Uit dat internetverslavingdocje...quote:
Wie is XXXXXXXXXX?quote:
Heette Bupatih ook niet XXXXXXXXXX?quote:
Moet je niet zitten lezen hé.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uit dat internetverslavingdocje...
Er staat in ieder geval ook "XXXXXXXXXXXX" in de OP-wiki van ShowChat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heette Bupatih ook niet XXXXXXXXX?
Ja, doe eens weg, straks ontdekken mensen die eens op m'n naam zoeken dat ik op Fok!Forum zit!quote:
Dat is jouw naam niet, sletquote:
Nee, maar die zat er wel bijna aan te komen!quote:
Ja, geef dan die link niet, sulquote:
In mijn geval is het niet echt beschamend. Maar ik wil buiten Fok! om wel een beetje een normaal leven kunnen leiden, zonder al die fans om me heen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, doe eens weg, straks ontdekken mensen die eens op m'n naam zoeken dat ik op Fok!Forum zit!
Zo beschamend!![]()
Ik wou gewoon even tonen dat ik ook m'n eigen naam als url had!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, geef dan die link niet, sul!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar die zat er wel bijna aan te komen!
www.svensational.nlquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even tonen dat ik ook m'n eigen naam als url had!![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, geef dan die link niet, sul!
Ik vertrouw het zaakje niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even tonen dat ik ook m'n eigen naam als url had!![]()
Ja, whehe, fictief enzo..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij loopt toch niet met links naar persoonlijke info te flaneren?
Paltos
wel.
Tenzij het een fictieve server is en allemaal een truc van jou,Bupaih
![]()
Leuke foto!quote:
Die moet ik nog makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Maar waar is het crew-subforum?
Waar zijn de naaktfoto's?quote:
1 postquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar zijn de naaktfoto's?![]()
Ik heb in GTST gepost!![]()
Maak je gebruik van HTML? PHP? JSP? Wat voor taal?quote:
CSS en wat PHP.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je gebruik van HTML? PHP? JSP? Wat voor taal?
[/nerd]
Ah ok. Op mijn website maak ik gebruik van CSS + HTML. Ik ben te lui om alles in JSP te maken. Ik heb veel gedaan in JSP en ook veel programma's geschreven in JAVA maar ben het zatquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
CSS en wat PHP.
Dit is gewoon even met HTML opgemaakt hoor.
En is je codequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ok. Op mijn website maak ik gebruik van CSS + HTML. Ik ben te lui om alles in JSP te maken. Ik heb veel gedaan in JSP en ook veel programma's geschreven in JAVA maar ben het zat
Sukkels?quote:
IK WIST HET!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
1 postHad je minstens 5 posts moeten neerzetten
Dan is het goed.quote:
Mijn HTML code... ik zou het niet weten. Maar toen met JSP voorheen, was altijd foutloos anders werkt het niet hequote:
Als je de URL van z'n website hebt dan kan je toch zelf ook kijken of zijn code aan de standaarden van het W3C voldoen door hem door hun validator heen te meppen?quote:
Geloof hem nou niet, Bolebeau, hij speelt met je gevoelens, die vlegelquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je de URL van z'n website hebt dan kan je toch zelf ook kijken of zijn code aan de standaarden van het W3C voldoen door hem door hun validator heen te meppen?![]()
Poe poe. Nou nou.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
Je hebt niet eens een DOCTYPE!!
!
"No DOCTYPE found! Attempting validation with HTML 4.01 Transitional."
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
Je hebt niet eens een DOCTYPE!!
!
"No DOCTYPE found! Attempting validation with HTML 4.01 Transitional."
Dat is belangrijk hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |