Geen idee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef pberends het volgende:
Die straling van gsm is toch veel minder geworden door betere technieken?
Haagse Bos is 120 ha. Central Park is bijna 3x zo grootquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe groot is dat? En dat vergeleken met Central Park?
Okay, das nog wel tof dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Haagse Bos is 120 ha. Central Park is bijna 3x zo groot
AD WeekendFocus? Ik moet em nog lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm "grappig", calimero artikel over allochtonen in Denemarken.
Als het je niet bevalt in een land ga je toch gewoon weg.
Ja, weg met de democratie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind dat trouwens onwijs on-nationalistisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm "grappig", calimero artikel over allochtonen in Denemarken.
Ja ik moet hem ook nog helemaal lezen maar tijdens het snel lezen spatte het calimero karakter er wel vanaf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
AD WeekendFocus? Ik moet em nog lezen.
Die hoeven er niet eens heen te verhuizen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Zouden westerlingen dat ook doen, naar een Arabisch land verhuizen, om vervolgens de hele tijd op het systeem te kankeren van dat land?
Daar hebben we Tomahawks voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Zouden westerlingen dat ook doen, naar een Arabisch land verhuizen, om vervolgens de hele tijd op het systeem te kankeren van dat land?
Met verbeteringen is niets mis maar als de Denen daar niet op zitten te wachten dan moet je dat niet gaan forceren. Er zullen ongetwijfeld misstanden zijn in de Deense maatschappij maar of je dat met de calimero manier oplost ik waag het te betwijfelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind dat trouwens onwijs on-nationalistisch.
Dat 'als je er niet van houdt, ga je toch weg?'
Waarom zou iemand het niet mogen verbeteren? En verbeteren begint bij kritiek.
Zie je ander/nieuw eten per definitie als een verbetering?quote:Ik bedoel, als we ons daar echt aan hielden, hadden we alleen maar restaurants met hollandsche stamppot en vooraf een erwtensoep, en als je wat anders wou een standaard antwoord zou krijgen van de ober, namelijk: als je het niet lekker vind, ga je maar lekker weg uit dit land.
Ik snap niet precies wat je nu probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met verbeteringen is niets mis maar als de Denen daar niet op zitten te wachten dan moet je dat niet gaan forceren. Er zullen ongetwijfeld misstanden zijn in de Deense maatschappij maar of je dat met de calimero manier oplost ik waag het te betwijfelen.
[..]
Culinair gezien wel, of de erwtenhandelaar nu op zit te wachten is een ander verhaal. Marktwerking / vraag / aanbod toch?quote:Zie je ander/nieuw eten per definitie als een verbetering?
"allochtonen moeten hun bek houden" gok ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je nu probeert te zeggen.
Duuuuude. Ben je daar nu ook al conservatief in?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Zie je ander/nieuw eten per definitie als een verbetering?
Ik denk niet dat hij het zo concreet bedoelde, ik bedoel het culinair verhaal tenminste wel abstract.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Duuuuude. Ben je daar nu ook al conservatief in?![]()
Dat je je als nieuwkomer moet aanpassen en niet vervallen in een slachtofferrol. Als ik naar Denemarken zou verhuizen moet ik ook niet gaan zeuren dat ze er geen Nederlands spreken bijv.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef Yildiz het volgende:
Ik snap niet precies wat je nu probeert te zeggen.
Culinair of niet is natuurlijk vrij relatief maar het is inderdaad niet heel relevant voor deze kwestie.quote:Culinair gezien wel, of de erwtenhandelaar nu op zit te wachten is een ander verhaal. Marktwerking / vraag / aanbod toch?
Maar dit valt natuurlijk niet te vergelijken met een Deense samenleving. Ik weet er het fijne niet van dus ik wil me ook liever niet wagen aan die discussie totdat ik me wat beter heb ingelezen.
Nee beeldspraak.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef RichardQuest het volgende:
Duuuuude. Ben je daar nu ook al conservatief in?![]()
Typisch dat je dat zegt, ik heb het idee dat er Nederlanders zijn die juist gaan zeiken als er wat anders dan Nederlands op straat gesproken wordt. Nieuw Rechts heet die partij. Ik zie ook weinig buitenlanders zeiken dat de bakker niet Turks spreekt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat je je als nieuwkomer moet aanpassen en niet vervallen in een slachtofferrol. Als ik naar Denemarken zou verhuizen moet ik ook niet gaan zeuren dat ze er geen Nederlands spreken bijv.
Jup.quote:[..]
Culinair of niet is natuurlijk vrij relatief maar het is inderdaad niet heel relevant voor deze kwestie.
Dat eerste is dan ook een geval slachtofferschap maar Nieuw Rechts valt totaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Yildiz het volgende:
Typisch dat je dat zegt, ik heb het idee dat er Nederlanders zijn die juist gaan zeiken als er wat anders dan Nederlands op straat gesproken wordt. Nieuw Rechts heet die partij. Ik zie ook weinig buitenlanders zeiken dat de bakker niet Turks spreekt, eigenlijk.
Ik moest toch zo lachen he, een paar dagen geleden stond er een interview met Cheque $p¥kerman in de krant. En die gozer toch vergelijkingen maken joh, met veel is hetzelfde gebleven, we hebben nog steeds die sketch op het eind (die afgezwakt is van een kort kwartier naar 3 minuten, maar dat moet niks uitmaken natuurlijk) en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Spijkerman is wanhopig, hij koopt tegenwoordig reclametijd in bij radiozenders met als reclameboodschap: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
En het is waarschijnlijk dat ze tegenwoordig voor de lach van het publiek een lachbandje gebruikenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Spijkerman is wanhopig, hij koopt tegenwoordig reclametijd in bij radiozenders met als reclameboodschap voor het programma Koppensnellers: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |