abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35002913
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef mirelia het volgende:

[..]

Deze keer ga je het halen...ik voel het gewoon
Gewoon rustig blijven en zeker overkomen dan moet het goed gaan (en een beetje geluk natuurlijk)
Ik ga m'n best doen!

Zal ik trouwens wel of niet m'n instructeur meenemen op m'n examen? Had ik de vorige keren wel gedaan, maar het schijnt zekerder over te komen als je dat niet doet (en mocht er wel iets fout gaan, m'n instructeur weet nu wel waar ik de fouten in maak )..
pi_35004177
Ik denk dat dat inderdaad wel zo overkomt ja.. vorige keer heeft het iig niet geholpen dat ie mee ging he Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets, als je het zelf prettig vind dat ie meegaat moet je m gewoon meenemen. als het je niet uitmaakt zou ik m lekker daarlaten.. en als je m niet mee wilt hebben ook

Alvast heel veel succes
  zondag 12 februari 2006 @ 16:57:47 #53
88233 Steve
Still the best.
pi_35004477
Mijn instructeur gaat standaard mee, vond de examinator juist wel goed. Zo ziet je instructeur welke fouten je maakt. En er is toch een vertrouwd persoon bij.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35005106
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef Robin__ het volgende:
vorige keer heeft het iig niet geholpen dat ie mee ging he
Heeft idd geen enkele keer iets uitgehaald..

Ik kaart het donderdag tijdens het voorrijden wel even aan even zien hoe hijzelf er over denkt..
pi_35006476
Ok, zit dat er bij jou bij in zegmaar, dat voorrijden? Ik weet alleen dat ik 200,- betaal voor een examen verder nix. Oke het is sowieso 15 min rijden (vooral snelweg.. maar het kan ook langer, stukje door bussum enzo) (ik neem maar aan dat je er sowieso zelf heenrijd) maar lijkt me toch wel relaxt om een beetje langer nog te kunnen wennen.. (ik vraag het wel als we het over examen hebben.. daar niet van, maar vroeg het me af.. kan niet wachten tbh )
pi_35006662
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:44 schreef Robin__ het volgende:
Ok, zit dat er bij jou bij in zegmaar, dat voorrijden? Ik weet alleen dat ik 200,- betaal voor een examen verder nix. Oke het is sowieso 15 min rijden (vooral snelweg.. maar het kan ook langer, stukje door bussum enzo) (ik neem maar aan dat je er sowieso zelf heenrijd) maar lijkt me toch wel relaxt om een beetje langer nog te kunnen wennen.. (ik vraag het wel als we het over examen hebben.. daar niet van, maar vroeg het me af.. kan niet wachten tbh )
Mijn examen was ook 200 euro idd, maar dit is m'n herexamen, dies 180 euro. Voorrijden zit er niet bij in, kost nog 'ns 40 euro.
Maar 't is wel heel fijn, beetje de spanning wegrijden.. beetje er weer in komen

Ik zou het zeker doen als ik jou was.. Weet je al wanneer je af moet rijden dan? Al aangevraagd?
pi_35007173
Nee nog geen datum.. ben al wel tijdje bezig maar het gaat niet zo snel (gemiddeld nog geen les per week.. ) zit nu aan de 19 lessen, vrijdag de 20e les (anderhalf uur)

Gaat goed laatste paar lessen, al heb ik iedere les wel 1 stomme fout eigenlijk maar begin nu wel het idee te krijgen dat ik een kans zou maken als ik op examen moet geen zin om iedere keer daar over te vragen (ik vind dat toch best lastig.. eerst praatje van dit en dit ging verkeerd en nog wat meer in je binnenspiegel kijken en dan daarna vragen of je al bijna examen mag doen ) volgende les zal ik weer eens beetje peilen.. ook mijn financiele feestje houd een keer op
pi_35008283
Ik neem niet een hele les voor ik ga afrijden. Ik rij gewoon van huis naar het cbr en dat vind ik lang genoeg, anders dan ben ik weer bang dat ik me concentratie ga verliezen als ik al te lang gereden heb
pi_35008790
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik neem niet een hele les voor ik ga afrijden. Ik rij gewoon van huis naar het cbr en dat vind ik lang genoeg, anders dan ben ik weer bang dat ik me concentratie ga verliezen als ik al te lang gereden heb
Dat zou voor mij 'n heel end langs de vaart rijden zijn.. Zo'n 20 km.. en daarna paar km. snelweg.. haha.. dus rijdt liever ook rondje door de stad voor het afrijden .. daarna kopje thee drinken bij het CBR, nog ff naar de wc (zenuwpeesje ).. En dan afrijden!

Gaat eigk. niet ten koste van mijn concentratie..
pi_35011553
Het lijkt me wel handig hoor, zo vlak voor je examen nog een les. Misschien kiest de examinator wel hetzelfde rondje als je instructeur. Had in iig wel bij mijn TTT, is toch wel makkelijker
pi_35011573
@ Zonnestraaltje: kop op! Mijn laatste lessen waren ook niet al te goed (en de lessen daarvóór juist wel), ook door de zenuwen enzo. Examen ging wel redelijk vond ik zelf. Een tip: pas wel op dat je niet te veel gaat "modelrijden" dus teveel na gaat denken over je zwakke punten enzo. Gewoon op je gevoel rijden en doen zoals je het geleerd hebt!

@ Pizzakoppo: ik had het al eerder door, bij je eerste reactie al. Echter, omdat je hier ook een andere gebruikersnaam hebt (ik ben goed op de hoogte ), wilde ik het ff zeker weten.
pi_35015133
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35018733
@ Jurrio:
Teveel modelrijden heb ik nou nog nooit gedaan ik ga m'n best doen en het beste er van maken! Jullie horen het zeker nog wel
pi_35020606
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:

[..]

We hebben een winnaar

schofterig dat dat per gemeente verschillend is (soms gewoon meer dan het dubbele!!!)

(er was toch iemand hier die m voor 21 euro had? ) almere is ook fucking duur.. 50,25
Ik heb er in Almere 41 euro voor betaald...
pi_35020973
Echt belachelijk dat die prijzen zo ver uit elkaar liggen. Tis dat je hem in de gemeente waar je staat ingeschreven moet ophalen, anders had ik er echt wel een ritje met de trein voor over om hem in Gouda voor 21 euro op te halen ofzo, k heb toch OV
pi_35021242
Ik ga morgen weer lessen na een week. Om 19:00 weer rijden. Hopelijk ben ik niet teveel vergeten
pi_35022390
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen weer lessen na een week. Om 19:00 weer rijden. Hopelijk ben ik niet teveel vergeten
Er zijn heel veel mensen die 'maar' eens per week lessen, hoor, en zij vergeten ook niet telkens alles! Dus komt vast wel goed ... succes
  maandag 13 februari 2006 @ 02:33:07 #68
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_35024989
10 daagse cursus wil ik doen. is dat wat? ik wil dit in de maand augustus doen wanneer ik 18 word. heb al redelijk veel rijervaring.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  maandag 13 februari 2006 @ 09:33:11 #69
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_35027351
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:33 schreef Robbiej het volgende:
10 daagse cursus wil ik doen. is dat wat? ik wil dit in de maand augustus doen wanneer ik 18 word. heb al redelijk veel rijervaring.
Heb je al een intest gedaan dan? Dat wijst dan uit of je geschikt bent voor een 10-daagse.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 13 februari 2006 @ 09:53:29 #70
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_35027757
Mja ik word pas 7 augustus 18. (heb al wel mn auto. (Peugeot 205 1.4 GT) voor op een afesloten plek om te oefenen met mn vader) wat ik echt moet aanleren is 2 handen aan het stuur en dan terugpakken met sturen. ik rijd graag met 1 hand.. en moet nog iets ruimer bochten nemen. voor de rest gaat alles keigoed. in 2 uur tijd. geen 1 keer uitgevallen. schakelen van 1 t/m 5 gaat allemaal perfect. remmen gaat goed. kijken gaat ook steeds beter. moet alleen nog iets vaker oefenen met de spiegels. dat is een puntje waar ik aan moet werken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:14:29 #71
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_35035575
Dat blijf je tot je examen horen. Spiegelen!! Het is alleen een beetje jammer dat ik 4 dagen voor mn examen nog niet genoeg op mijn nacontrole / dooie hoek let, en ik een examinator heb die daar erg op let
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_35037391
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 13 februari 2006 @ 15:11:47 #73
88233 Steve
Still the best.
pi_35037704
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef Badabingea het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Gefeliciteerd!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35039156
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef Badabingea het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Gefeliciteerd
quote:
Dat blijf je tot je examen horen. Spiegelen!! Het is alleen een beetje jammer dat ik 4 dagen voor mn examen nog niet genoeg op mijn nacontrole / dooie hoek let, en ik een examinator heb die daar erg op let
Dat heb ik ook, maar ik heb er alle vertrouwen in. Morgenochtend afrijden.
pi_35040142
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef Robbiej het volgende:
Mja ik word pas 7 augustus 18. (heb al wel mn auto. (Peugeot 205 1.4 GT) voor op een afesloten plek om te oefenen met mn vader) wat ik echt moet aanleren is 2 handen aan het stuur en dan terugpakken met sturen. ik rijd graag met 1 hand.. en moet nog iets ruimer bochten nemen. voor de rest gaat alles keigoed. in 2 uur tijd. geen 1 keer uitgevallen. schakelen van 1 t/m 5 gaat allemaal perfect. remmen gaat goed. kijken gaat ook steeds beter. moet alleen nog iets vaker oefenen met de spiegels. dat is een puntje waar ik aan moet werken.
Ga nou eerst maar eens lessen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')