Soort disco blijkbaar, maar dan met rare pakjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Go nu weet ik eindelijk wat een skihut avond is.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef odie22 het volgende:
KOEN !!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soort disco blijkbaar, maar dan met rare pakjes![]()
ja en dat je lekkere Earringmuziek snel wegdraait voor een kansloze grappenmaker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In oostenrijk zijn ze veel gezelliger.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou het vreselijk vinden als we hem op een leugen betraptenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef MissJ. het volgende:
Dat van de cameramensen kan kloppen. Heel veel camera's draaien op rails dus hoeft er alleen maar iemand ergens achter de knoppen te zitten, een paar camera's worden handbediend en die mensen zijn er even niet.
Dus Theo zegt de waarheid.
Nou ik zou er niet elke week heen gaan FB, maar heel af en toe is het wel leuk, paar leuke dansende meiden erbijquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig of vind je het niks?
Haha goeiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
Koen: Elke moslim is een terrorist
En regie in paniek weg![]()
![]()
Heb nog wel een fles kerstpakketwijn..delen?quote:
hahahaha ja iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Is maar goed dat ik niet ga zingen dan, dan werd het de 6equote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
Mute voor de 5x
Tim of Tom Coronel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef tanna het volgende:
Met wie praat Monique nu?
Je bedoelt Theo tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
ja en dat je lekkere Earringmuziek snel wegdraait voor een kansloze grappenmaker.![]()
Mijn wijn ook al ff, mop.quote:
Wat een stelletje sukkelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
We hebben een clubje opgerichtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef rooie3 het volgende:
Theo heeft denk best de pik op Viool.
Hoorde jullie hoe hij haar afblafte met die cameramensen.
Als ik zeg dat ze weg zijn dan zijn ze weg.
Go Theo je kan nog hoop goed maken![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou het vreselijk vinden als we hem op een leugen betrapten![]()
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op konquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet elke week heen gaan FB, maar heel af en toe is het wel leuk, paar leuke dansende meiden erbij
Ja, dat kan niet missen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
In oostenrijk zijn ze veel gezelliger.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Heb nog wel een fles kerstpakketwijn..delen?![]()
Je bent een beetje eigenwijs Opa Regenworm zegt het nogmaals.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn wijn ook al ff, mop.![]()
Heb al 3 keer gedacht: nog éen peukie en dan naar bed.![]()
Kijk dan kom ik dus gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op kon
Ja, maar het is eindelijk gezellig, dus nog maar een peukjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn wijn ook al ff, mop.![]()
Heb al 3 keer gedacht: nog éen peukie en dan naar bed.![]()
In scheveningen is t net zo drukquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben 1x in de echte Skihut geweest in Rotterdam... het was daar toen zo vol dat de ramen beslagen waren en je geen kant op kon
Laatste net opgestokenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent een beetje eigenwijs Opa Regenworm zegt het nogmaals.
Ga slapen lieverd![]()
![]()
![]()
Ik hou daar ook niet van nee... maar gezellig was het welquote:
Dat moet ik dan van je aannemen, want ik drink geen bier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt waar het bier is er veel lekkerder.
Primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
Viool wordt aardig afgeblaft door Theo.
Shit miste ik net, wat zei 'ie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
geen probleem dat Theo dat tegen Viola doet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef frizti het volgende:
denk het niet...theo denkt groter dan henk deed...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:56 schreef newsman het volgende:
30 tot 40.000 euro, Theo niet een beetje te positief bezig ?
Wat is dat voor creep?quote:
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...quote:
Dat hij het wel geloofde en dat het nu om zakelijke dingen ging.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Shit miste ik net, wat zei 'ie?
Hij zegt al snel, beloven kan ik het niet, knokken welquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:56 schreef newsman het volgende:
30 tot 40.000 euro, Theo niet een beetje te positief bezig ?
Welke clubquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
En krijgt ons clubje nu eindelijk wat steun ????
Overdag ook niet denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...![]()
Hihihiquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat hij het wel geloofde en dat het nu om zakelijke dingen ging.
Uit de zaal kwam al gelach.
En dat ze een geldwolf was![]()
Security denk ik, of uitsmijterquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iiiieeuw die wil je 's avonds op straat niet tegenkomen...![]()
Nee, neefje van APKquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is dat voor creep?
Broer van Japie?
Toch iets sneller zijn Angelquote:
Laten we hopen dat wij het goed hebben gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga zo snel als ik kanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch iets sneller zijn Angel
De wij-vinden-Theo-eigenlijk-best-een-goede-manager clubquote:
ons clubje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De wij-vinden-Theo-eigenlijk-best-een-goede-manager club
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Slaap lekker voor straks![]()
en zo is dat!quote:
Dora slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
nee, nog niet maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rooie zwaait naar iedereen die gaat slapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Hij zei bij de inleiding al dat ie niet iedereen kon noemen.quote:
Jij ook, Dora.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Zou het prachtig vinden als jij over de streep werd getrokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, nog niet maar je weet maar nooit.
Reclamequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
Sjeessss wat zijn dit allemaal voor promo's?![]()
Sponsers noemen... niet zo gek natuurlijk. Wordt toch niet uitgezondenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
Ohhhhh....... de opbrengsten gaan toch nog naar MMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve Doraquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
Ik ga ook, lieve mensen, heeft me goed gedaan weer zo met jullie.
Tot gauw en trusten!![]()
Slaap lekker Doraquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed
Het was gezellig![]()
Slaap lekker lieverd kom snel nog eens langsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
mogen ze ook wat terug kijken voor hun geld???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Een hele dikke welterusten en hopelijk idd tot snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
Dat hoorde ik, maar het lijkt wel of hij het express doet (kleine moeite om hen ook te bedanken.)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij zei bij de inleiding al dat ie niet iedereen kon noemen.
Slaap lekker CW en hopenlijk tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, Dora.
John heeft hij bij het eten al geroemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat hoorde ik, maar het lijkt wel of hij het express doet (kleine moeite om hen ook te bedanken.)![]()
Als hij het goed maakt met Monique vind ik hem de beste manager sinds het beginquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
..........nou eerst echt iets doen aan Viola, en het goed maken met Monique
.........dan wil ik er over denken
![]()
Ik weet nog goed in de eerste week...... toen waren ze op gratis sake jacht....... was een restaurant die het wel wou doneren maar die wou wel genoemd worden......... en daar werd een partij moeilijk over gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sponsers noemen... niet zo gek natuurlijk. Wordt toch niet uitgezonden
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef devilseye het volgende:
goede avond streamers
theo is weer op dreef met zijn bla bla
![]()
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Zo zwart-wit is het niet. Theo heeft een prima avond georganiseerd, dat kan ie heel goed, maar los daarvan vind ik het een lompe zelfingenomen viespeuk met een superego, ik ruik de alpha male berenlucht hier.![]()
Dat zeker... beter dat het zakje van Henkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij het goed maakt met Monique vind ik hem de beste manager sinds het begin
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Zo zwart-wit is het niet. Theo heeft een prima avond georganiseerd, dat kan ie heel goed, maar los daarvan vind ik het een lompe zelfingenomen viespeuk met een superego, ik ruik de alpha male berenlucht hier.![]()
halloquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef devilseye het volgende:
goede avond streamers
theo is weer op dreef met zijn bla bla
![]()
slaap lekker beertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker alvast![]()
![]()
![]()
wheheheehehehheheehhequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikel![]()
Slaap heel lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker meissiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Trusten lieffiebeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Dat compliment wil ik Theo ook geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven... Theo heeft goed zijn (rijke) vriendjes in het circuit aangesproken![]()
![]()
Net niet... nu wel, want ik blijf niet aan de gang met Ferri natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken of ik nu wel eerder dan FB ben![]()
[afbeelding]
Iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld Theo, we weten het nu wel.
We willen nog even doorfeesten.
en daar geilt theo op, popie jopie doen, durf te wedden dat hij zelf nog geen eurocent heeft gegeven aan MMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat een geld zeg met deze avond.
Kon Henkie Penkie met zijn dure vriendjes niet tegen op.
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het in deze met je eens Gert, de avond was top, maar Theo blijft een eikel![]()
Wat asociaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net niet... nu wel, want ik blijf niet aan de gang met Ferri natuurlijk
Oooohhhhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken of ik nu wel eerder dan FB ben![]()
[afbeelding]
Wat zeg je nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huis
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij is een eikel, maar daar gaat het toch niet om, het gaat om de streams en het MM huis
Ja, die variatie hadden we nog niet gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef cuall het volgende:
.....een euro van ieder deelnemervoor het papa moendo huis van de apres ski hut uit Rotterdan
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
"Als je niet kan delen... kan je ook niet vermenigvuldigen"
Leuke uitspraak
[afbeelding]
Ikke niet weet... was vol in beeldquote:
Zou hij geil zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Theo is flink aan het slijmen bij Monnie...
ik vind hem soms over komen als een lompe eikel, maar ik ben wel een 'fan' van hem, of om het beter te zeggen, ik heb niemand gezien die het beter zou kunnen doen en leukerquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef newsman het volgende:
Theo:"Hallo Viola kom er ook ff bij, wat heb je te doneren?", Viola:"Me sloffen""
Zeker 15.000 euro als ik goed heb meegeluisterdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Waar is John toch??? Mijn Jones koppie mis ik al heel erg lang.
(wat een geld zeg)
Dat was die Mario die vent met die lange harenquote:
John zou achter de bar gaan staan, die bar heb je niet in beeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Waar is John toch??? Mijn Jones koppie mis ik al heel erg lang.
(wat een geld zeg)
Was hij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind hem soms over komen als een lompe eikel, maar ik ben wel een 'fan' van hem, of om het beter te zeggen, ik heb niemand gezien die het beter zou kunnen doen en leuker
Oh help, die zo stom stond te lachen bij dat hamerspelletje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Dat was die Mario die vent met die lange haren![]()
gaat het al beter? en ben je al naar de dokter geweest?quote:
Ja idd, zou wel erg zijn als hij er nu misbruik van zou makenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Het SV topic is open, met als opening Ferri
oeps, plaatste ik daar een hartje
Das ist ja die Peter ohne seine Heidiquote:
Ik denk dat ie nu eindelijk in de gaten heeft wie de echte werkers zijn in het huis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, zou wel erg zijn als hij er nu misbruik van zou maken
dan is het echt een uit de klei getrokken lompe boer![]()
Hej A&Mquote:
Truste wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Nog veel plezier bij het skihuttenhoerenfeest.
Ikke wil wel zijn Heidi zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Das ist ja die Peter ohne seine Heidi![]()
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaat het al beter? en ben je al naar de dokter geweest?
Trusten Kissa met je mooie oogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef kissa het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet![]()
Ik ga slapen, als het lukt...
Truste!![]()
![]()
Dank je... slaap lekker Regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen Regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Wormpjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Aaahhhhhhhhhh Snappie ziek? Dat wist ik niet. Beterschap ermee schatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.
Jammer he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hij hield haar goed vast![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
welterusten iedereen , veel plezier nog![]()
![]()
![]()
bere gezellig... dan ben je niks gewendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef riri het volgende:
Na een tijdje even weer gekeken....wat een kermis
Haak meteen weer af![]()
gelukkig maar, ik is helemaal blij voor Snappiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijft het hetzelfde verergert ook niet. Ergste koorts lijkt wel onder controle, houden d'r even extra in de gaten nu. Ligt nu na een pracetamolletje lekker weer te slapen.
Hoop voor je dat ze vanavond een beetje kan door slapen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een skihut geweest?quote:
Slaap lekker Odiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Hey daar is eindelijk 'Paradise by the dashboardlight' ...... voor Joost en Ingrid![]()
bye bye odiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Het kleine meissie is ziek FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhh Snappie ziek? Dat wist ik niet. Beterschap ermee schat![]()
![]()
![]()
Ooooooooooo okee... beterschap voor Kimmie, Snapquote:
Die kunnen ze straks wegrollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Mabelle het volgende:
Volgens mij heeft Viool al best wat drank op![]()
Thanx beebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik is helemaal blij voor Snappie![]()
Hi meisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten aan allen die zijn gaan slapenen hallo aan de binnenkomers
Truste kissaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef kissa het volgende:
Ik heb vandaag mijn dag niet![]()
Ik ga slapen, als het lukt...
Truste!![]()
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ooooooooooo okee... beterschap voor Kimmie, Snap![]()
![]()
Hij vondt de avond niks geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Mabelle het volgende:
Ow ... John is niet bij volgens Theo ... iemand meegekregen waarom![]()
Ik hoop zo dat ze echt zich zelf zo voor schut zetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Mabelle het volgende:
Volgens mij heeft Viool al best wat drank op![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
Joehoeeeeeeeeee back van een personeelsfeest met 1400 manklaarwakker en aangeschoten
![]()
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze vanavond een beetje kan door slapen!
En Theo is een boerenlul, hi ha hoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
Haai Pareltje alles goed met je zwaai de hele, avond hoor alleen niks van je komt, misschien door de druktequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi meis![]()
![]()
Miste je al, maar hopen dat de koorts wat zakt nu en dat ze lekker de nacht door komt.
Hebben ze aardig lang over gedaan om hem te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Hey daar is eindelijk 'Paradise by the dashboardlight' ...... voor Joost en Ingrid![]()
eejjjjjjj superMOMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
Joehoeeeeeeeeee back van een personeelsfeest met 1400 manklaarwakker en aangeschoten
![]()
Hello superMoM, je hebt een skihut avond gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ships iets gemist ik heb alla Melke geen zin om terug te lezen (*lees: geen zin of puf azangezien aangeschoten)_
Biz biz biz.......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Theo is een boerenlul, hi ha ho![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |