hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[Centraal] Registreer het hier als static een scheet laat.
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??![]()
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!
maar ik mag je nog steeds hoor![]()
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticWe hoeven toch niet ALLES van hem te weten of wel?
Is je MSN / Email / Postduif dood?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.
wat doet ie daar en hoe brengt hij z`n dag door enzo..
plus, dat ik graag wat foto`s wil zien van z`n verblijf![]()
wellicht dat er meer users geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is je MSN / Email / Postduif dood?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dagonet het volgende:
hernoemd naar een kuifje album
Ja, die heb ik; alleen de kwaliteit is niet echt best omdat ik ze met mijn mobieltje heb genomen. Zal zo even proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
jen static, als dit topic openblijft, kun je dan wat foto`s posten van je verblijf enzo, ben wel nieuwsgierig![]()
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Is het heeeeeeeel eng in Lagos? Of ben je je hotel nog niet uit geweest Static?
Ik ken de verhalen over Lagos idd, maar vind je het niet doodeng?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.
Je mag alleen binnen de hekken vrij bewegen (heb een foto van de ingang waar ik werk; je ziet een groot hek met aan de overkant allemaal Nigerianen die er wonen, poepen, slapen, etc. allemaal op straat.
Buiten de hekken mag ik nooit alleen op pad. Ben gisteren boodschappen gaan doen bij Park 'N Shop, moest ook met chauffeur maar binnen mag je alleen je gang gaan.
Dat valt nog best mee, ik had metershoge tralies en prikkeldraad verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Hmm.. IMG werkt niet; dan maar zo: http://picserver.student.utwente.nl/v/CBXF3P9MMK6R
Ik zit hier op Victoria Island waar veel grote bedrijven zich gevestigd hebben dus de controle is hier erg streng; zou ik Lagos-stad in moeten kan dat alleen met gewapende begeleiders. Die overigens alom aanwezig zijn, ik bots regelmatig tegen een beveiliger met een AK47 aan hier in de gangen van het kantoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof dat het idd vooral een kwestie van wennen is in Nigeria. En je moet je er aan over kunnen geven en geen onverantwoorde risico's nemen.Ik gok zomaar dat jij over een half jaar weer heel thuis wilt komen, dus ga ik er zomaar van uit dat je geen onverantwoorde risico's gaan nemen.
![]()
Bij ons liepen de bewakers niet met hun pistooltjes binnnen rond. al was het wel bizar om te zien, vooral omdat ze ook granaten aan hun riem hadden hangen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik zit hier op Victoria Island waar veel grote bedrijven zich gevestigd hebben dus de controle is hier erg streng; zou ik Lagos-stad in moeten kan dat alleen met gewapende begeleiders. Die overigens alom aanwezig zijn, ik bots regelmatig tegen een beveiliger met een AK47 aan hier in de gangen van het kantoor.
Slechte wegen? Het zijn zandpaden met rotsen en keien, je kunt niet sneller dan ca. 5 km/uur en dan nog moet je van links naar rechts slingeren om de gaten te ontwijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
best wel opvallend dat er op die foto`s slechte wegen te zien zijn maar er best wel knappe auto`s op rijden/geparkeerd staan.
Nee, wat is dat? Ik werk me een slag in de rondte dus heb nog geen besef van wat er allemaal te doen is. Ja, heb over Pat's gehoord maar daar ben ik dus ook nog niet geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:49 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ben je al in de fameuze Y-not geweest?
Heb er ook een paar gemaakt van binnen, sportcafe e.d., zal kijken of ik die vandaag kan uploaden (zitten nog in mijn telefoon).quote:Hier nog een foto die ik had gemaakt van het EKO Hotel:
Ja, bij de hotels e.d. kan ik me het voorstellen, maar gewoon boodschappen doen is ook ontzettend duur; valt me vies tegen. En het stikt hier op VI inderdaad van de expats, vreemd genoeg bijna allemaal Europeanen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Dat van dat niet goedkope verbaasd me niet echt static, je zit daar toch in een stuk wat vol zit met expats? Daar worden de prijzen allemaal op aangepast.
Mijn 'echte' baas is ok, maar ik word uitgeleend zeg maar en daar krijg ik te maken met die chairman.quote:Ik ben trouwens benieuwd naar de eerste aanvaringen met je baas!![]()
Ik post stukken minder hoor, in principe alleen in de avond vanuit het hotel, al zal er overdag ook wel eens een post doorslippen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je post iig al weer net zoveel als toen je nog in Nederland was. Je verveelt je toch niet he?
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef static het volgende:
Hij is zo ijdel dat hij hier een goudkleurige woon/kantoor toren heeft laten bouwen en hem naar zichzelf genoemd.
Ben een support-organisatie aan het opzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef vosss het volgende:
Ik heb het even allemaal gemist enzo, maar watvoor werk ben je daar aant doen static?
Ja, wat denk jij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Cynix ® het volgende:
Is je salaris wel aangepast aan het hoge prijsniveau daaro? Anders schiet je er nog weinig mee op.
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:10 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?
Ik kan maar op twee operators komen waar je voor "werkt" dan. Of Glo of V-mobile![]()
Ik vond het altijd een bizar gebouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef static het volgende:
[..]
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.
Ja, het ziet er ietwat typisch uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.quote:
echt welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef static het volgende:
Laffer zou het hier wel naar zijn zin hebben
Geen slanke reet te vinden hier.quote:
Doe ik vanavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.
jij zit wel goed daar zo te zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef static het volgende:
Mijn nieuwe onderkomen (let niet op die vent):
[afbeelding]
En het zwembadje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gevonden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
Vanwege de vogelpest?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:27 schreef static het volgende:
Een eitje bij het ontbijt (in welke vorm dan ook) kun je vergeten tegenwoordig, geen enkel hotel serveert nog eitjes of kip.
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef yvonne het volgende:
Zwiep
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:53 schreef eL. het volgende:
Merk je hier wat van ? Of is het dagelijkse kost ?
op welke manier bedoel je dit? En wat zijn de gevolgen ik ben hier erg benieuwd naar. En welke andere bedrijfen zijn het nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef static het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.
Dat zijn vreselijk grote gebieden die niet te beveiligen zijn, dus lekker makkelijk om die aan te vallen.
Hier is het kleinschalig maar heb je de pech dat je als blanke meteen wordt gespot; de meesten werken hier voor miljardenbedrijven dus men denkt dat daar wel een centje uit te halen valt bij een ontvoering of erger.
Maar ergens moet ik de Nigerianen wel gelijk geven om heel eerlijk te zijn; kijk eens hoe Shell hier tekeer is gegaan met alle gevolgen vandien. En niet alleen Shell.
Hoe word er gereageerd op een blank persoon zoals jou?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef static het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen expert, ik werk hier en nog helemaal niet zolang.
`quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op welke manier bedoel je dit? En wat zijn de gevolgen ik ben hier erg benieuwd naar. En welke andere bedrijfen zijn het nog meer dan?
De Nigerianen - hier in Lagos dan - zijn extreem vriendelijk en aardig, maar ook een beetje onderdanig jammer genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe word er gereageerd op een blank persoon zoals jou?
Is dat iets wat ze minder leuk vinden zo van hij komt ons werk afpakken.
Of word je direct opgenomen?
Heb jij nog een caddy nodig ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef static het volgende:
Overigens is de eigenaar van het hotel een Libanees met twee verschrikkelijk mooie dochters.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef editor2 het volgende:
hmmmm..op mirc vertelde iemand gisteren dat je helemaal niet in Afrika zat en dit gewoon google foto's zijn.
Kan iets van waar zijn, ik ken je verder niet, maar heb je iets waar jezelf (of FOK) opstaat daar in ver Afrika of is dat teveel gevraagd.
Het is nu nog veel erger, het afgelopen halfuur is het aan het stortregenen; de wegen zullen nu wel een grote modderpoel zijn.quote:
Klinkt bekend, ik lag er ook even uit gisteren door de gevolgen van een sneeuwstorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef static het volgende:
De internetverbinding zal er zo wel uit liggen, de satelliet-televisie heeft het ook net begeven.
Ja, jammer maar dat is erg ver van mij bedje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Loedertje het volgende:
sTATIC ---> Aanslagen en ontvoeringen in Niger-delta
Foto's !
Het zal je misschien verbazen maar ze werken harder dan de gemiddelde Europeaan/Nederlander; dagen van elf tot twaalf uur zijn geen uitzondering en daarbij werkt het gros op zaterdag gewoon door.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Zie aan de foto's dat er zelfs Nigerianen zijn die wél kunnen werken (had dat hier in NL nog nooit gezien)
Hoeveel uur per dag werk je daar nu eigenlijk in zo'n land?
Wees blijquote:
Hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef Loedertje het volgende:
Maar static, je bent daar eigenlijk net zo eenzaam als in Nederland begrijp ik?
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm, iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef Loedertje het volgende:
Maar static, je bent daar eigenlijk net zo eenzaam als in Nederland begrijp ik?
Lieve schat, ik kom al jaren iets verder dan de woningen waar ik woon, jij komt slechts eenmaal per jaar uit Zuid.. en elke avond tijdens de rondes met je hond richting de nachtwinkel voor een flesje drankquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader
Jij bent nog steeds wanhopig op zoek tnaar een partner die het aandurft om kinderen op de wereld te zetten begrijp ik?quote:simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien
Ik heb niet de behoefte op elke vakantie op te blazen tot een reeks *ga ik of ga ik toch maar niet* topic (reeks)quote:en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm,
Wat drink je daar nuquote:iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.
Kom dan ook met een paar suggesties a.u.b.quote:Met andere woorden: ga aub dood op een pijnlijke manier. Ik wil je wel helpen.
Zou je mijn vragen (liefst in Jip en Janneke taal) kunnen beantwoorden?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef static het volgende:
. Simpel figuur.
Ik vind het prachtig om te ontdekken dat er een brein op deze wereld bestaat dat zo'n gedrocht weet te produceren.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
zelfreflectie naar jezelf toe
Jeetje static, wat een woorden, hou je ff rekening met de mensen die wat meer gedronken hebben op zaterdagnachtquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm, iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.
Met andere woorden: ga aub dood op een pijnlijke manier. Ik wil je wel helpen.
Graag zelfs, dat geneus van je begin ik een beetje zat te worden.
Waarom hebben alle Xenia en Webber-achtigen last van rancune vraag ik mij weleens af ...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te ontdekken
Static heeft na 00.00 altijd een bloemig taalgebruik.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jeetje static, wat een woorden, hou je ff rekening met de mensen die wat meer gedronken hebben op zaterdagnacht
Waarom quote je mij als 'Xenia- en Webber-achtige', vraag ik mij dan weer af...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:53 schreef Loedertje het volgende:
Waarom hebben alle Xenia en Webber-achtigen last van rancune vraag ik mij weleens af ...
Reisverhalen zijn altijd leuk om te lezen.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
hey leuk! al die verhalen uit afrika.
Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als 'Xenia- en Webber-achtige', vraag ik mij dan weer af...
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Tegen beter weten in ga ik even happen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Vertel mij eens waarom jij reageerde?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tegen beter weten in ga ik even happen.
Vertel maar (zonder die onnodige ''interessante'' vaagdoenerij) wat er zo wereldschokkend is geweest, dat je nu zo moet lachen..
Zeker *ook stoned*?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben geen kloon en snap bij herasmus niet waar het over gaat.
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom jij reageerde?
Ook een kloon van een Webber&Xenia-achtigen?
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?quote:Als je heftige conspiracy theories zoekt, die zijn er niet.
Ik heb verder echt geen enkel idee over wat voor forumschokkende feiten je nu zo zit te zelfkicken verder.
Die connectie ontgaat mij , topicstarter zag er in mijn GC-namelijk uit als *Laffer* .quote:
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Loedertje het volgende:
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijven
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?
Lees statics postings dan ook zegquote:Op zondag 19 februari 2006 03:27 schreef WEST het volgende:
hallo static wat is het weer daar? vast veel beter als hier in nederland![]()
Waarom ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Al die zielige vaagdoenerij altijd, word eens volwassen zeg..
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.quote:Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Natuurlijk niet, je overschat mijn kennis in de materie.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Loedertje het volgende:
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.
Deja Vuquote:
dat kan wel kloppenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Kutcookiesquote:
Een conflict nog wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef Loedertje het volgende:
Dat zegt men doorgaans altijd als er ergens een conflict dreigt te komen.
Op basis waarvan dan ?quote:
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Lamon het volgende:
gewoon als vriendelijke postbuurman bezig was.
Linkjes heb ik niet, maar je hebt volgens mij wel eens toegegeven dat je bezopen was.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Loedertje het volgende:
Op basis waarvan dan ?Nou ?
Argumenten of bewijzen
Ik heb het idee dat we in een impasse zitten waarop de ene de ander te serieus neemt, en ik weet niet wie aan welke kant zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.
Vakantiekiekjes zijn doorgaans wel oké als er meer op staat als een berg of een mooie lucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |