Houd je bek, gek!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat die zwartjakkers nou maar ons werk opknappen, en hou je mond!
op zich supertof, kan niet anders zeggen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van mijn ava trouwens, babette?
Hij is speciaal voor jou zwart-witquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
op zich supertof, kan niet anders zeggen....
maar soms een beetje vermoeidend voor de oogjes [], daar hebben we gelukkig esc voor
Damn, zonder jou had dat gepeupel die OP allang geüpdatequote:
"geüpdatet"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, zonder jou had dat gepeupel die OP allang geüpdate!!!!
Speciaal voor mij?????????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
Hij is speciaal voor jou zwart-wit!
Wauw die is nog toffer, want er zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Min een hoop frames.
Dizzlequote:
Ja maar ik heb een strategie daarvoor. Dus nog even volhoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat nou...
... en zat dus wéér geen cd bij de post he!!!!!!
![]()
![]()
[]
een strategie???? een smoesje zul je bedoelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb een strategie daarvoor. Dus nog even volhouden
Ja sorry hoor, maar een echte strateeg verraadt zijn strategie niet. Die laat ie ontdekken. Daarom zeg, je moet nog even afwachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
een strategie???? een smoesje zul je bedoelen
maar vertel: wat had je voor geniaals bedacht?!?![]()
Die is gefotoshopped, ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
WTF is met Shannon Doherty aan de hand? Der gezicht
[afbeelding]
Ben je weer voor de zoveelste keer belazerd in je leven door de persoon die je het meest vertrouwt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje in een Dizzle-stemming.
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje in een Dizzle-stemming.
Die is niet moeilijk:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....quote:
Draag anders een week lang geen ondergoedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo ik moet toch weten wanneer ik je kan verwachten....
kan ik m'n hema-knickers vervangen voor 'n willekeurig sexy setje![]()
![]()
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je weer voor de zoveelste keer belazerd in je leven door de persoon die je het meest vertrouwt?
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
Draag anders een week lang geen ondergoedLekker ondeugend, verassend, verfrissend en spannend... want je wete nooit wanneer je mij tegenkomt
![]()
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je aan het overwegen hoe je het beste de eeuwige liefde aan Zhenar kunt verklaren?!![]()
zolang jequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Das niet zo leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik belazer nu zelf iemand eigenlijk.
Subtiel werkt bij mij niet hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Maar dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang jeons
maar trouw blijft.......
Misschien pas je toch niet zo goed bij mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Subtiel werkt bij mij niet hè?
Dizer begrijpt het: alleen platte, botte boodschappen dringen tot mij door.![]()
![]()
Heerlijk toch.. zo in het open wild zonder ondergoed.. even een briesje eroverheen laten gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ondeugend, vast wel .... maar verfrissend?!?![]()
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Airelle het volgende:
Dat heb ik allang gedaan, maar je ging er nooit op in.
Ook aan Dizzle. En Timbob heb ik twee keer een relatie mee gehad, maarja hij ging steeds vreemdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij The Zhen de eeuwige liefde verklaard?!?!?
en weet TB dat wel???
vertel ons alles!!!!!!![]()
![]()
TB? The Bitch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
The Babettequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
en weet TB dat wel???
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |