Ik heb er in Almere 41 euro voor betaald...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
We hebben een winnaar![]()
schofterig dat dat per gemeente verschillend is (soms gewoon meer dan het dubbele!!!)
(er was toch iemand hier die m voor 21 euro had?) almere is ook fucking duur.. 50,25
Er zijn heel veel mensen die 'maar' eens per week lessen, hoor, en zij vergeten ook niet telkens alles!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen weer lessen na een week. Om 19:00 weer rijden. Hopelijk ben ik niet teveel vergeten
Heb je al een intest gedaan dan? Dat wijst dan uit of je geschikt bent voor een 10-daagse.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:33 schreef Robbiej het volgende:
10 daagse cursus wil ik doen. is dat wat? ik wil dit in de maand augustus doen wanneer ik 18 word. heb al redelijk veel rijervaring.
Gefeliciteerdquote:
Dat heb ik ook, maar ik heb er alle vertrouwen in. Morgenochtend afrijden.quote:Dat blijf je tot je examen horen. Spiegelen!! Het is alleen een beetje jammer dat ik 4 dagen voor mn examen nog niet genoeg op mijn nacontrole / dooie hoek let, en ik een examinator heb die daar erg op let
Ga nou eerst maar eens lessenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef Robbiej het volgende:
Mja ik word pas 7 augustus 18. (heb al wel mn auto. (Peugeot 205 1.4 GT) voor op een afesloten plek om te oefenen met mn vader) wat ik echt moet aanleren is 2 handen aan het stuur en dan terugpakken met sturen. ik rijd graag met 1 hand..en moet nog iets ruimer bochten nemen. voor de rest gaat alles keigoed. in 2 uur tijd. geen 1 keer uitgevallen. schakelen van 1 t/m 5 gaat allemaal perfect. remmen gaat goed. kijken gaat ook steeds beter. moet alleen nog iets vaker oefenen met de spiegels. dat is een puntje waar ik aan moet werken.
quote:
Het is zooo slecht om te gaan rijden voordat je begint met lessen. Als je het bij de rijschool anders leert, kost het extra veel tijd alles weer af te leren.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef Robbiej het volgende:
Mja ik word pas 7 augustus 18. (heb al wel mn auto. (Peugeot 205 1.4 GT) voor op een afesloten plek om te oefenen met mn vader) wat ik echt moet aanleren is 2 handen aan het stuur en dan terugpakken met sturen. ik rijd graag met 1 hand..en moet nog iets ruimer bochten nemen. voor de rest gaat alles keigoed. in 2 uur tijd. geen 1 keer uitgevallen. schakelen van 1 t/m 5 gaat allemaal perfect. remmen gaat goed. kijken gaat ook steeds beter. moet alleen nog iets vaker oefenen met de spiegels. dat is een puntje waar ik aan moet werken.
Klopt, maar hij denkt nu dat ie het al heel goed kan, komt ie tegen die tijd wel achter.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Providentia het volgende:
[..]
Het is zooo slecht om te gaan rijden voordat je begint met lessen. Als je het bij de rijschool anders leert, kost het extra veel tijd alles weer af te leren.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
jullie gaan lachen als jullie lezen wat deze doos nu weer heeft meegemaakt met haar net gekochte autootje:
http://velvetrock.punt.nl
schaam me dood
Het is jou niet overkomen?quote:Dit is mij natuurlijk niet overkomen, wat denken jullie wel...
maare, hoe zou dit zitten met de auto dan? Toveren zij die tevoorschijn ofzo?quote:Aanvraag via internet maakt rijexamen helft goedkoper
Uitgegeven: 13 februari 2006 14:39
AMSTERDAM - Wie een rijexamen aanvraagt via internet is stukken goedkoper uit. Het aanvragen van het examen via www.autorijexamen.nl kost 89,95 euro. Het voordeel kan oplopen van 75 tot 100 euro per aanvraag.
De digitale aanvraag is ook mogelijk voor de rijexamens voor vrachtauto, personenvervoer, motorfiets of aanhanger.
Op de website kunnen eindexamenkandidaten het aanvraagformulier digitaal invullen, waarna autorijexamen.nl de aanvraag direct doorstuurt naar het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR). Examenkandidaten krijgen bij directe betaling op de dag van de aanvraag de datum van het examen door.
Ja dat is het addertje onder 't gras... ;-)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
maare, hoe zou dit zitten met de auto dan? Toveren zij die tevoorschijn ofzo?
Helemaal niet erg hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
jullie gaan lachen als jullie lezen wat deze doos nu weer heeft meegemaakt met haar net gekochte autootje:
schaam me dood
hehe dit heb ik al twee keer meegemaakt.. 2x bij snelweg, ik schakel naar zn drie, lekker aan het optrekken, ineens gaat het supertraag. ik denk wat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ mirelia: goed te horen dat jij ook zulke situatues kent...
Het schakelen in mijn auto gaat zoveel minder soepel dan in de leswagens. Kwestie van wennen. Heb in 4 lesauto's gelest en de laatste schakelde ook stroef. na 6 uur les in die wagen merkte in er niets meer van.
Ach, maak je geen zorgen joh. Nergens voor nodig, maakt niks uit. Dat kan iedereen gebeuren. Niemand zal dat je kwalijk nemen. En je zal er van geleerd hebben. En dat is belangrijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
schaam me dood
Je gaat hem gewoon halen, laat je het even weten?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Morgenavond 20.00 theorie. Vorige keer 1 foutje teveel, gaat me dit keer dus zeker niet gebeuren! Heb er zin innou okee, dát ook weer niet... maar ben er wel meer van overtuigd dan vorige keer
Nu, om precies te zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hi schatten nieuwe dag, nieuwe kansen.... succes weer allemaal!
Veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Ik gaat trouwens naar bedje toe. En dan morgen om half 9 voor het gemeentehuis staan, omdat ze vandaag maar gesloten waren om 1 uur al.
Tuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je gaat hem gewoon halen, laat je het even weten?![]()
Nog succes vanavond!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Morgenavond 20.00 theorie. Vorige keer 1 foutje teveel, gaat me dit keer dus zeker niet gebeuren! Heb er zin innou okee, dát ook weer niet... maar ben er wel meer van overtuigd dan vorige keer
Net even gereden, echt lekker joh! Alle vrijheid, heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Veel plezier morgen!
Ik hoop vrijdagochtend in alle vroegte voor het gemeentehuis te staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Badabingea op 14-02-2006 13:33:18 ]KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Badabingea het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Matice!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |