooie sensuele intelligente schepsels zijn?
sjit, ja ik weet heel niet hoe de rollen liggen verdeeld hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
als jij flugeltje een lekker drankje geeft wedden dat ze het dan wel aan neemtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
Neuh, dan moet je toch minimaal met de belofte komen om zelf het topic te starten, in stand te houden en beloven dat er geen drogspel in hoeftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.quote:
Ik hoop dat er een Japanse walvisvaarder langskomt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe hier alleen de styling jah, dus ik vind dat topic gewoon scheefhangen
zo'n lange of zo'n bredequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool zit te zeuren over cactussen. Kunnen we er niet eentje heel langszaam inbrengen ?
Hihihihihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe hier alleen de styling jah, dus ik vind dat topic gewoon scheefhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |