quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Paltos het volgende:
Nou, check zijn css file dan!
a:link {text-decoration: none; color: #007892}
a:visited {text-decoration: none; color: #007892}
a:hover {text-decoration: underline; color: #927a00}
a:active {text-decoration: none; color: #927a00}
Is dat alles?
Oiquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef PeRi het volgende:
Hoi.
We hebben dus nog een half uur om deze vol te lullen.. moet kunnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb geen naamtopic Diz. Ze zijn gemeen..
Whehe. Nee hoor, ik maak maar een grapje. Ik wil gewoon aandacht denk ik want ik verveel mequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben dus nog een half uur om deze vol te lullen.. moet kunnen![]()
Dude, toffe mensen krijgen een apart topic, niks geen ShowChat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben dus nog een half uur om deze vol te lullen.. moet kunnen![]()
Nee, dat had je nog niet gezegdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik vind je ava tof. Had ik dat al gezegd.
Ik heb alleen maar een late SC topic gekregenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, toffe mensen krijgen een apart topic, niks geen ShowChat.
Sven, ik vind je ava tof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog niet gezegd
Lees mijn stukje nog eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een late SC topic gekregen
Grapje hoor, die "quote:
Oeh.quote:
quote:
Dat was enkel om Bupatih een hak te zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Betekende deze dan helemaal .. niets?![]()
ShowChat #626: Waar Paltos de leukste is.
quote:
Tssk... je gaat toch niet roepen dat je jarig bent.. zo iets hoor je gewoon te weten als favo userquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ik gaf het tenminste ruim van tevoren aan, jij kwam drie dagen later huilend de SC binnen!
BIJNAquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef PeRi het volgende:
15.
Ja, maar ik moest er 2 dicht gooienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef PeRi het volgende:
Sven, wat heb jij achterlijk veel topic voor mij geopend.
Kaai lief manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest er 2 dicht gooien.
Het is jammer dat je geen crew bent, dan had je er vier gehadquote:
Wacht maar, er komt een dagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is jammer dat je geen crew bent, dan had je er vier gehad
Hij gaat ook nog goedquote:
"Grotto plotto krotto, dit is mijn motto." ?quote:
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:47 schreef Airelle het volgende:
Vannacht. Je kunt ook instellen dat je er twee per dag krijgt.
Dat verandert hoor. Ik speel het pas een week of twee en heb er nu al 79 millionquote:
Dat is al beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:51 schreef BVO het volgende:
Heb er een Democratic Republic van gemaakt, staat wat leuker.
Maareh... ik ben weer weg.
Ja, het is echt grappig. En kost maar 5 minuutjes per dag ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef Zhenar het volgende:
Dat nationstaties klinkt leuk!
Ik ga me ook registreren![]()
![]()
Boer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:51 schreef Airelle het volgende:
Cavia?
Boris - M.S.G. is leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Boris - When You Think Of Me
Damn.. die is vergezochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Cavia? = Cava? = Wazzup? = Hoe is het met je?
quote:
Perfect. Ik moet om half 12 op school zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. die is vergezocht![]()
Nou met mij gaat het wel goedIk moet om 13:00 op de Uni zijn en daar heb ik best wel zin in. Het is tegenwoordig erg leuk nu ik mijn hele klas goed ken
En hoe is het met jou?
Dus we kunnen een paar bakkies doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Perfect. Ik moet om half 12 op school zijn.
Vijf moet net lukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus we kunnen een paar bakkies doen
quote:The Dominion of Zhenarum
"Don't eat marshmellows. They're bad."
UN Category: Compulsory Consumerist State
Civil Rights: Excellent
Economy: Powerhouse
Political Freedoms: Rare
The Dominion of Zhenarum is a tiny, economically powerful nation, renowned for its complete lack of prisons. Its compassionate, hard-working, cynical population of 5 million are rabid consumers, partly through choice and partly because the government tells them to and dissenters tend to vanish from their homes at night.
The small, corrupt, pro-business government concentrates mainly on Religion & Spirituality, although Commerce and Social Welfare are on the agenda. Citizens pay a flat income tax of 2%. A powerhouse of a private sector is led by the Door-to-door Insurance Sales, Furniture Restoration, and Automobile Manufacturing industries.
Crime is a serious problem, probably because of the country's utter lack of prisons. Zhenarum's national animal is the platypus and its currency is the nookie.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vijf moet net lukken. Evelien rent alvast naar de Senseo
.
Oeh ik wil ook zo iets doen! Geef eens een link! Ik wil een land makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:00 schreef Airelle het volgende:
Link Zhenar? Dan voeg ik je toe aan mijn lijstje.
WTF? Ik doe niet aan senseoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je hebt toch wel DARK Roasted he? Koffie is niet voor mietjes.
Oeps... wel dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen dictatorship vinden?
Kijk, dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF? Ik doe niet aan senseo
Ik heb Nescafe Cold, vergebrande koffiebonen + heet water + geen melk en geen suiker
De marshmellows bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:01 schreef Airelle het volgende:
Leuk verzonnen dat tekstje trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:11 schreef Airelle het volgende:
Oh wacht eens!!! Dat heb jij niet verzonnen, het staat er ook echt!.
Zie signquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:12 schreef Zhenar het volgende:
Wat is jouw link, Airrelle?
En Dizzle, geef ook de jouwe als je klaar bent.![]()
Ok.. blont is maar wat is nou de National Currencyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:12 schreef Zhenar het volgende:
Wat is jouw link, Airrelle?
En Dizzle, geef ook de jouwe als je klaar bent.![]()
GELD sukkel! Je munteenheid!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok.. blont is maar wat is nou de National Currency
Jouw land is gevuld met "basket weavers"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zie sign.
www.nationstates.net/Evelandia
Mijn munteenheid is "the nookie"quote:
Niet zo degenererend doen he!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw land is gevuld met "basket weavers"![]()
It's all for nookie!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn munteenheid is "the nookie"![]()
![]()
Vat je hem?! "nookie"?!?!?!?![]()
![]()
Diz and his Boobslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zie niets hoor.
Wat is je naam?
Ik zag het, maar ik weet niet hoe het allemaal in elkaar zit nog, ik ga nog even uitzoeken en dan maak ik je lid of zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:24 schreef Airelle het volgende:
Ik heb je een telegram gestuurd, niet schrikken!
quote:Diz and his Boobsland's national animal is the mermaid, which frolics freely in the nation's many lush forests
Misschien kan dat pas later.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
Ik wil Endorsements geven, maar ik kan dat nergens vinden
Ik ga wel een nieuwe maken. Die van mij is belachelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien kan dat pas later.
We moeten wel een Fok!land gaan oprichten!![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga wel een nieuwe maken. Die van mij is belachelijk
Echt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?Hij is toch tof! Past wel bij je.
quote:Hi and Welcome to Nationstates![]()
If you need any help or advice please feel free to contact me.
I would also like to invite you to join the Region of "The Lexicon"
We are a friendly group of players, who enjoy helping newer nations get established.
We also have areas of involvement in Law, Politics, Military along with games, maps and Role Play.
Region: The Lexicon
Forum: http://s13.invisionfree.com/TheLexicon
To move your nation to The Lexicon...
Click on "The World" (on left of your screen)
Scroll to bottom of page, type 'The Lexicon' into "Find Region" (don’t forget the ‘The’!)
A few lines from the top it will say "Like what you see? Move <your nation> to The Lexicon today!
Click that and you are done![]()
Don't forget to check out our forums too!
I look forward to hearing from you and getting to know you better.
Best wishes,
The Crazy Monkeymen
Wij zijn politiek.quote:
Zei iemand daar Tom Cruise?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:06 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga van mijn land een soort sekte maken: alles draait om religie en vrijheden worden ontnomen!![]()
![]()
Zhenar ik aanbid jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:06 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga van mijn land een soort sekte maken: alles draait om religie en vrijheden worden ontnomen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhenar ik aanbid je
jij bent mijn idool
jij bent redder van mijn ziel
en ook een sexsymbool
Zhenar ik ben bij je
voel me voel me Zhenar
Zhenar ik doe mee met jou
kus me kus me Zhenar
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo vaak laatstiequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent zo vaak laatstie![]()
Best tof.
Pure geldverkwistingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vijf moet net lukken. Evelien rent alvast naar de Senseo
.
Watquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Airelle het volgende:
degenererend
Oh ik hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef Zhenar het volgende:
Fluf.
quote:
Phat!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ik hebChristine
ook gevraagd voor de 18e... ze heeft het druk, maar als ze niet te moe is komt ze ook
Ze heeft het erg druk op haar werk momenteel en ze heeft die dag ook nog een photoshoot met een fotograaf.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
Hoezo zou ze te moe zijnZe kan toch gewoon vroeg naar bed gaan
Jullie photosluts!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft het erg druk op haar werk momenteel en ze heeft die dag ook nog een photoshoot met een fotograaf.
Nou tegen die tijd heeft ze al meer shoots gehad dan ik hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:28 schreef pberends het volgende:
Vanavond het grote Mohammed-debat in NOVA Politiek:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 5-
Heb De Zevende Hemel vandaag binnengekregen en Muzikanten dansen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef babette21 het volgende:
Lucie Silvas op de radio
eindelijk even een rustmomentje
Wat is ze goed.quote:
ik heb eergisteren Concordia gehad, en gisteren De Breijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef mark_03 het volgende:
Heb De Zevende Hemel vandaag binnengekregen en Muzikanten dansen niet.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau zorgt ervoor dat Bupatih's stilte minder lang is dan die van MissB![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik ben flieft opIemand als jij
hihi heb jij me daar even te pakkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:07 schreef mark_03 het volgende:maar ben ik niet een beetje jong voor je?
Oude fietsen blijven ook tofquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi heb jij me daar even te pakken
ach jong? wat is jong? groene blaadjes zijn in....![]()
wanneer gaan we weer douchen;)
noem jij mij oud?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef mark_03 het volgende:
Oude fietsen blijven ook tof. Beter leermateriaal kun je niet hebben
.
ai morgenavond komt wat beroerd uit.....quote:Uhm, morgenavond heb ik wel ff tijd om te douchen ja
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Airelle het volgende:
Dus....
Ik heb jullie in het dossier visier hoor.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Airelle het volgende:
Dus....
Ik heb jullie in het dossier visier vizier hoor.
Jij met je weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou op over dossiershet is [bijna] weekend
![]()
Vandaag? Altijd!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:43 schreef Airelle het volgende:
Zijn we vandaag weer in de lieke-stemming?
Uhuhuhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
Over leuk en lekker gesproken...
Beev, is je zusje jarig?
Toen was ze veeeel jonger hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb ze al. Wil je me nu aanraken?
.
I knowquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook al 2 foto's van haar gezien, hoor?!
Nu een beetje meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Toen leek ze nog een klein beetje op Chantal.
Ik heb me al lang opgegeven bij de IB-groep. Maar een twijfelaar ben ik ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu een beetje meer. Vind ik dan he.
En nee, ze twijfelkt nog steeds tussen van alles.
Al neigde ze nu weer naar BMG, oftewel Beleid en management in de Gezondheidszorg, de nieuwe Bettina Wertheimer dus![]()
.
nee, maar wel lekker thuis nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef Airelle het volgende:
Jij met je weekend. Ja het is bijna vijf uur, je bent toch geen ambtenaar soms?
.
Boren en zagen? Que? Jij deed toch iets op een kantoor, met vervelende jongeren enzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar wel lekker thuis nu
weet je wel hóe klote het is om 8 uur lang tussen de boren en de zagen te zitten
quote:
ik heb hier nog even over nagedacht, maar je was wat vroeg met je conclusies:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:07 schreef mark_03 het volgende:maar ben ik niet een beetje jong voor je?
Als jij!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ik heb hier nog even over nagedacht, maar je was wat vroeg met je conclusies:
als ik verliefd ben op iemand als jou, ben ik dus niet verliefd op jou.....
maar ik vind je wel superduperlief
Dat is idd hoe ik het ook opvattequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ik heb hier nog even over nagedacht, maar je was wat vroeg met je conclusies:
als ik verliefd ben op iemand als jou, ben ik dus niet verliefd op jou.....
maar ik vind je wel superduperlief
ons kantoor wordt verbouwd, we zitten al weken in de takkeherrie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:30 schreef Airelle het volgende:
Boren en zagen? Que? Jij deed toch iets op een kantoor, met vervelende jongeren enzo?.
Die laatstequote:
Oh dat is wel supervervelend jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ons kantoor wordt verbouwd, we zitten al weken in de takkeherrie.
op de écht erge dagen worden we gewaarschuwd en kun je thuis werken...
tenzij er verplichtingen op kantoor zijn...... en die had ik vandaag
vandaag werd de betonnen vloer eruit gedrilboord [???]... níet leuk!!![]()
jouw intelligentieniveau is zó sexyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:33 schreef Svensational het volgende:
Dat is idd hoe ik het ook opvatte!
Nou moe.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
om 15.59 uur zei ik het goed.....
nu ben ik moe
Doe niet zo Zhenarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw intelligentieniveau is zó sexy![]()
Steeds vaker he.quote:
quote:
WAT IS DAAR MIS MEE?!?!?!quote:
Dat zeg je toch zelf man, alwéér thuis.quote:
Het staat babette niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT IS DAAR MIS MEE?!?!?!![]()
rr
![]()
En wat was daar Zhenar aan?
Oh, dat wil ik sowieso al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb ze al. Wil je me nu aanraken?
.
ja wij hebben de tijd van sleezy baantjes achter het CS inmiddels wel gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:39 schreef Airelle het volgende:
Ik moet zo naar m'n werk. Jullie komen allemaal al thuis.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wij hebben de tijd van sleezy baantjes achter het CS inmiddels wel gehad
maar jij komt pas net kijken
Auw!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wij hebben de tijd van sleezy baantjes achter het CS inmiddels wel gehad
maar jij komt pas net kijken
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
Het staat babette niet.
Doe het zelf!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Svensational het volgende:
De OP loopt 13 avatars en 14 topics achter! Hup hup mensen, aan het werk!!!!
Nee.quote:
Laat die zwartjakkers nou maar ons werk opknappen, en hou je mondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd dan ook je mond over anderen!![]()
Houd je bek, gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat die zwartjakkers nou maar ons werk opknappen, en hou je mond!
op zich supertof, kan niet anders zeggen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van mijn ava trouwens, babette?
Hij is speciaal voor jou zwart-witquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
op zich supertof, kan niet anders zeggen....
maar soms een beetje vermoeidend voor de oogjes [], daar hebben we gelukkig esc voor
Damn, zonder jou had dat gepeupel die OP allang geüpdatequote:
"geüpdatet"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, zonder jou had dat gepeupel die OP allang geüpdate!!!!
Speciaal voor mij?????????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
Hij is speciaal voor jou zwart-wit!
Wauw die is nog toffer, want er zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Min een hoop frames.
Dizzlequote:
Ja maar ik heb een strategie daarvoor. Dus nog even volhoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat nou...
... en zat dus wéér geen cd bij de post he!!!!!!
![]()
![]()
[]
een strategie???? een smoesje zul je bedoelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb een strategie daarvoor. Dus nog even volhouden
Ja sorry hoor, maar een echte strateeg verraadt zijn strategie niet. Die laat ie ontdekken. Daarom zeg, je moet nog even afwachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
een strategie???? een smoesje zul je bedoelen
maar vertel: wat had je voor geniaals bedacht?!?![]()
Die is gefotoshopped, ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
WTF is met Shannon Doherty aan de hand? Der gezicht
[afbeelding]
Ben je weer voor de zoveelste keer belazerd in je leven door de persoon die je het meest vertrouwt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje in een Dizzle-stemming.
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje in een Dizzle-stemming.
Die is niet moeilijk:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....quote:
Draag anders een week lang geen ondergoedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....
kan ik m'n hema-knickers vervangen voor 'n willekeurig sexy setje![]()
![]()
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je weer voor de zoveelste keer belazerd in je leven door de persoon die je het meest vertrouwt?
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
Draag anders een week lang geen ondergoedLekker ondeugend, verassend, verfrissend en spannend... want je wete nooit wanneer je mij tegenkomt
![]()
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
zolang jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Das niet zo leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Subtiel werkt bij mij niet hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Maar dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang jeons
maar trouw blijft.......
Misschien pas je toch niet zo goed bij mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Subtiel werkt bij mij niet hè?
Dizer begrijpt het: alleen platte, botte boodschappen dringen tot mij door.![]()
![]()
Heerlijk toch.. zo in het open wild zonder ondergoed.. even een briesje eroverheen laten gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?![]()
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Ook aan Dizzle. En Timbob heb ik twee keer een relatie mee gehad, maarja hij ging steeds vreemdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?
en weet TB dat wel???
vertel ons alles!!!!!!![]()
![]()
TB? The Bitch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
The Babettequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |