Ik ga m'n best doen!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef mirelia het volgende:
[..]
Deze keer ga je het halen...ik voel het gewoon
Gewoon rustig blijven en zeker overkomen dan moet het goed gaan (en een beetje geluk natuurlijk)![]()
Heeft idd geen enkele keer iets uitgehaald..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef Robin__ het volgende:
vorige keer heeft het iig niet geholpen dat ie mee ging he![]()
Mijn examen was ook 200 euro idd, maar dit is m'n herexamen, dies 180 euro. Voorrijden zit er niet bij in, kost nog 'ns 40 euro.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:44 schreef Robin__ het volgende:
Ok, zit dat er bij jou bij in zegmaar, dat voorrijden? Ik weet alleen dat ik 200,- betaal voor een examen verder nix. Oke het is sowieso 15 min rijden (vooral snelweg.. maar het kan ook langer, stukje door bussum enzo) (ik neem maar aan dat je er sowieso zelf heenrijd) maar lijkt me toch wel relaxt om een beetje langer nog te kunnen wennen.. (ik vraag het wel als we het over examen hebben.. daar niet van, maar vroeg het me af.. kan niet wachten tbh)
Dat zou voor mij 'n heel end langs de vaart rijden zijn.. Zo'n 20 km.. en daarna paar km. snelweg.. haha.. dus rijdt liever ook rondje door de stad voor het afrijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik neem niet een hele les voor ik ga afrijden. Ik rij gewoon van huis naar het cbr en dat vind ik lang genoeg, anders dan ben ik weer bang dat ik me concentratie ga verliezen als ik al te lang gereden heb
Ik heb er in Almere 41 euro voor betaald...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
We hebben een winnaar![]()
schofterig dat dat per gemeente verschillend is (soms gewoon meer dan het dubbele!!!)
(er was toch iemand hier die m voor 21 euro had?) almere is ook fucking duur.. 50,25
Er zijn heel veel mensen die 'maar' eens per week lessen, hoor, en zij vergeten ook niet telkens alles!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga morgen weer lessen na een week. Om 19:00 weer rijden. Hopelijk ben ik niet teveel vergeten
Heb je al een intest gedaan dan? Dat wijst dan uit of je geschikt bent voor een 10-daagse.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:33 schreef Robbiej het volgende:
10 daagse cursus wil ik doen. is dat wat? ik wil dit in de maand augustus doen wanneer ik 18 word. heb al redelijk veel rijervaring.
Gefeliciteerdquote:
Dat heb ik ook, maar ik heb er alle vertrouwen in. Morgenochtend afrijden.quote:Dat blijf je tot je examen horen. Spiegelen!! Het is alleen een beetje jammer dat ik 4 dagen voor mn examen nog niet genoeg op mijn nacontrole / dooie hoek let, en ik een examinator heb die daar erg op let
Ga nou eerst maar eens lessenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef Robbiej het volgende:
Mja ik word pas 7 augustus 18. (heb al wel mn auto. (Peugeot 205 1.4 GT) voor op een afesloten plek om te oefenen met mn vader) wat ik echt moet aanleren is 2 handen aan het stuur en dan terugpakken met sturen. ik rijd graag met 1 hand..en moet nog iets ruimer bochten nemen. voor de rest gaat alles keigoed. in 2 uur tijd. geen 1 keer uitgevallen. schakelen van 1 t/m 5 gaat allemaal perfect. remmen gaat goed. kijken gaat ook steeds beter. moet alleen nog iets vaker oefenen met de spiegels. dat is een puntje waar ik aan moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |