verkapte tvpquote:
een verkapte tvp als antwoord op een verkapte tvpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:55 schreef madcap het volgende:
[..]
verkapte tvp
Ouwe mannen inderdaad, maar nog steeds een goed stukje muziek![]()
die heeft de echte fan natuurlijk al lang op dvdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Voor de mensen die hem nog nooit gezien hebben: om 00:35 komt Classic Albums Pink Floyd - Dark Side of the Moon op BBC2.
Te laatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef keijz het volgende:
[..]
die heeft de echte fan natuurlijk al lang op dvd
Wat heeft dit met Floyd te maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Raphaelo29 het volgende:
Paul McCartney is nog ouder maar die heeft een lifetime achievement award geweigerd omdat ie zichzelf te jong vindhij is bang dat fans denken dat z'n carriere al afgelopen is.
80 is pas oud en dan nog zullen de stones beginnen aan hun 80 licks toer![]()
[afbeelding]
allebei ouwe lullen groepen.....en daar borduurde ik even over door....stoute ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Floyd te maken?
Zapte er ook ineens langs. Was wel de moeite waardquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef Evertje het volgende:
tvp
nu maar naar die special kijken op de bbc
Ik heb de DVD van die show, is inderdaad prachtig. Toch vind ik Comfortably numb mooier wanneer Waters de coupletten zingtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef Elusive het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2617009452764068302&q=pink+floyd
![]()
Leuk toch juist, er gaat een nieuwe wereld voor je open.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze nog maar pas ontdekt, erg he?Kon ze wel al veel langer, maar nooit beseft dat ze zo goed zijn
Ik sloot me er eerst voor af, omdat iemand waar ik een schurftheekel aan had zichzlef Floyd noemdequote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk toch juist, er gaat een nieuwe wereld voor je open.
Waarom/waardoor ben je ze ineens goed gaan vinden dan?
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sloot me er eerst voor af, omdat iemand waar ik een schurftheekel aan had zichzlef Floyd noemdeMaar laats hoorde ik op Freez FM een van de meest geniale nummers ooit, en mn verloofde pakte een Pink FLoyd CD om te laten zien dat het van hun was
![]()
One of These Dayquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Wezli het volgende:
[..]
Hahaik wist niet dat je die Floyd zo erg vond
![]()
Welk Pink Floyd nummer was dat trouwens, die meest geniale die je hoorde?
Zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bron: Floyd Fanclub!
ROGER WATERS OP ARROW ROCK FESTIVAL 2006
Via de Dutch Progressive Rock Pages bereikt ons vanochtend het bericht dat Roger Waters op Arrow Rock Festival 2006. Dit bevestigt berichten van goed ingelichte bronnen die we in de zomer van 2005 al ontvingen. Officieel is een en ander nog niet bekend gemaakt. De officiële site van het festival is te vinden op: http://www.arrowrockfestival.nl/.
bij mij in de platenkastquote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Wezli het volgende:
[..]
Die heb ik ooit op lp gehad, wist ik maar waar die was
In the Flesh.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik heb de DVD van die show, is inderdaad prachtig. Toch vind ik Comfortably numb mooier wanneer Waters de coupletten zingt.
Ik hou van Echoes!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
bij mij in de platenkast![]()
[afbeelding]
quote:Pink Floyd op Arrow Rock festival 2006"
Gepost door: Marz667 - 2006-02-22 12:30:48 - Bron: de Gelderlander
Op de voorpagina van de krant Gelderlander kunnen we lezen dat Pink Floyd op Arrow 2006 zal spelen. Eerder maakte wij al bekend dat Roger Waters zou komen, maar naast deze zullen ook Nick Mason en Richard Wright van de partij zijn. Hiermee ontbreekt alleen David Gilmour, volgens de Gelderlander omdat Gilmour niet meer wil touren.
Festivalinfo twijfelt of de heren onder naam 'Pink Floyd' gaan optreden. Iets wat de krant wel beweert.
Ik krijg een error op die link.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef MofoF1 het volgende:
ff een berichtje van festivalinfo.nl:
[..]
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2298
Zou mooi zijn![]()
Niet te vinden op de website van Tubantia.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef MofoF1 het volgende:
Het stond vandaag ook op de voorpagina van de Twensche Courant Tubantia...
Nee, wij hebben geen krant, maar zag 'm net bij kenissen liggen. Maar 't is waarschijnlijk hetzelfde berichtje als dat van de Gelderlander, waar festivalinfo naar verwijst...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet te vinden op de website van Tubantia.
Heb jij een mogelijkheid om het artikel in te scannen of er een digitale foto van te maken?
De datum van Roskilde wordt ook bevestigd op de site van het festival . Het idee lijkt te zijn om in ieder geval Dark Side of the Moon helemaal te spelen.quote:2 June Rock In Rio Festival, Lisbon, Portugal Multi-artist festival (confirmed!)
4 June Anfiteatro Arena di Verona, Italy Own show (TBC)
5 June Anfiteatro Arena di Verona, Italy Own show (TBC)
6 June Curva Olympico Stadium, Rome, Italy Own show (TBC)
8 June Whulheide, Berlin, Germany Own show (confirmed!)
10 June Arrow Rock Festival, Arnhem, Netherlands Multi-artist festival (TBC)
12 June Egilsholl Arena, Reykjavik, Iceland Own show (confirmed!)
14 June Norwegian Wood Festival, Oslo, Norway Own show (confirmed!)
16 June Palermo Stadium, Sicily, Italy Own show (TBC)
18 June Terra Vibe Park, Athens, Greece Own show (confirmed!)
20 June Hayarkon Park, Tel Aviv, Israel Own show (TBC)
29 June Marquee Festival, Cork, Ireland Own show (TBC)
30 June Hyde Park Calling Festival, London, England Multi-artist festival (TBC)
2 July Roskilde Festival, Denmark Multi-artist festival (confirmed!)
7 July International Trade Fair, Poznan, Poland (Ca Ira show) (TBC)
12 July Piazza Napoleone, Lucca, Italy Own show (TBC)
14 July Magny-Cours Race Circuit, Nevers, France Own show (TBC)
16 July Moon & Stars site (Piazza Grande), Locarno, Switzerland Own show (TBC)
Stond ook in het artikeltje van de TCTquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef fripper het volgende:
Het idee lijkt te zijn om in ieder geval Dark Side of the Moon helemaal te spelen.
Gilmour doet niet mee volgens het artikeltje. Hij heeft geen zin meer in touren...quote:Het verhaal dat Mason en Wright zouden meedoen had ik nog niet gehoord. Dat Gilmour meedoet lijkt mij zeer onwaarschijnlijk ...
.... met Pink Floyd. Toeren gaat ie zeker nog doen de komende tijd, zoals eerder al gemeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef MofoF1 het volgende:
Gilmour doet niet mee volgens het artikeltje. Hij heeft geen zin meer in touren...
.. met Roger Waters dan, weliswaar. Gilmour staat 19 en 20 maart in de Heineken Bierhal (met Rick Wright op toetsen).quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef MofoF1 het volgende:
Gilmour doet niet mee volgens het artikeltje. Hij heeft geen zin meer in touren...
Ja, die stond dus ook op de voorpagina van TCT...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Via google het bericht uit De Gelderlander gevonden:
[afbeelding]
bron: http://www.tctubantia.nl/twente/article123168.ecequote:'Pink Floyd niet Waters wellicht
LICHTENVOORDE - Niet het legendarische Pink Floyd, maar hooguit zanger/voorman Roger Waters van de Engelse band zal acte de présence geven op het Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde. Waters treedt 8 juni met zijn eigen band op in Berlijn en 12 juni in de IJslandse hoofdstad Reykjavik. Dat maakt het hem mogelijk om 10 juni, de extra dag van Arrow Rock, in Lichtenvoorde te zijn. Volgens festivalorganisator Mojo zijn er onderhandelingen met de manager van Waters. Maar of hij komt, wordt pas woensdag officieel bekend.
Voor de pauze losse Floyd-nrs, na de pauze DSOTM in zijn geheel, staat op de website van Arrow Rock.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef SanyaN het volgende:
Ja grappig hoor hoorde vanmiddag op de radio dat het bevestigd is dat Roger op arrow gaat spelen. Op de extra dag geeft hij een show van 3uur weg met de mooiste Floyd nummers...
Ik denk dat ik zaterdag maar kaartjes ga bestellen (A)
Kan er helaas niet bij zijn, klinkt zeer interessant ditquote:Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.
Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.
Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vķķr woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.
Zou ik zeker wel doen, aangezien de postkantoormiepen moeite hebben met het opstarten van een pc en dan ook in ALLE RUST gaan zoeken in welk menu ze kaartjes motte drukken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef webfreak het volgende:
Ik ga er ook zeker heen.
Compleet concert op een festival, geniaal gewoon
Ik vraag me af hoe vroeg ik bij 't postkantoor moet zijn.. Zou een uurtje vantevoren voldoende zijn? Geen idee hoeveel man er op af zullen komen.
quote:Tweede Arrow Rock Festival dag met Roger Waters
Als je dacht dat het programma van het Arrow Rock Festival helemaal rond was, dan zul je nú aangenaam verrast zijn: het vintage rock festival heeft nog een verrassing in petto. Zaterdag 10 juni wordt toegevoegd als tweede festivaldag mét als headliner niemand minder dan de legendarische Roger Waters!
Zowel Pink Floyd-songs als het album The Dark Side of the Moon Live zullen over een quadrofonisch soundsystem in combinatie met mega-videoschermen worden vertolkt. Overige acts op de tweede festivaldag worden later bekend gemaakt, hou de Arrow Rock nieuwsbrief goed in de gaten!
Op vrijdag 9 juni kun je optredens zien van Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite.
Donderdag 8 juni vindt de aftrap van het Arrow Rock Festival 2006 plaats met de officiële pre party in de Rock Palace. De deuren gaan open om 18.00 uur. Alleen combiticket houders hebben toegang tot de pre party.
Vrijdag 9 en zaterdag 10 juni 2006
De Schans - Lichtenvoorde
Entree: combiticket vr en za inclusief toegang pre party: E 110,- (exclusief servicekosten); dagkaart vr of za: E 64,- (exclusief servicekosten); campingkaart: E 16,65 (exclusief servicekosten)
Deur open: vr 12.00 uur, za 13.00 uur; aanvang: vr 13.30 uur, za 14.30 uur
Ik had het ook drukker verwacht, stond al om 8.30 bij het GWK om me op een lijst te laten zetten, maar er was nog geen mens daar. David Gilmour was wel redelijk snel uitverkocht. Misschien houden sommigen niet van kamperen of snachts nog met de auto vanuit Lichtenvoorde terugrijden...maar ja boeien: tickets zijn binnen en het wordt een feestquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef highway101 het volgende:
Kaartjes binnen!
Ook niet echt druk, maar misschien is het nog niet zo bekend? Ook zijn de andere namen voor die extra festivaldag nog niet bekend...
Op festivalinfo.nl stond al meer dan een week geleden het gerucht, en op Roskilde vlogen die geruchten ook in het rond. En 1 maart heeft Arrow het wel bevestigd idd, maar alleen op hun site. Geen grootste campagne nog, misschien komt dat nog. En anders is het lekker 'rustig' voor het podiumquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Gert het volgende:
Ik heb er verder ook nauwelijks iets over in de pers gelezen. Had wel wat meer PR verwacht vanuit het festivalmanagement. De echte freaks weten wel dat RW komt, maar ik denk dat er een hele grote groep Pink Floyd-fans is die het absoluut niet weet.
Ik ben zeker ook geen fan van PF zonder Waters.Maar deze plaat valt me niet tegen, eigenlijk. Lekkere, "soothing" easy listening. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt hier alvast naar de nieuwe David Gilmour-cd luisteren: http://www.clearchannelmu(...)atures/davidgilmour/
Moet eerlijk bekennen dat het mij niet vreselijk weet te boeien, maar ik ben ook geen fan van de Division Bell of Momentary Lapse...![]()
Reken er maar niet op. Het zou inderdaad wel stoer zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef ummagumma het volgende:
misschien dat Gilmour voor de gein toch aanschuift 10 juni???
zou wel stoer zijn![]()
Heb trouwens het gevoel dat Floyd binnen 2 jaar weer gaat touren. Gilmoure mag dan wel zeggen dat ie der geen zin in heeft maar uiteindelijk zal ie er wel voor zwichten. Al is het maar in de amsterdamse bierhal ipv de arena
Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Dan krijgt ie van mij het kaartje wel.............. mag ie wel erheen rijden![]()
mwa ik hoef hem daarvoor geen bier te geven en zeker niet naar de coffeeshop te gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef five2one het volgende:
[..]
Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit..
Ik heb het geluk dat mijn broer gratis kaartjes kan krijgen, maar ja voordat je ze hebt enzo. een gedoe.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Dan krijgt ie van mij het kaartje wel.............. mag ie wel erheen rijden![]()
joh, als je lang genoeg wacht geven ze ze gewoon wegquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef rheingold het volgende:
volgens mij zijn er nog zat kaarten.
Aan de linkerkant van de site zie je een engels vlaggetje.. Als je daarop klikt krijg je de rest van de site ook in 't Engelsquote:Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef Raphaelo29 het volgende:
bedankt voor de link![]()
interview is gelukkig gewoon in Engels...want anders uh...je ne sais pas![]()
Ik ben juist blij dat Nick 't doet.quote:vind het wel jammer dat Nick Mason drumt want die maakt nou niet echt meer de indruk de cymbalen te willen doorklieven.
had liever een fris jong drummertje gehad (like me) dan die ouwe geitenbreier....maar eeh ik ben geen legendarische drummer he
![]()
Waters moet het ook niet hebben van z'n zangkwaliteiten...hij kan nogal vals zingen als ie live bezig is.quote:Tuurlijk zal een sessiemuzikant 't strakker kunnen, maar daar gaat 't toch niet om? Dan zou je Roger ook kunnen laten vervangen door een betere bassist (want face it: Roger moet 't ook niet van z'n technische kwaliteiten hebben).
ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb Roger al eens live gezien en dat was een hele belevenis! Waanzinnige show en dito geluid.
Ik ga nu alleen niet. Ben de hoge prijzen van de kaartjes moe en vooral: waarom weer dark side of the moon?! Begint een beetje een tweede Wall te worden. Wat een uitgemolken idee, in plaats van dat ie eens met een goed nieuw solo album komt.
Nee, deze man teert mij écht te veel op zijn oud werk.
ik begreep dattie met twee albums bezig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:16 schreef ummagumma het volgende:
[..]
ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cd
Ik vraag me ook af of Waters wel gevraagd wordt of ze hem zo mogen noemen op de posters.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:14 schreef rheingold het volgende:
tja david gilmour word aangekondigd als "the guitar and voice of pink floyd" dan mag roger best het genie zijn. dat is tie in mijn ogen ook wel een beetje.
waarvan 1 al een tijdje klaar is. Ik denk dat je Įa Ira bedoeld, een opera over de franse revolutie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:15 schreef rheingold het volgende:
[..]
ik begreep dattie met twee albums bezig is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef highway101 het volgende:
Is dat totaal anders dan zijn andere werk, Ca Ira?
Ja, dat is echt een must-have.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef BeRightBack het volgende:
Live in Pompeī, dat is toch een mooie oude dvd?
ik vind smile juist wel typisch gilmour. de hele plaat en in het bijzonder smile doet mij allemaal aan fat old sun denken. beetje die leizige sfeer. ik vind dat wel lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef highway101 het volgende:
Ik heb On An Island in huis, en ik vind de CD wisselend. Mooie gitaarstukken, maar het nummer "smile" vind ik erg saai. Bovendien is het tekstueel lang niet zo goed als The Division Bell of A Momentary Lapse of Reason, en zeker haalt ie het niet bij de echte Pink Floyd albums. David Gilmour laat zien dat ie nog steeds kan zingen op zn 60e, en gitaarspelen, dat kan ie zeker!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef Ascaroth het volgende:
[.Live in Pompeī, dat is toch een mooie oude dvd.]
Ja, dat is echt een must-have.
tja dat wordt eind dit jaar of begin volgend jaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef highway101 het volgende:
We wachten natuurlijk nu nog steeds op PULSE...
woooooooooooooquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.bigomagazine.com/archive/ARrarities/ARpfbbc.html
voor de fans
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef ummagumma het volgende:
[..]
wooooooooooooo![]()
![]()
![]()
-edit- heb ze allemaal al binnen en klinkt echt super !
de (promo?)videos die ik heb:quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef ummagumma het volgende:
als je die hebt graag!![]()
had een tijd geleden een zooi bootlegs geplukt van het net ( niuewsgroepen) waren een keer leuk om naar te luisteren. Daarna op een dvd gebrand en ergens zo goed bewaard dat ik ze niet meer terug vinden kan![]()
Kicken!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
voor de fans
de kwaliteit is primaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:20 schreef ummagumma het volgende:
die vids van jouw, zijn deze ooit ook ergens online geweest?
ik geloof dat ik de meeste al ooit had. Kwaliteit is minder maar goed genoeg om er een keertje naar te kijken.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef webfreak het volgende:
Ga eens naar YouTube.com, en tik in de searchbalk "Pink Floyd" in.. Dan krijg je ongeveer alle videoclips op een rijtje + docu's en alles.. Gewoon gratis te downloaden
tja,dan kun je ze allleen downloaden als flash video filequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef webfreak het volgende:
Ga eens naar YouTube.com, en tik in de searchbalk "Pink Floyd" in.. Dan krijg je ongeveer alle videoclips op een rijtje + docu's en alles.. Gewoon gratis te downloaden
dat zou errug tof zijn!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
tja,dan kun je ze allleen downloaden als flash video file
http://www.fileleecher.com/
@ummagumma,zal ik de video's uploaden?
dan zal ik ze ergens online gooienquote:
de link werkt hier welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:34 schreef ummagumma het volgende:
je bent geweldig![]()
arnold layne doet het niet.....
Wat een kleuterig hippie-gedoe zeg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link werkt hier wel
alle codecs wel geinstaleerd?
download dan deze http://www.cole2k.net/?display=Codec-Pack-Standard
![]()
Yep, en hij staat ook op de tweede studioplaat (saucerful of secrets).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef Raphaelo29 het volgende:
Damn, wat een mooie plaat. ik kon het nummer niet en m'n pa ging z'n platen collectie ff afstoffen en kwam zodoende met de plaat "Relics" tevoorschijn, waar het nummer opstaat![]()
Downloaden??????quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef Raphaelo29 het volgende:
gister in de arrow uitzending omtrent Gilmour's "on an island" begonnen ze met "Remember a Day" van de ouwe Floyd.
Damn, wat een mooie plaat. ik kon het nummer niet en m'n pa ging z'n platen collectie ff afstoffen en kwam zodoende met de plaat "Relics" tevoorschijn, waar het nummer opstaat![]()
zal de rest van de cd's die ik nog niet heb ook maar eens downloaden, zitten af en toe nog pareltjes tussen!
zelfs geen Shine on you crazy Diamond op CD?.....schaam je diepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de enigste pink floyd cd die ik heb (de rest is mp3)
is The Dark Side Of The Moon(SACD)
andere videos komen er aan!
quote:Dark Side Of The Moon
From the original 1/2" Master Tapes
This is the real deal. not the usual Q8 or SQ versions with all their limitations
(limited bandwidth on the Q8, Matrixed surround on the SQ etc) but a genuine transfer from the original master tapes.
Finally you can hear Alan Parsons mix as it was always intended to be heard in studio quality audio.
The only "liberty" we have taken here is an additional .1 track. You can make up your own mind as to
whether or not it is a worthwhile addition.
It also features all new artwork in both sections specially created for this DVD-Audio release
The disc will play on all DVD players, as it is a DVD-Audio/Video "hybrid" containing the following:
Audio_TS
MLP Lossless at 24/96 Resolution in 4.1
Video_TS
DTS from 24/48 Source files
Dolby Digital from 24/48 Source files
Additionally, it is possible to play both the lossy streams from DVD-Audio players.
Each type has it's own menus. What you can access is dependant entirely on your player.
All Authoring, Encoding, Post Production and design is exclusive to this release.
FEEL FREE TO DISTRIBUTE THIS DISC TO OTHERS, BUT ALWAYS "AS IS" AND IN FULL.
PLEASE DO NOT RIP AND REPOST IN ANY OTHER FORMAT. THERE IS NO NEED AS ALL DVD PLAYERS CAN READ THIS DISC,
AND DOING SO WILL DEPRIVE OTHERS OF THE FULL HIGH RESOLUTION FORMATS USED.
ADDITIONALLY, RIPPING TO DTS-CD WILL INVOLVE QUALITY LOSS DUE TO DOWNSAMPLING, AND WILL
REDUCE THE LISTENING PLEASURE FOR OTHERS.
ben benieuwd,ik heb de sacd alleen gekocht om het mooiere artworkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef ummagumma het volgende:
[..]
zelfs geen Shine on you crazy Diamond op CD?.....schaam je diep![]()
![]()
![]()
Als ik ooit zin heb om Dark Side in de versie hoe Alan Parsons hem heeft gemixt te uploaden laat ik het wel weten.
Dan kun je de SACD echt vergegeten zo goed issie
[..]
ik zou eens kunnen kijken voor je op slskquote:Op zondag 19 maart 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
Leuk hoor!
En wat een verschil ook, tussen de stonede bloemenkinderenfilmpjes van het begin, en het donkere cynisme van The Wall...
Als iemand nog oude beelden van toermateriaal ten tijde van Animals heeft, houd ik me ook aanbevolen.![]()
Zou me verbazen als er beelden van zijn, ooit weleens iets tegengekomen van die tour? (aan beelden dan, bootlegs zijn er wel).quote:Op zondag 19 maart 2006 18:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik zou eens kunnen kijken voor je op slsk
Grappig zeg, live in een Franse TV-show. Behoorlijke strot heeft Syd Barett trouwens nog, als hij dat stukje zingt wat op de studioplaat door een achtergrondstem gedaan wordt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.filefactory.com/get/f.php?f=207f6adf440d96272162f14c (Flaming)
ik heb even gezocht ,maar ik heb niks gevondenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou me verbazen als er beelden van zijn, ooit weleens iets tegengekomen van die tour? (aan beelden dan, bootlegs zijn er wel).
Meddlequote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
bij mij in de platenkast![]()
[afbeelding]
ja,amazon heeft hemquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef Laurens. het volgende:
Heeft iemand enig idee of de cd the first three singles nog verkrijgbaar is?
dit moet 'em zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef Laurens. het volgende:
Ik kan hem daar niet vinden, zou je de directe link kunnen posten?
geniaal nummer!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:56 schreef Raphaelo29 het volgende:
mooi he, die ouwe meuk...PF heeft in de early days zooo vaak in Nederland gespeelt. jammer dat ik het allemaal heb moeten missen.
Rick Wright live in Kralingen (1970?) met een Oranjeboom op z'n keyboard ...Set The Controls For The Heart Of The SunSpacerock!
volgens mij gewoon bij de live opnames zelfquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:11 schreef SanyaN het volgende:
Hoe is dat met die zang/schreeuw/stemmen gedaan op die live plaat van Ummagumma? Is later gedaan soms...?
Ik ben je zeer dankbaar voor het geven van deze linkquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
voor de fans
Ik doel eigenlijk een beetje op het nummer , carefull with that axe eugene....op die live plaat kant A als ik mij niet vergis, die schreeuw is zo helder het lijkt me sterk dat dat echt live is....... Maar het zou altijd kunnen natuurlijk ik weet het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens mij gewoon bij de live opnames zelf
the song was occasionally performed with a loud (and largely indecipherable) pictish rant preceding the uttering of the song's title and its trademark screamquote:Op zondag 30 april 2006 12:08 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk een beetje op het nummer , carefull with that axe eugene....op die live plaat kant A als ik mij niet vergis, die schreeuw is zo helder het lijkt me sterk dat dat echt live is....... Maar het zou altijd kunnen natuurlijk ik weet het gewoon niet.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Edit:die scream is dus toch later toegevoegd
want die is hetzelfde als in de single versie
staan een hoop leuke dingen op. (vooral die crystal voyager is een aanrader. is gewoon op dvd te krijgen trouwens) maar dit ziet er uit als en bootleg......ik heb deze dvd nog nooit gezien....quote:Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand of de Harvested Video Anthology van Pink Floyd ergens verkrijgbaar is?
http://www.harvested.org/DVD005/
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:42 schreef Raphaelo29 het volgende:
hmmm, beter. geen duffe Nick Mason achter de drumkit gelukkig!
nog een maandje! heb er zin an
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:42 schreef Raphaelo29 het volgende:
hmmm, beter. geen duffe Nick Mason achter de drumkit gelukkig!
nog een maandje! heb er zin an
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:24 schreef highway101 het volgende:
Mason is alleen een half concert in Frankrijk erbij.
The Damned wouden ook al Barret als Producer op hun 2de album(Music For Pleasure)quote:[. Een onverwachte fan was Johnny Rotten. In 1977 hadden de Sex Pistols Barrett hoog op hun verlanglijstje staan als producer van hun debuutalbum.
Wright ook? Die botert ook niet echt lekker met Waters (die hem uit Pink Floyd heeft getrapt)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat was te verwachten maar het valt toch tegen, eerst zouden Wright en Mason het hele concert aanwezig zijn.
Van de eerste pagina van dit topic:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wright ook? Die botert ook niet echt lekker met Waters (die hem uit Pink Floyd heeft getrapt)
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:25 schreef Raphaelo29 het volgende:
als drummer zijnde zeg ik dat mAson z'n beste tijd wel gehad heeft. de man aait zijn cymbals en slaat hoogstzelden eens een roffeltje op z'n toms. de drummer die Waters vergezelde op zijn eerdere solo tours speelt nu ook weer mee en dat is een lekkere aanwezige drummer met veel fills en goede grooves!
ik kom voor een goede show en daar heb je goede muzikanten voor nodig!
Degene die dat stukje schreef, was erg slecht geinformeerd.quote:Op zondag 7 mei 2006 08:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Van de eerste pagina van dit topic:
[afbeelding]
eindelijk een jonge ziel die gevrijwaard blijft van top 40 geneuzel en meteen het echte werk voorgescoteld krijgtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
vandaag Pink Floyd geintroduceerd aan mn 9jarige broertje
![]()
hij vond het wel tof![]()
![]()
zo net Piper At The Gates Of Dawn+Early Singles voor hem gebrand
Dat bericht las ik ook in de krant, een maandje of 2 geleden. Welke bronnen die zogenaamde journalist heeft aangehaald, is me een raadsel.quote:Op zondag 7 mei 2006 08:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Van de eerste pagina van dit topic:
[afbeelding]
en zo geven we De muziek door . toen, 20 ! jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:05 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
eindelijk een jonge ziel die gevrijwaard blijft van top 40 geneuzel en meteen het echte werk voorgescoteld krijgt![]()
goed bezig!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
![]()
![]()
hoe eng ben jij om in slaap gezongen te worden door rammstein? opzich een bestwel leuk alternatief jaquote:Op zondag 14 mei 2006 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en zo geven we De muziek door . toen, 20 ! jaar geleden.
pickup aan, kinderbedtijd. slaapkamerdeuren open, en ik zat boven te werken, kleine mannekes van toen luisteren veel Pink Floyd.
als ik niet kan slapen draai ik Rammstein. dat geeft mij rust. net waar je van houd.
Mijn nichtje van 6 kan een paar nummers 'mee zingen' van The Wallquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
![]()
![]()
hij had net zelf een stereo toren gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:05 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
eindelijk een jonge ziel die gevrijwaard blijft van top 40 geneuzel en meteen het echte werk voorgescoteld krijgt![]()
Young Lust?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 6 kan een paar nummers 'mee zingen' van The Wall
waarom zou dat te zwaar zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef SanyaN het volgende:
geweldig om hem Pink Floyd te laten luisterenIs het niet te zwaar voor zon klein mannetje? haha
de US versie zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef highway101 het volgende:
december nu? Ik ging nog uit van September. Nouja ik heb m al gedownload. Ik kan zo lang niet wachten!, maar ik ga de dvd zeker kopen
Als dit doorgaat dan scheur ik naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:26 schreef Hankster het volgende:
[i]Roger invites David to play in France?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nu op mn blog:citiesonflamewithrockandroll.blogspot.com
in FLAC formaat
De meningen lopen een beetje uiteenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Agiath het volgende:
Dat nieuwe solo-album van gilmore...on an island, is dat wat?
dit was niet voor mij...quote:Op zondag 14 mei 2006 07:14 schreef ummagumma het volgende:
[..]
hoe eng ben jij om in slaap gezongen te worden door rammstein? opzich een bestwel leuk alternatief ja![]()
Mutter...
oh gib mir Kraft.![]()
de video is ook erg tofquote:
Het was album top 100 vandaag. Van Wish you were here (stond op 8) werd dit nummer gedraaid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de video is ook erg tof
nooit geweten dat er andere pink floyd nummers werden gedraaid op de radio
meestal money ofzo
1995 dacht ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer is dat concert opgenomen?
moet je betalen om zo ver te komen?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef Gert het volgende:
Met Google Earth kun je behoorlijk inzoomen op het Battersea Power Station.
[afbeelding]
Eergisteren in Lissabon werd voornamelijk gespeeld wat ook op de In the Flesh-tour te horen was.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef SanyaN het volgende:
Zou de playlist bekend zijn voor aanstaande Zaterdag?
Sheep, gaaf!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Eergisteren in Lissabon werd voornamelijk gespeeld wat ook op de In the Flesh-tour te horen was.
Wel waren er enkele verrassingen, waaronder Sheep!
Ziet er gaaf uit, jammergenoeg geen Dogsquote:Op zondag 4 juni 2006 19:25 schreef Djaser het volgende:
Set 1
Happiest Days of our lives, Another brick, Mother, Shine on, Have a cigar, Wish you were here, Set the controls, The gunners dream,
Southampton dock, Fletcher memorial home, Perfect sense, Leaving Beirut, Sheep.
Set 2 (unconfirmed)
Speak To Me, Breathe, On The Run, Time, The Great Gig In The Sky, Money, Us And Them, Any Colour You Like, Brain Damage, Eclipse, ,
Comfortably Numb
is dit de setlist van Lissabon?
Op Magny Cours zal Rick Wright ook meespelen.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:27 schreef PimD het volgende:
Ligt het aan mij of is hier nog niet gepost dat Dave, Nick & Rick afgelopen week samen hebbe opgetreden ? Laatste optreden in de RAH in Londen van Dave (met Rick in de band) liep Nick het podium op om WYWH & CN te spelen
Echt een punt is het ook niet, kan me voorstellen dat iemand van zijn leeftijd met toch al niet al te beste stembanden een steuntje in de rug kan gebruiken bij sommige passages. Echter: wel vind ik dat er een verschil zit tussen een band mee laten lopen om bijvoorbeeld extra instrumenten te laten horen, en playbacken. In het laatste geval suggereer je namelijk dat iets live is terwijl je een band hoort, en dat is eigenlijk publieksverlakkerij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef rheingold het volgende:
vooraf opgenomen zang? is dat een discussie waard. weet je hoeveel bands dat doen? meespelen met een harddisk gebeurt al jaren. pink floyd is er een grootverbruiker van. maar ook act als witin temptation, epica en after forever maken er gebruik van. gisteren zag ik keane op pinkpop, alleen een drummer en een toetsenist, maar ik hoor wel een hele band. ook een vorm van playback dus. flaming lips is ook half playback. ach ik maak me er niet zo druk om. het is de ervaring die telt.
hier is de track http://www.sendspace.com/file/tx6qjcquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als ik jullie was zou ik van The Deep-Psychedelic Moods(1966)
eens downloaden en dan naar de track Color Dreams luisteren
en daarna naar Pink Floyds Take Up Thy Stethoscope And Walk luisteren
Ach, zo zijn er wel meer kleine puntjes: de drummer vind ik een nogal ééndimensionale houthakker soms. Maar goed, het is dan ook geen Pink Floyd, maar Roger Waters met band. Nog altijd héél erg goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef five2one het volgende:
Zo, ik ben m nu ook aan het bekijken, maar als dit het gaat worden dan geloof ik dat t een prima avondje gaat worden!!! En Sheep is inderdaad leuk! Ook een goede uitvoering! Jammer dat de gitaarsolo's in Shine on zitten zijn ingekort. Die vond ik juist zo tof! En jammer dat de gitarist bij Wish you Were Here niet echt vibrato gebruikt tijdens de intro. Of ben ik nu een mierenneuker?
leuk bandje, lekkere garage-psychedelica, net zoals het eerste album van floyd. er zijn echt waanzinnig veel van zulke platen gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als ik jullie was zou ik van The Deep-Psychedelic Moods(1966)
eens downloaden en dan naar de track Color Dreams luisteren
en daarna naar Pink Floyds Take Up Thy Stethoscope And Walk luisteren
Pink Floyd zou ik geen garage psychedelica willen noemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef rheingold het volgende:
[..]
leuk bandje, lekkere garage-psychedelica, net zoals het eerste album van floyd. er zijn echt waanzinnig veel van zulke platen gemaakt.
niet alles op de eerste floyd valt onder die noemer maar er zitten wel degelijk overeenkomsten. vind ik dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Pink Floyd zou ik geen garage psychedelica willen noemen.
dan denk ik meer aan 13th floor elevators,golden dawn en dat soort bands
Henry Alfred Kissinger was the 56th Secretary of State of the United States from 1973 to 1977, continuing to hold the position of Assistant to the President for National Security Affairs which he first assumed in 1969 until 1975. After leaving government service, he founded Kissinger Associates, an international consulting firm, of which he is chairman.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:35 schreef ummagumma het volgende:
Drummer Nick Mason is ervan overtuigd dat Pink Floyd weer bij elkaar komt. Hij heeft laten weten alles in het werk te stellen om de andere bandleden hun vetes bij te laten leggen.
Nick heeft goede hoop op een hereniging van zijn band. "Ik heb kort geleden nog met gitarist David Gilmour gespeeld en ik moet zeggen: het moet wel heel gek lopen, wil ik David, Henry Kissinger en Roger Waters niet meer op een lijn krijgen. Het enige dat jammer is, is dat de hereniging van mij af moet hangen. Want zelf doen ze het niet!"
bron: telegraaf.nl
maar who the fuck is die henry kissinger? ik denk dat de tiepmiep van de telegraaf richard wright bedoeld?
ik vond het geluid bij vlagen ok, ik stond niet vooraan maar in de buurt van de mixtoren en daar ontbrak het toch wel aan laag. ik vond het langzaam op gang komen eigenlijk, al lag dat niet aan de setlijst want die was goed. snowy white mogen ze wel naar huis sturen. die nieuwe gitarist is bij verre de beste gilmour imitator die ik tot nu toe gezien heb. wat kan die man spelen. elke noot speelde hij. darkside was goed. al moet ik zeggen dat ik alleen in on the run alles perfect vond, alles kwam daar samen, geluid, licht, video en quad effecten. tijdens de toegift zijn we naar achteren gegaan om snel onze munten op te maken en bij de uitgang hebben het laatste stuk gezien. en toen zijn we snel voor de drukte uit weggegaan. anders haddden we bij doetinchem in de file gestaan op de n18 bij die stoplichten.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:39 schreef webfreak het volgende:
Roger was briljant gisteren!!
Superconcert.
Ik stond vrij vooraan, echt fantastisch. Foto's volgen
Setlist was subliem (zelfs beter dan die van de "In The Flesh" tour), en Roger was verdomd goed bij stem. Sfeer was geweldig, geluid was top en de performance was z.g.a. vlekkeloos.
johquote:Op zondag 11 juni 2006 10:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Henry Alfred Kissinger was the 56th Secretary of State of the United States from 1973 to 1977, continuing to hold the position of Assistant to the President for National Security Affairs which he first assumed in 1969 until 1975. After leaving government service, he founded Kissinger Associates, an international consulting firm, of which he is chairman.
![]()
Ik stond vooraan. Geluid was daar perfect.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef rheingold het volgende:
[..]
ik vond het geluid bij vlagen ok, ik stond niet vooraan maar in de buurt van de mixtoren en daar ontbrak het toch wel aan laag. ik vond het langzaam op gang komen eigenlijk, al lag dat niet aan de setlijst want die was goed. snowy white mogen ze wel naar huis sturen. die nieuwe gitarist is bij verre de beste gilmour imitator die ik tot nu toe gezien heb. wat kan die man spelen. elke noot speelde hij. darkside was goed. al moet ik zeggen dat ik alleen in on the run alles perfect vond, alles kwam daar samen, geluid, licht, video en quad effecten. tijdens de toegift zijn we naar achteren gegaan om snel onze munten op te maken en bij de uitgang hebben het laatste stuk gezien. en toen zijn we snel voor de drukte uit weggegaan. anders haddden we bij doetinchem in de file gestaan op de n18 bij die stoplichten.
Wij hebben dik twee uur zonder bewegiing op de parkeerplaats gestaan, was dan ook pas na vijven thuis in Sittard.....quote:Op zondag 11 juni 2006 13:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Geluid was daar perfect.
Heb de complete show (inclusief toegift) af kunnen kijken, bonnen snel opgemaakt, en binnen 30 minuten zaten we op de weg. Ideaal
Die gast werd woest van het podium gewerkt.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:29 schreef SanyaN het volgende:
Oh als ik dit zo lees allemaal ben ik zoo blij dat wij lopend waren ons eerste plan was dus ook met de auto
maarree ff ontopic, ik vond dat beeeeeh echt wel grappig je zag ook steeds mensen omkijken van he..waar komt dat nou weer vandaan haha. En ik heb die klokken en die kassa's nog noooit zķ hard gehoord echt geweldig!
Hebben jullie die gozer met die rugtas nog gespot op het eind die het poduim opklom en Roger ging aanbidden?![]()
De drummer maakte trouwens een behoorlijke fout door op het verkeerde moment in te starten in Shine on. Dat moet toch ook niemand ontgaan zijn. Voor de rest heb ik me prima vermaakt. Ik verwachtte ook In the Flesh niet als kickoff, maar hoe goed!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die gast werd woest van het podium gewerkt.
En ja, jammer van Shine on You, dat pingeltje dat werd overgeslagen is juist heerlijk. Maarja, je kan niet alles hebben.
Zou hem als plaat op zichzelf niet super vinden. Met deze sfeer, uitleg en "clip" op de achtergrond was het wel erg indrukwekkend moet ik zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef highway101 het volgende:
Wat vonden jullie van die nieuwe anti-Bush plaat? Muzikaal vond ik 'm wel aardig, alleen ben ik persoonlijk nooit zo kapot van anti-regeringsteksten. Maatschappijkritisch is ook wel okay, of een steek onder water (platen zoals Perfect Sense zijn wel geweldig), maar zo overdreven anti-regering vind ik nooit zo geweldig.
"So ya, thought ya.."quote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef five2one het volgende:
[..]
De drummer maakte trouwens een behoorlijke fout door op het verkeerde moment in te starten in Shine on. Dat moet toch ook niemand ontgaan zijn. Voor de rest heb ik me prima vermaakt. Ik verwachtte ook In the Flesh niet als kickoff, maar hoe goed!!!
Opvallend zijn de songteksten in beeld van nieuwe platen. Dat zag je ook bij Each Small Candle op In The Flesh DVD.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Zou hem als plaat op zichzelf niet super vinden. Met deze sfeer, uitleg en "clip" op de achtergrond was het wel erg indrukwekkend moet ik zeggen
is al op plaat uit. op soulseek kan je hem ook wel vinden denk ik. maar ik vind het niet echt geweldig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Zou hem als plaat op zichzelf niet super vinden. Met deze sfeer, uitleg en "clip" op de achtergrond was het wel erg indrukwekkend moet ik zeggen
Ik was erg blij dat ze A Perfect sense speeldequote:Op maandag 12 juni 2006 15:41 schreef ehqo het volgende:
Ik was van weinig van zijn solonummers echt onder de indruk moet ik zeggen, ik ken de albums ook niet. Dat stukje met die astronaut vond ik wel weer aardig.
Inderdaad, dat zou helemaal geweldig zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Ik was erg blij dat ze A Perfect sense speeldeEcht zoo mooi vind ik dat en live nog een keer zo mooi dus.
Ik hoop echt dat ik dit nog een keer mag mee maken, Ik zou zeker weer van de partij zijn ookal is het alleen Roger! Zou helemaal geweldig zijn als ze nog een keer met zijn 4en onder de naam Pink Floyd gaan touren, maar ik heb er een hard hoofd in.......... EERST zien DAN geloven!
hoezo niet? ik ken eigenlijk geen beter openingsnummer van PFquote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef five2one het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook In the Flesh niet als kickoff, maar hoe goed!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |