* Bluezz loopt mabelle's fantasie ff inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:Ferry met een Odol ... damn
mijn fantasie gaat weer eens een eigen leven leiden
![]()
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Koffie zetten maakt meer kapot dan je lief is![]()
Slaap lekker Muerte... succes ermee morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
Mensen, hoogste tijd voor mij, prettige avond verder en tot morgen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
![]()
Helaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?
whehehe.. das nou ook weer niet nodig hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef newsman het volgende:
Dankje Snappie, bedankt bedankt bedaknt bedankt![]()
![]()
, nu goed snappie ?
Ik heb het gelezen regenworm, wat een mail, die zal ze niet elke dag krijgen. Zal ze wel van opknappenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef regenworm het volgende:
Heb vanavond een lieve e-mail naar Bonnie gestuurd.
Ik hoop dat ze de mail snel krijgt een beetje extra steun kan geen kwaad.
Mocht iemand iets horen over een leuke e-mail en regenworm kan iemand me dan waarschuwen.
Het gaat niet om mij maar om Bonnie
nee volgens mij niet, het is geen Lieskequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Dus helemaal niemand heeft daar een cap van?
ook Bluezz netjes haar handen op het toetsenbord houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz loopt mabelle's fantasie ff in
Ik kan het niet belovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
ook Bluezz netjes haar handen op het toetsenbord houden
Schijnt een virusje te zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Koorts, vanmorgen overgegeven in de klas, pijn in zijn buik en nu ook nog diarreeMaar slaapt wel al uren hoor, dus hopelijk morgen weer iets beter
Thnxxxx voor de beterschapskusjes allemaal![]()
![]()
Trusten Muerte en oan't moarnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:
![]()
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen regenworm, wat een mail, die zal ze niet elke dag krijgen. Zal ze wel van opknappen![]()
prachtige opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie: Misschien laten ze jullie wel een dag eruit.
Ferri: Ja, nu hoeft dat niet meer. Waarom denk je dat ik om een haak heb gevraagd op het toilet.
Nederland laatste weken grieperigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Schijnt een virusje te zijnHopelijk gaat het morgen een stuk beter met hem
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie: Misschien laten ze jullie wel een dag eruit.
Ferri: Ja, nu hoeft dat niet meer. Waarom denk je dat ik om een haak heb gevraagd op het toilet.
Hey ForeverCapsquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb van de week je conversatie met Dizzy proberen te lezen, maarrrrrrrrik snaptnix
![]()
Beetje een stoplicht relatie met Fok dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey ForeverCaps
Ik ben er de hele tijd al hoorAlleen tussendoor soms ffies wat andere dingen aan het doen.... ik ben er wel.... ik ben er niet... ik ben....
Is dat niet te vermoeiend voor haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko speelt weer een spel
[afbeelding]
Daar heb ik ook beetje last van... maar probleem bij mij is dat ik nooit echt griep krijg... dus blijf er tegen aan hikken.quote:
Hahaha, ik ben Snaptnix niet, vond het wel grappig om in deze zin te gebruikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben jij Snaptnix?
![]()
Dizzz heeft toch wel voor je vertaald?
Ik hoorde haar mompelen... ik trek het niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dat niet te vermoeiend voor haar.
In de zwembroek buiten gaan staan dan is het zo gebeurd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb ik ook beetje last van... maar probleem bij mij is dat ik nooit echt griep krijg... dus blijf er tegen aan hikken.
zit achter de pc spelletje spellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef newsman het volgende:
Is kliko al naar het knorhok ???
Hee regenworm, is het toch gelukt, heel stil hier naar binnen sluipen, ben er namelijk al vanaf 22:17 uurquote:
oke dankje regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit achter de pc spelletje spellen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje een stoplicht relatie met Fok dus![]()
Ben even weggeweest vond er even geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee regenworm, is het toch gelukt, heel stil hier naar binnen sluipen, ben er namelijk al vanaf 22:17 uur![]()
daar krijg je als je veel post.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef newsman het volgende:
[..]
oke dankje regenworm, was ff de situatie een beetje kwijt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |