Je gaat hem gewoon halen, laat je het even weten?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Morgenavond 20.00 theorie. Vorige keer 1 foutje teveel, gaat me dit keer dus zeker niet gebeuren! Heb er zin innou okee, dát ook weer niet... maar ben er wel meer van overtuigd dan vorige keer
Nu, om precies te zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hi schatten nieuwe dag, nieuwe kansen.... succes weer allemaal!
Veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Ik gaat trouwens naar bedje toe. En dan morgen om half 9 voor het gemeentehuis staan, omdat ze vandaag maar gesloten waren om 1 uur al.
Tuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je gaat hem gewoon halen, laat je het even weten?![]()
Nog succes vanavond!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Morgenavond 20.00 theorie. Vorige keer 1 foutje teveel, gaat me dit keer dus zeker niet gebeuren! Heb er zin innou okee, dát ook weer niet... maar ben er wel meer van overtuigd dan vorige keer
Net even gereden, echt lekker joh! Alle vrijheid, heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Veel plezier morgen!
Ik hoop vrijdagochtend in alle vroegte voor het gemeentehuis te staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Badabingea op 14-02-2006 13:33:18 ]KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Badabingea het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Matice!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shuffle up and deal!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |