hoe eng ben jij om in slaap gezongen te worden door rammstein? opzich een bestwel leuk alternatief jaquote:Op zondag 14 mei 2006 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en zo geven we De muziek door . toen, 20 ! jaar geleden.
pickup aan, kinderbedtijd. slaapkamerdeuren open, en ik zat boven te werken, kleine mannekes van toen luisteren veel Pink Floyd.
als ik niet kan slapen draai ik Rammstein. dat geeft mij rust. net waar je van houd.
Mijn nichtje van 6 kan een paar nummers 'mee zingen' van The Wallquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
vandaag Pink Floyd geintroduceerd aan mn 9jarige broertje
![]()
hij vond het wel tof![]()
![]()
zo net Piper At The Gates Of Dawn+Early Singles voor hem gebrand
hij had net zelf een stereo toren gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:05 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
eindelijk een jonge ziel die gevrijwaard blijft van top 40 geneuzel en meteen het echte werk voorgescoteld krijgt![]()
Young Lust?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 6 kan een paar nummers 'mee zingen' van The Wall
waarom zou dat te zwaar zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef SanyaN het volgende:
geweldig om hem Pink Floyd te laten luisterenIs het niet te zwaar voor zon klein mannetje? haha
de US versie zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef highway101 het volgende:
december nu? Ik ging nog uit van September. Nouja ik heb m al gedownload. Ik kan zo lang niet wachten!, maar ik ga de dvd zeker kopen
Als dit doorgaat dan scheur ik naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:26 schreef Hankster het volgende:
[i]Roger invites David to play in France?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nu op mn blog:citiesonflamewithrockandroll.blogspot.com
in FLAC formaat
De meningen lopen een beetje uiteenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Agiath het volgende:
Dat nieuwe solo-album van gilmore...on an island, is dat wat?
dit was niet voor mij...quote:Op zondag 14 mei 2006 07:14 schreef ummagumma het volgende:
[..]
hoe eng ben jij om in slaap gezongen te worden door rammstein? opzich een bestwel leuk alternatief ja![]()
Mutter...
oh gib mir Kraft.![]()
de video is ook erg tofquote:
Het was album top 100 vandaag. Van Wish you were here (stond op 8) werd dit nummer gedraaid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de video is ook erg tof
nooit geweten dat er andere pink floyd nummers werden gedraaid op de radio
meestal money ofzo
1995 dacht ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer is dat concert opgenomen?
moet je betalen om zo ver te komen?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef Gert het volgende:
Met Google Earth kun je behoorlijk inzoomen op het Battersea Power Station.
[afbeelding]
Eergisteren in Lissabon werd voornamelijk gespeeld wat ook op de In the Flesh-tour te horen was.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef SanyaN het volgende:
Zou de playlist bekend zijn voor aanstaande Zaterdag?
Sheep, gaaf!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Eergisteren in Lissabon werd voornamelijk gespeeld wat ook op de In the Flesh-tour te horen was.
Wel waren er enkele verrassingen, waaronder Sheep!
Ziet er gaaf uit, jammergenoeg geen Dogsquote:Op zondag 4 juni 2006 19:25 schreef Djaser het volgende:
Set 1
Happiest Days of our lives, Another brick, Mother, Shine on, Have a cigar, Wish you were here, Set the controls, The gunners dream,
Southampton dock, Fletcher memorial home, Perfect sense, Leaving Beirut, Sheep.
Set 2 (unconfirmed)
Speak To Me, Breathe, On The Run, Time, The Great Gig In The Sky, Money, Us And Them, Any Colour You Like, Brain Damage, Eclipse, ,
Comfortably Numb
is dit de setlist van Lissabon?
Op Magny Cours zal Rick Wright ook meespelen.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:27 schreef PimD het volgende:
Ligt het aan mij of is hier nog niet gepost dat Dave, Nick & Rick afgelopen week samen hebbe opgetreden ? Laatste optreden in de RAH in Londen van Dave (met Rick in de band) liep Nick het podium op om WYWH & CN te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |