I luv that Dizzy-ladyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben Snaptnix niet, vond het wel grappig om in deze zin te gebruiken![]()
Enne, nee, ze heeft nix vertaald, alleen kort samengevat. In 2 zinnen, zo kort.
Maar ik krijg haar nog wel![]()
FF een dagje melig is ook leuk... morgen is Theo er weer en geht es Lossquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis een lekkere pittige avond-vergadering. Het is saai en melig
Vandaar dat je Lieske zo leuk vond, je volge de streams eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar krijg je als je veel post.![]()
Vind het helemaal niet erg dat het saai en melig is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis een lekkere pittige avond-vergadering. Het is saai en melig
Monique Klok noemden ze haar....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Troek van Monique
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is erg viesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Sjet het volgende:
En die Viool zit ook gewoon weer constant te roken in dat hok![]()
Ja, maar als ik dat teveel laat blijken gaat ze er nog misbruik van makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh nietus! Jij bent totally nutzzz van haar![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Sjet het volgende:
En die Viool zit ook gewoon weer constant te roken in dat hok![]()
Theo zit nu in Hamburg, komt morgen laat in de middag langs. Maar ik hoorde dat hij morgenavond ergens in de buurt van Utrecht op een feest moet draaien. Zal dus niet veel rel-vergadering worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
FF een dagje melig is ook leuk... morgen is Theo er weer en geht es Loss
Nietes. Dizzy isquote:
Er is broei geconstateerd in de kliko!!! Er komt rook uit!!! Iemand moet de brandweer bellen!!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er is broei geconstateerd in de kliko!!! Er komt rook uit!!! Iemand moet de brandweer bellen!!
Dan mag ze haar hart wel een keer gaan verplaatsen, want voor mij zit die niet op de goede plaatsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nietes. Dizzy is.
Pittige tante, maar wel met het hart op de juiste plaats. Ik mag dat wel![]()
overdag niet maar 's avonds kijk ik altijd naar de streams.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vandaar dat je Lieske zo leuk vond, je volge de streams eigenlijk helemaal niet![]()
Ach ja, tis zo mens eigen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat teveel laat blijken gaat ze er nog misbruik van maken![]()
Sommige mensen snappen het echt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie gooit er nu weer ook een brandende peuk in de kliko
![]()
Nee, die zit alle lieve mailtjes gericht aan de anderen te deletenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef newsman het volgende:
Is kliko al naar het knorhok ???
Zit maar te geinen hoor, Dizzy is en blijft voor mij de enige op de hele wereld!!!!quote:
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes graicht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
Vanmorgen sprak Theo over 20.000+ nu al binnen en verwacht rond 80.000 te eindigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
Hoeveel geld is er gisteren nou ingezameld? Ik dacht te horen in de uitzending 15.000 euro???? Kan toch niet? Weet wel dat die gastjes van Theo flink in de slappe was zitten maar zoveel?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes graicht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
[..]
Nee, die zit alle lieve mailtjes gericht aan de anderen te deleten![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
Ha regenworm, ja jongen that's the mean life of Viool the klikoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Henk
Nou dat moet ze niet flikken heb een lieve e-mail naar Bonnie gestuurd.
prachtigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Sjet het volgende:
Ik heb van de week ook zo hard zitten lachen voor die streams..... [ik zie nu die telefoon in beeld vandaar dat ik er weer aan moet denken]
Frank zat te bellen en er ging nog een telefoon.... die neemt Anita op. Na ff babbelen legt ze weer neer........ op het toestel van Frank![]()
Die heel beteuterd zat te kijken na de verbroken verbinding.... 'hoe kan dat nou?' Ik lag echt helemaal dubbel![]()
![]()
Zozo... het zakje van Henk gaat lekkerquote:
Komt nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef newsman het volgende:
Duurt wel lang, heeft kliko nog geen trek ?
Hoi Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
Van mij mag het weer een hit worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie gaat weer niet "Bonnie, kom je buiten spelen" zingen maandag. Ze is bang dat het weer een hit gaat worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |