Jij bent wel eens in een skihut geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb met die si hut toestand altijd even moeite met die gekke overgangen tussen de nummers![]()
omdat ze Farfan naar de tering hebben geschopt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik verwacht van feyenoorders nog een dankjewel![]()
Lijkt Jantjes verjaardag in a'dam wel, die gingen ook van de hak op de tak liedjes draaienquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb met die si hut toestand altijd even moeite met die gekke overgangen tussen de nummers![]()
Das dicht bij mij.quote:
Gaat hij dan nog vergaderenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
Theo gaat de boel afsluiten, dus het feest is zo voorbij
Domperquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
naar de tering? dat vriendschappelijke tikje van de jong? WHEHEHEquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat ze Farfan naar de tering hebben geschopt?![]()
jammer was weer een hele leuke avond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
haha... ja ik moet er altijd weer even inkomen... je kent dat gevoel ... lekker swingen en dan ...huh?? oh jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent wel eens in een skihut geweestEn dat durf je hier te posten?
![]()
Alleen de einduitslag, ze gaan tot 2 uur door hoorde ik net.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
hoop het wel...quote:
Dan zullen we de volgende keer 'de tank' in stelling brengenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
naar de tering? dat vriendschappelijke tikje van de jong? WHEHEHE
Byebye, Talitha!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tijd om te vertrekken. Tot later iedereen![]()
Theo is al aardig aangeschoten... dus denk ik nietquote:
Hopelijk krijgen we nog een hele leuke vergadering..anders vallen we in zo'n gatquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer was weer een hele leuke avond.
Oh, uh,....... dank jequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
He hello... so you are the greatest lover
Hmm...goed nieuwsquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alleen de einduitslag, ze gaan tot 2 uur door hoorde ik net.![]()
Doeg Talithaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
He hello... so you are the greatest lover
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
zetten we onze kleine ricky er wel ff opquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan zullen we de volgende keer 'de tank' in stelling brengen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
yeeaaahhhhhhhh party timequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we nog een hele leuke vergadering..anders vallen we in zo'n gat
Doe meid tot morgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gezellig of vind je het niks?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Go nu weet ik eindelijk wat een skihut avond is.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Slaap lekker Talithaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dag Thalita tot laterquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |