abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35618011
Van de festivalsite
quote:
Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.

Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.

Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.
Kan er helaas niet bij zijn, klinkt zeer interessant dit
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:18:14 #52
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_35618885
Hoeveel mensen kunnen er naar Arrow? ze hebben 1x 25000 kaarten verkocht, ik ga er iig heen, al moet ik in een slaapzak voor het postkantoor liggen
pi_35621255
yessssss. daar ga ik dus zeker heen!!!!!!!!!!!!

#is there a fokker in the audience tonight? get him up against the wall!!
pi_35622438
wow, daar ben ik ook bij
zaterdag sta ik al vroeg bij het postkantoor
pi_35624640
ik moet werken....mijn vader gaat posten voor mij en hemzelf
pi_35637195
Ik ga er ook zeker heen.
Compleet concert op een festival, geniaal gewoon

Ik vraag me af hoe vroeg ik bij 't postkantoor moet zijn.. Zou een uurtje vantevoren voldoende zijn? Geen idee hoeveel man er op af zullen komen.
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 11:54:52 #57
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_35637666
Ik heb Roger al eens live gezien en dat was een hele belevenis! Waanzinnige show en dito geluid.
Ik ga nu alleen niet. Ben de hoge prijzen van de kaartjes moe en vooral: waarom weer dark side of the moon?! Begint een beetje een tweede Wall te worden. Wat een uitgemolken idee, in plaats van dat ie eens met een goed nieuw solo album komt.

Nee, deze man teert mij écht te veel op zijn oud werk.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 11:55:49 #58
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_35637696
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef webfreak het volgende:
Ik ga er ook zeker heen.
Compleet concert op een festival, geniaal gewoon

Ik vraag me af hoe vroeg ik bij 't postkantoor moet zijn.. Zou een uurtje vantevoren voldoende zijn? Geen idee hoeveel man er op af zullen komen.
Zou ik zeker wel doen, aangezien de postkantoormiepen moeite hebben met het opstarten van een pc en dan ook in ALLE RUST gaan zoeken in welk menu ze kaartjes motte drukken.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_35638316
Over de prjis van de kaartjes kun je eigenlijk niet vallen.
Voor 64 euro heb je een complete live-show van 3 uur (!!), plus de rest van het festival.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:48:59 #60
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_35640593
inderdaad, das erg goed te doen , zeker voor 3 uur...

*pakt zijn slaapzak alvast en claimt een plek bij het postkantoor*
pi_35662689
quote:
Tweede Arrow Rock Festival dag met Roger Waters
Als je dacht dat het programma van het Arrow Rock Festival helemaal rond was, dan zul je nú aangenaam verrast zijn: het vintage rock festival heeft nog een verrassing in petto. Zaterdag 10 juni wordt toegevoegd als tweede festivaldag mét als headliner niemand minder dan de legendarische Roger Waters!

Zowel Pink Floyd-songs als het album The Dark Side of the Moon Live zullen over een quadrofonisch soundsystem in combinatie met mega-videoschermen worden vertolkt. Overige acts op de tweede festivaldag worden later bekend gemaakt, hou de Arrow Rock nieuwsbrief goed in de gaten!

Op vrijdag 9 juni kun je optredens zien van Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite.

Donderdag 8 juni vindt de aftrap van het Arrow Rock Festival 2006 plaats met de officiële pre party in de Rock Palace. De deuren gaan open om 18.00 uur. Alleen combiticket houders hebben toegang tot de pre party.

Vrijdag 9 en zaterdag 10 juni 2006
De Schans - Lichtenvoorde
Entree: combiticket vr en za inclusief toegang pre party: E 110,- (exclusief servicekosten); dagkaart vr of za: E 64,- (exclusief servicekosten); campingkaart: E 16,65 (exclusief servicekosten)
Deur open: vr 12.00 uur, za 13.00 uur; aanvang: vr 13.30 uur, za 14.30 uur
pi_35668521
ik ben van de partij. en ik hoef morgen lekker niet in de rij te gaan staan. :p
pi_35703713
kaartjes zijn binnen!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:34:33 #64
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_35703994
Kaartje besteld
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_35704917
Kaartje gekocht
Ik had 't eigenlijk wel drukker verwacht op 't postkantoor.. Er stonden hooguit 10 man achter me.
Een vriend van me stond op een ander postkantoor, waar 't ook al niet echt storm liep..
pi_35705122
Kaartjes binnen!

Ook niet echt druk, maar misschien is het nog niet zo bekend? Ook zijn de andere namen voor die extra festivaldag nog niet bekend...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:48:05 #67
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_35705592
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef highway101 het volgende:
Kaartjes binnen!

Ook niet echt druk, maar misschien is het nog niet zo bekend? Ook zijn de andere namen voor die extra festivaldag nog niet bekend...
Ik had het ook drukker verwacht, stond al om 8.30 bij het GWK om me op een lijst te laten zetten, maar er was nog geen mens daar. David Gilmour was wel redelijk snel uitverkocht. Misschien houden sommigen niet van kamperen of snachts nog met de auto vanuit Lichtenvoorde terugrijden...maar ja boeien: tickets zijn binnen en het wordt een feest
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 13:00:49 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35707585
Ik heb er verder ook nauwelijks iets over in de pers gelezen. Had wel wat meer PR verwacht vanuit het festivalmanagement. De echte freaks weten wel dat RW komt, maar ik denk dat er een hele grote groep Pink Floyd-fans is die het absoluut niet weet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35707856
Kaartje binnen! Gelukkig had ik nog iemand bereid gevonden voor mij om de kaartjes te gaan halen (daar was het overigens wel fokking druk, maar ik weet niet waar hij precies geweest is om te halen)
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:12:48 #70
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_35707969
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Gert het volgende:
Ik heb er verder ook nauwelijks iets over in de pers gelezen. Had wel wat meer PR verwacht vanuit het festivalmanagement. De echte freaks weten wel dat RW komt, maar ik denk dat er een hele grote groep Pink Floyd-fans is die het absoluut niet weet.
Op festivalinfo.nl stond al meer dan een week geleden het gerucht, en op Roskilde vlogen die geruchten ook in het rond. En 1 maart heeft Arrow het wel bevestigd idd, maar alleen op hun site. Geen grootste campagne nog, misschien komt dat nog. En anders is het lekker 'rustig' voor het podium
pi_35711000
ik vind het wel prima zo. nu hebben de liefhebbers gewoon allemaal een kaartje.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:28:57 #72
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_35714852
Je kunt hier alvast naar de nieuwe David Gilmour-cd luisteren: http://www.clearchannelmu(...)atures/davidgilmour/

Moet eerlijk bekennen dat het mij niet vreselijk weet te boeien, maar ik ben ook geen fan van de Division Bell of Momentary Lapse...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 18:15:15 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35716229
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt hier alvast naar de nieuwe David Gilmour-cd luisteren: http://www.clearchannelmu(...)atures/davidgilmour/

Moet eerlijk bekennen dat het mij niet vreselijk weet te boeien, maar ik ben ook geen fan van de Division Bell of Momentary Lapse...
Ik ben zeker ook geen fan van PF zonder Waters.Maar deze plaat valt me niet tegen, eigenlijk. Lekkere, "soothing" easy listening. Niks mis mee!

Maar OK, verder is het ook niet ècht speciaal of zo, en het eerste nummer vink slecht (maar is wel de nieuwe single).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:18:26 #74
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35717840
misschien dat Gilmour voor de gein toch aanschuift 10 juni???
zou wel stoer zijn

Heb trouwens het gevoel dat Floyd binnen 2 jaar weer gaat touren. Gilmoure mag dan wel zeggen dat ie der geen zin in heeft maar uiteindelijk zal ie er wel voor zwichten. Al is het maar in de amsterdamse bierhal ipv de arena
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_35718036
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef ummagumma het volgende:
misschien dat Gilmour voor de gein toch aanschuift 10 juni???
zou wel stoer zijn

Heb trouwens het gevoel dat Floyd binnen 2 jaar weer gaat touren. Gilmoure mag dan wel zeggen dat ie der geen zin in heeft maar uiteindelijk zal ie er wel voor zwichten. Al is het maar in de amsterdamse bierhal ipv de arena
Reken er maar niet op. Het zou inderdaad wel stoer zijn.

Ik ga in ieder geval al met een grote groep PF-liefhebbers naar Lichtenvoorde op 10 juni!!! .
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:33:01 #76
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35718190
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Dan krijgt ie van mij het kaartje wel.............. mag ie wel erheen rijden
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_35718285
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit. .
pi_35718722
Volgens Autosport zou bij het concert in Frankrijk (rond de Franse GP vandaar) op de nationale feestdag 14 juli ook Nick Mason meespelen. fwiw Dus misschien in juni in NL ook...
pi_35718772
Heerlijk al die geruchten!!!!!!!
pi_35718897
Persoonlijk zou ik het trouwens totaaal niet erg vinden als dezelfde band als tijdens de In the flesh-tour weer van de partij is ipv ex-PF leden (tenzij iedereen compleet is, dat is dan weer wel leuk op zich)
pi_35718975
Het maakt me in principe geen hol uit wie er staan. Zolang de uitvoering me maar kan beroeren. Hoe meer échte bandleden, hoe meer meerwaarde. Dat dan weer wel.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:10:06 #82
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35719102
Gaaf hoor dat optreden op Arrow, maar wel weer ontzettend duur! Misschien dat ik maar een dag ga want een dergelijk optreden lijkt me wel heel bijzonder.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:20:31 #83
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35719353
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef five2one het volgende:

[..]

Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit. .
mwa ik hoef hem daarvoor geen bier te geven en zeker niet naar de coffeeshop te gaan.
Hij weet hoe en wat floyd is, ook hij heeft verstand van muziek

wat trouwens een leuke bijkomstigheid is, ik heb gisteren Darkside of the moon -Alan Parsons Quadrofonische mix dts gedowned. Eindelijk een keer hem weten te bemachtigen...klinkt super vet.
pi_35719580
ik ga er ook heen met m'n pa.
ongeacht wat er bijkomt qua bands....dat zijn extraatjes.
het was idd rustig bij het postkantoor volgens m'n pa. hij was er al om 9 uur hehe....voor de zekerheid. CU on the 10th of June!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:12:14 #85
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35723016
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb het geluk dat mijn broer gratis kaartjes kan krijgen, maar ja voordat je ze hebt enzo. een gedoe.
Anders ga ik toch wel. heb nog nooit iemand van PF gezien. niet echt van mijn generatie zeg maar. Lijkt me super. 3 uur lang. En ook nog op Roskilde
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35740788
volgens mij zijn er nog zat kaarten.
pi_35741397
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef rheingold het volgende:
volgens mij zijn er nog zat kaarten.
joh, als je lang genoeg wacht geven ze ze gewoon weg
pi_35787629
De tour gaat op 14 juli naar Frankrijk (Magny Cours, bij de F1 GP, met Nick Mason) en vooruitlopend daarop is vast een website geopend http://www.rogerwaters2006.com/ waar ook wat info over de tour staat en interviews met Roger Waters. Wellicht interessant om eens te bekijken.
pi_35795088
bedankt voor de link
interview is gelukkig gewoon in Engels...want anders uh...je ne sais pas

vind het wel jammer dat Nick Mason drumt want die maakt nou niet echt meer de indruk de cymbalen te willen doorklieven.
had liever een fris jong drummertje gehad (like me ) dan die ouwe geitenbreier....maar eeh ik ben geen legendarische drummer he

verder kraakt Roger Nick aardig af in dat interview....maar ze zijn toch weer vriendjes geworden gelukkig .
verder vond ik die poster erg mooi....vooral dat groen
pi_35796439
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef Raphaelo29 het volgende:
bedankt voor de link
interview is gelukkig gewoon in Engels...want anders uh...je ne sais pas
Aan de linkerkant van de site zie je een engels vlaggetje.. Als je daarop klikt krijg je de rest van de site ook in 't Engels
quote:
vind het wel jammer dat Nick Mason drumt want die maakt nou niet echt meer de indruk de cymbalen te willen doorklieven.
had liever een fris jong drummertje gehad (like me ) dan die ouwe geitenbreier....maar eeh ik ben geen legendarische drummer he
Ik ben juist blij dat Nick 't doet.
Een virtuoos is 't nooit geweest, maar zijn stijl heeft toch behoorlijk bijgedragen aan de sound van Floyd. Daar moet je 'm zeker credit voor geven.
Tuurlijk zal een sessiemuzikant 't strakker kunnen, maar daar gaat 't toch niet om? Dan zou je Roger ook kunnen laten vervangen door een betere bassist (want face it: Roger moet 't ook niet van z'n technische kwaliteiten hebben).
pi_35796701
heb hier een bootleg liggen van Dream Theater die laatst DSOTM opvoerde in Nederland.....zal hem eens gaan luisteren.....veel betere muzikanten zijn er niet.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:15:16 #92
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35797832
quote:
Tuurlijk zal een sessiemuzikant 't strakker kunnen, maar daar gaat 't toch niet om? Dan zou je Roger ook kunnen laten vervangen door een betere bassist (want face it: Roger moet 't ook niet van z'n technische kwaliteiten hebben).
Waters moet het ook niet hebben van z'n zangkwaliteiten...hij kan nogal vals zingen als ie live bezig is.

Weet iemand toevallig of Snowy White ook van de partij is? Naar mijn mening is hij de enige na David Gilmoure die Comfortably Numb mag voorzien van een strakke gitaarsolo.
Alhoewel Rick DiFonzo in Berlijn ook erg lekker te keer ging op de muur samen met White.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:16:54 #93
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35797861
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb Roger al eens live gezien en dat was een hele belevenis! Waanzinnige show en dito geluid.
Ik ga nu alleen niet. Ben de hoge prijzen van de kaartjes moe en vooral: waarom weer dark side of the moon?! Begint een beetje een tweede Wall te worden. Wat een uitgemolken idee, in plaats van dat ie eens met een goed nieuw solo album komt.

Nee, deze man teert mij écht te veel op zijn oud werk.
ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cd
  dinsdag 7 maart 2006 @ 02:45:01 #94
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_35798605
Die poster ook... "Le Genie de Pink Floyd'. Zo zo, toe maar...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_35799422
tja david gilmour word aangekondigd als "the guitar and voice of pink floyd" dan mag roger best het genie zijn. dat is tie in mijn ogen ook wel een beetje.
pi_35799424
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:16 schreef ummagumma het volgende:

[..]

ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cd
ik begreep dattie met twee albums bezig is.
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 11:47:29 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35803671
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:14 schreef rheingold het volgende:
tja david gilmour word aangekondigd als "the guitar and voice of pink floyd" dan mag roger best het genie zijn. dat is tie in mijn ogen ook wel een beetje.
Ik vraag me ook af of Waters wel gevraagd wordt of ze hem zo mogen noemen op de posters.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:46:39 #98
125386 ummagumma
Back in Black
pi_35805497
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:15 schreef rheingold het volgende:

[..]

ik begreep dattie met twee albums bezig is.
waarvan 1 al een tijdje klaar is. Ik denk dat je Ça Ira bedoeld, een opera over de franse revolutie.
Ik vind hem wel zeer geslaagd.
pi_35805624
Is dat totaal anders dan zijn andere werk, Ca Ira?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 17:52:53 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35815624
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef highway101 het volgende:
Is dat totaal anders dan zijn andere werk, Ca Ira?
Ca Ira is een opera.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')