Kan er helaas niet bij zijn, klinkt zeer interessant ditquote:Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.
Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.
Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.
Zou ik zeker wel doen, aangezien de postkantoormiepen moeite hebben met het opstarten van een pc en dan ook in ALLE RUST gaan zoeken in welk menu ze kaartjes motte drukken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef webfreak het volgende:
Ik ga er ook zeker heen.
Compleet concert op een festival, geniaal gewoon
Ik vraag me af hoe vroeg ik bij 't postkantoor moet zijn.. Zou een uurtje vantevoren voldoende zijn? Geen idee hoeveel man er op af zullen komen.
quote:Tweede Arrow Rock Festival dag met Roger Waters
Als je dacht dat het programma van het Arrow Rock Festival helemaal rond was, dan zul je nú aangenaam verrast zijn: het vintage rock festival heeft nog een verrassing in petto. Zaterdag 10 juni wordt toegevoegd als tweede festivaldag mét als headliner niemand minder dan de legendarische Roger Waters!
Zowel Pink Floyd-songs als het album The Dark Side of the Moon Live zullen over een quadrofonisch soundsystem in combinatie met mega-videoschermen worden vertolkt. Overige acts op de tweede festivaldag worden later bekend gemaakt, hou de Arrow Rock nieuwsbrief goed in de gaten!
Op vrijdag 9 juni kun je optredens zien van Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite.
Donderdag 8 juni vindt de aftrap van het Arrow Rock Festival 2006 plaats met de officiële pre party in de Rock Palace. De deuren gaan open om 18.00 uur. Alleen combiticket houders hebben toegang tot de pre party.
Vrijdag 9 en zaterdag 10 juni 2006
De Schans - Lichtenvoorde
Entree: combiticket vr en za inclusief toegang pre party: E 110,- (exclusief servicekosten); dagkaart vr of za: E 64,- (exclusief servicekosten); campingkaart: E 16,65 (exclusief servicekosten)
Deur open: vr 12.00 uur, za 13.00 uur; aanvang: vr 13.30 uur, za 14.30 uur
Ik had het ook drukker verwacht, stond al om 8.30 bij het GWK om me op een lijst te laten zetten, maar er was nog geen mens daar. David Gilmour was wel redelijk snel uitverkocht. Misschien houden sommigen niet van kamperen of snachts nog met de auto vanuit Lichtenvoorde terugrijden...maar ja boeien: tickets zijn binnen en het wordt een feestquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef highway101 het volgende:
Kaartjes binnen!
Ook niet echt druk, maar misschien is het nog niet zo bekend? Ook zijn de andere namen voor die extra festivaldag nog niet bekend...
Op festivalinfo.nl stond al meer dan een week geleden het gerucht, en op Roskilde vlogen die geruchten ook in het rond. En 1 maart heeft Arrow het wel bevestigd idd, maar alleen op hun site. Geen grootste campagne nog, misschien komt dat nog. En anders is het lekker 'rustig' voor het podiumquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Gert het volgende:
Ik heb er verder ook nauwelijks iets over in de pers gelezen. Had wel wat meer PR verwacht vanuit het festivalmanagement. De echte freaks weten wel dat RW komt, maar ik denk dat er een hele grote groep Pink Floyd-fans is die het absoluut niet weet.
Ik ben zeker ook geen fan van PF zonder Waters.Maar deze plaat valt me niet tegen, eigenlijk. Lekkere, "soothing" easy listening. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt hier alvast naar de nieuwe David Gilmour-cd luisteren: http://www.clearchannelmu(...)atures/davidgilmour/
Moet eerlijk bekennen dat het mij niet vreselijk weet te boeien, maar ik ben ook geen fan van de Division Bell of Momentary Lapse...![]()
Reken er maar niet op. Het zou inderdaad wel stoer zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef ummagumma het volgende:
misschien dat Gilmour voor de gein toch aanschuift 10 juni???
zou wel stoer zijn![]()
Heb trouwens het gevoel dat Floyd binnen 2 jaar weer gaat touren. Gilmoure mag dan wel zeggen dat ie der geen zin in heeft maar uiteindelijk zal ie er wel voor zwichten. Al is het maar in de amsterdamse bierhal ipv de arena
Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Dan krijgt ie van mij het kaartje wel.............. mag ie wel erheen rijden![]()
mwa ik hoef hem daarvoor geen bier te geven en zeker niet naar de coffeeshop te gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef five2one het volgende:
[..]
Geef hem een vanavond een paar biertjes, hop meteen even binnen bij de coffeeshop en installeer je broer op de bank. Schotel hem vervolgens live at Pompei voor met alle ingredienten en ik denk dat je geramd zit..
Ik heb het geluk dat mijn broer gratis kaartjes kan krijgen, maar ja voordat je ze hebt enzo. een gedoe.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef ummagumma het volgende:
ben mn broer een beetje aan het warm maken dat ie mee moet. ik ehb geen zin om alleen te gaan.
Dan krijgt ie van mij het kaartje wel.............. mag ie wel erheen rijden![]()
joh, als je lang genoeg wacht geven ze ze gewoon wegquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef rheingold het volgende:
volgens mij zijn er nog zat kaarten.
Aan de linkerkant van de site zie je een engels vlaggetje.. Als je daarop klikt krijg je de rest van de site ook in 't Engelsquote:Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef Raphaelo29 het volgende:
bedankt voor de link![]()
interview is gelukkig gewoon in Engels...want anders uh...je ne sais pas![]()
Ik ben juist blij dat Nick 't doet.quote:vind het wel jammer dat Nick Mason drumt want die maakt nou niet echt meer de indruk de cymbalen te willen doorklieven.
had liever een fris jong drummertje gehad (like me) dan die ouwe geitenbreier....maar eeh ik ben geen legendarische drummer he
![]()
Waters moet het ook niet hebben van z'n zangkwaliteiten...hij kan nogal vals zingen als ie live bezig is.quote:Tuurlijk zal een sessiemuzikant 't strakker kunnen, maar daar gaat 't toch niet om? Dan zou je Roger ook kunnen laten vervangen door een betere bassist (want face it: Roger moet 't ook niet van z'n technische kwaliteiten hebben).
ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb Roger al eens live gezien en dat was een hele belevenis! Waanzinnige show en dito geluid.
Ik ga nu alleen niet. Ben de hoge prijzen van de kaartjes moe en vooral: waarom weer dark side of the moon?! Begint een beetje een tweede Wall te worden. Wat een uitgemolken idee, in plaats van dat ie eens met een goed nieuw solo album komt.
Nee, deze man teert mij écht te veel op zijn oud werk.
ik begreep dattie met twee albums bezig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:16 schreef ummagumma het volgende:
[..]
ff wachten tot eind van het jaar dan komt Waters met een nieuwe (rock) cd
Ik vraag me ook af of Waters wel gevraagd wordt of ze hem zo mogen noemen op de posters.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:14 schreef rheingold het volgende:
tja david gilmour word aangekondigd als "the guitar and voice of pink floyd" dan mag roger best het genie zijn. dat is tie in mijn ogen ook wel een beetje.
waarvan 1 al een tijdje klaar is. Ik denk dat je Ça Ira bedoeld, een opera over de franse revolutie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:15 schreef rheingold het volgende:
[..]
ik begreep dattie met twee albums bezig is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef highway101 het volgende:
Is dat totaal anders dan zijn andere werk, Ca Ira?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |