Die mag je stellen als je deze raad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef 7eVeNL het volgende:
ik ben opzoek naar die vraag met dat lekkere wijf?![]()
Meer niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef Sokolsky het volgende:
Verder ook nog The Road Home. En meer ken ik er niet.
En daar is een Azie-kenner.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ziyi Zhang
Wo hu cang long
Ying Xiong
2046
Memoirs of a Geisha
Musa
Shi mian mai fu
(voor als ik de verkeerde Rush Hour heb)
O' sorry meneer Snobolskyquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is zijn complete oeuvre. Het is de bedoeling dat je eerst naar de aantallen votes en naar de jaartallen kijkt. Dan hoef je geen namen als Kurosawa, die begon in de jaren '40 en zijn hoogtijdagen had eind jaren '50, te gaan roepen.
Is die uit '73 The Sting of The Exorcist?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef Sokolsky het volgende:
Voor de duidelijkheid: er zijn op IMDB slechts zo'n 250 films met meer dan 30000 stemmen. Dat is dus vrij veel.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Is die uit '73 The Sting of The Exorcist?![]()
Weet de reg's er niet van trouwens...
Het was bij nader inzien ook een stomme gok. Deed het echt op eerste pure ingeving.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:12 schreef Sokolsky het volgende:
Oké, misschien was ik wat fel, maar iemand als Lonewolf weet wie Kurosawa is. Dan kan hij ook snel zien dat die niet in aanmerking komt, toch? Ik vond het van hem een rare gok.
Die ja. Drie namen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef steeg het volgende:
butch cassidy en the sundance kid... hoe heet die knakker nou
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef JelleS het volgende:
George Roy Hill
Kwam laatst zen naam nog tegen in een filmboek, anders had ik zen naam ook niet geraden.
quote:Op een leuke satirische wijze wordt de Chinese bureaucratie aan de kaak gesteld. De eerdere films van Yimou Zhang, waarin een stuk serieuzer, maar hier gooit hij het over een andere boeg. Met gevoel voor humor laat hij de naïeve vrouw opzwemmen tegen de stroom van bureaucratisch regeltjes. Dit levert een aantal leuke situaties op, met name bij de cultuurclash tussen platteland en stad, maar helaas blijft de film te veel op de vlakte. Ook visueel is hij wat minder dan ik van Yimou Zhang gewend ben. Desondanks de moeite waard.
Naam van de hoofdpersoon (gespeeld door Li Gong) zit ook in de titelquote:A pregnant peasant woman seeks redress from the Chinese bureaucracy after the village chief kicks her husband in the groin in this comedy of justice. As she is frustrated by each level of the hierarchy and travels farther and farther away from the countryside the viewer is also provided with a look at the changing Chinese society through the verite camera used in most scenes.
Denk het ook, iemand mag nog wel een vraag stellen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat je zult moeten wachten tot SoK online komt.
De inhoud van de koffer.quote:
wat voor soort vragen zijn dit?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef steeg het volgende:
nice
volgende macguffins
want die andere twee waren de klassiekers
* big lebowski
* barton fink
okquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef steeg het volgende:
hersengymnastiek tot iemand de vraag van Jelles raadt
Steeg bedoelde dit als een tussendoorvraagje zonder punt (hersengymnastiek).quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sinds wanneer worden er geen punten meer uitgedeeld voor antwoorden![]()
Wat ik dus onzin vind. Voor tussendoorvraagjes worden ook altijd punten gegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Steeg bedoelde dit als een tussendoorvraagje zonder punt (hersengymnastiek).
Je mag me best een punt geven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat ik dus onzin vind. Voor tussendoorvraagjes worden ook altijd punten gegeven.
Nee. Dus je weet het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze weet ik. Maar kan er niet opkomen.![]()
IsSergio Leone?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als ik het hoor, zeg ik vast: "Natuurlijk."
Een punt. Een punt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef Sokolsky het volgende:
Tim Burton en Jack Nicholson in Mars Attacks!
Als je lief bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef Sokolsky het volgende:
(ik neem aan dat het gewoon een echt punt wordt)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef Sokolsky het volgende:
(je weet wel, van die snob-1000)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef Sokolsky het volgende:
Top-250 van de 21e eeuw
Eh... Tja, wat zal ik hier eens van zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef JelleS het volgende:
2001: A Space Odyssey ?
Je spreekt jezelf tegen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb speciaal voor jou geen snobvraag gesteld.
Da's nummer 6.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ik gok op.....oooohh wacht eens even... de 21e eeuw zeg je....
Eternal sunshine of the spotless mind?
Dat dacht ik ook tot ik beter nadacht....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef JelleS het volgende:
Citizen Kane
quote:
Nummer 51. Da's veel te laag natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik beter nadacht....![]()
Nu denk ik Dogville.
Snob of niet. Je hebt je punt al hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
(Dat ze bij TSP een snob-1000 hebben betekent nog niet dat de nr. 1 van hun 21e eeuw-250 een snobfilm is; of bedoelde je wat anders?)
Nou ja, misschien is het wel een beetje snob om 'm erg goed te vinden. Maar wel meer dan 40000 stemmen op IMDB.
Vind ik ook. (Ik weet natuurlijk niet wat er nog boven staat).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nummer 51. Da's veel te laag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Snob of niet. Je hebt je punt al hoor.
Nummer 2.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef JelleS het volgende:
In the mood for love?
Nummer 32.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Toch niet Brokeback Mountain hè?
quote:
snobquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef JelleS het volgende:
Uhm, mijn nummer 1 zou Mulholland Drive zijn.
Snobs? Hmmm. Dus geen LOTR of dergelijk. Jeetje welke films zijn er in de 21ste eeuw gemaakt waar je zegt dat is het. Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef Sokolsky het volgende:
(ik neem aan dat het gewoon een echt punt wordt)
De They Shoot Pictures-lui (je weet wel, van die snob-1000) hebben nu ook een Top-250 van de 21e eeuw gepubliceerd. Wat staat er op 1?
Bij mij 1 of 2, achter La Meglio Gioventuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kan me daar wel in vinden. Zou bij mij rond 3 à 4 komen, achter wat Koreaans en Mexicaans spul.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Mystic River?
Die staat bij mij op 6; er staat nog een Pool tussen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Bij mij 1 of 2, achter La Meglio Gioventu
Edi...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die staat bij mij op 6; er staat nog een Pool tussen.
Echt waar? ik dacht toch echt dat dat wel goed moest zijn.... rivier...meisje etc etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
(Echt een hele andere)
En toch.. Een mini-connectie
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef sampoo het volgende:
Is het een animatiefilm?
Ja, maar zoektocht naar vee?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht toch echt dat dat wel goed moest zijn.... rivier...meisje etc etc.
Connectie wat betreft acteurs misschien?
Ja behalve die dan..... Ik dacht ook dat misschien één van de kinderen Vee heet in de Nederlandse vertaling (weet niet meer hoe ze in het Engels heet), (aan het begin wordt toch een kind vermist?)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja, maar zoektocht naar vee?![]()
![]()
Nog geen 2 uur... Het raast alleen door de hoofdstukken heen. Het zijn er in totaal 44quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef sampoo het volgende:
Wacht even 31 Hoofdstukken? Duurt de film langer dan 3 uur?
Je moet gewoon niet zo lopen spammenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Sokolsky het volgende:
"Je kunt niet in korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen..."
Ze houden ook helemaal geen rekening met FMT'ers.
Ik wilde ook nog Rio Grande roepen.
Is Mystic River een Western????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef sampoo het volgende:
Red River? Iets over een rivier en vee als ik de dvd bekijk? Ik neem aan dat de link met Mystic River het western-genre is?
In zeker zin wel ja, het is echter niet de bedoeling dit te letterlijk op te vatten..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef sampoo het volgende:
Red River? Iets over een rivier en vee als ik de dvd bekijk? Ik neem aan dat de link met Mystic River het western-genre is?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is Mystic River een Western????
Ik persoonlijk denk dat de connectie het rivier-gedeelte is.
Dat was inderdaad de mini-link. Clint --> Western --> Goeie genrequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om een of andere reden kan ik western niet uit mijn gedachte houden als ik weet dat Clint Eastwood er iets mee te maken heeft gehad. Ik heb Mystic River nog niet gezien maar als ik zo kijk heeft het inderdaad weinig van een Western.
![]()
OOooooooooooohhhh!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om een of andere reden kan ik western niet uit mijn gedachte houden als ik weet dat Clint Eastwood er iets mee te maken heeft gehad. Ik heb Mystic River nog niet gezien maar als ik zo kijk heeft het inderdaad weinig van een Western.
![]()
Ah, we waren er alweerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Nou, dan gaan we westerns roepen.
The Searchers?
Schaam je!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Unforgiven is denk ik toch wel de enige western die ik heb gezien.
Wablief? Is dat een zin?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef sampoo het volgende:Als Sol een Ford film noem ik een andere.
Tsja, de een valt bij slaperigheid direct in slaap en bij de ander gaat langzamerhand de kaars uit en hoe langer hoe onzinniger klinken tikken.quote:
Ik vond 'em wel een beetje tegenvallen.. Voor zijn tijd wel bijzonder qua fotografie enzo, maar verwacht geen Once Upon a time.. of The Good, The bad..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef sampoo het volgende:
Zo die scoort hoog. Maar eens bestellen dan.
Geeft niet, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Tsja, de een valt bij slaperigheid direct in slaap en bij de ander gaat langzamerhand de kaars uit en hoe langer hoe onzinniger klinken tikken.![]()
Ik moet eigenlijk naar bedje toe
En als je 'm nou vergelijkt met Unforgiven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik vond 'em wel een beetje tegenvallen.. Voor zijn tijd wel bijzonder qua fotografie enzo, maar verwacht geen Once Upon a time.. of The Good, The bad..
Dan vind ik Unforgiven ook beter..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als je 'm nou vergelijkt met Unforgiven?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef sampoo het volgende:
Ik ben met andere Ford westerns als... Grapes of The Wrath ...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Dan vind ik Unforgiven ook beter..![]()
Wat heb ik hier nou aan.... ik besluit hierbij gewoon geen westerns meer te kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond The Searchers trouwens nog wel beter dan Unforgiven, maar daar is bij mij ook niet zoveel voor nodig.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik hier nou aan.... ik besluit hierbij gewoon geen westerns meer te kijken.
Dan is het maar goed dat ik zo weinig van westerns verwacht. Want Unforgiven was niet zo erg als ik had gedachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:15 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond The Searchers gewoon best tegenvallen, misschien ook wat te hoge verwachtingen van... Blijkbaar vond Sokolsky Unforgiven nóg meer tegenvallen![]()
Tja, bepaalde genreconventies. 'pief paf poef' mannen zullen wel aanwezig zijn. Setting/aankleding speelt natuurlijk ook voor een groot deel mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik zo weinig van westerns verwacht. Want Unforgiven was niet zo erg als ik had gedachtEr zat gevoel in, had ik niet verwacht. Wat maakt een western tot een western eigenlijk? Ik had namelijk een 'pief paf poef' verhaal verwacht. En stoer kijkende mannen met grote hoeden en een sigaar in de mondhoek.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:25 schreef laurenzo85 het volgende:
Genoeg van de westerns dan maar even, ik sluit zometeen nog even aan bij een film, met onder andere de volgende quotes:
: So what country do you want to go to?
: Wyoming.
: Sal, Wyoming's not a country.
: Kiss me.
: What?
: Kiss me. When I'm being fucked, I like to get kissed a lot.
Nu wil ik natuurlijk weten welke film dat is...![]()
Je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Sokolsky het volgende:
Eerst dacht ik Dog Day Afternoon, toen niet, en nu toch weer wel.
Ik snap wat je bedoelt, maar de setting is toch wel degelijk Western.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:27 schreef Sokolsky het volgende:
IMDB rekent Treasure of the Sierra Madre ook tot Western, daar ben ik het niet zo mee eens.
Ik heb Sal laten staanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Sokolsky het volgende:
Eerst dacht ik Dog Day Afternoon, toen niet, en nu toch weer wel.
Want?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind trouwens dat de Duitse Schaakbond aan hun internetvoorzieningen moet werken.
Zal ik dan maar Casablanca roepen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
(ik ben ook moe en moet nog een film afkijken)
Een leuke variant wellichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Sokolsky het volgende:
Doe maar
laurenzo85 +1
Nou ja, over die stelling ging het dus. Hij klopt trouwens niet helemaal; de loper van c1 hoort op f1 te staan.
Denk dat SoK nog niet online is geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
Ik herhaal nog even mijn vraag die nog open staat.
Ik ken de film wel, het is een verfilming van een boek over het leven van een zwangere vrouw, iets tegen het 1-kind beleid van China ofzo, daarom was het geloof ik verboden in China. Weet alleen niet hoe het heet, ben niet zo thuis is Chinese titelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
Ik herhaal nog even mijn vraag die nog open staat.
Maar ja volgens mij is alles wat politiek geladen is in films in China verbodenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, het is een verfilming van een boek over het leven van een zwangere vrouw, iets tegen het 1-kind beleid van China ofzo, daarom was het geloof ik verboden in China. Weet alleen niet hoe het heet, ben niet zo thuis is Chinese titels![]()
Die heeft geen zin in FMT (en heeft de film ook niet gezien, maar weet de titel wel).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat SoK nog niet online is geweest.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
Oh wacht, Story of Qui Ju heb ik wel eens over gelezen.
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
topsy turvy?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pauzeknop XVII. Lecker Ouderwetsch.
Dat is goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Transformers
Het is Truman Capote.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat Truman Capote?
Dan Capoteen Breakfast at Tiffany's.
Dat natuurlijk in direct is gebaseerd op Capote's boek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Het is Truman Capote.
Breakfast at Tiffany's is goed.
De film Capote is gebaseerd op het boek van Gerald Clarke en dus niet goed.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat natuurlijk in direct is gebaseerd op Capote's boek.![]()
Die jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In Cold Blood?
steeg + 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:38 schreef steeg het volgende:
lantana, pirates of the carribean, life and death of peter sellers, munich, mystery men
Klopt in "Elizabeth"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
daniel craig iig
sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef steeg het volgende:
ray wise
My cousin vinny klopt niet, haal ik door de war met een andere film waarin hij iemand speelt die Vinnie heet. Ik leen van dolle The man with two brainsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:29 schreef Mark het volgende:
Bowfinger
The Jerk
Father of the bride
Father of the Bride 2
My cousin Vinny => The man with two brains
Little Shop of horrors
Roxanne
Planes, Trains & automobiles
Three Amigo's
Dirty Rotten Scoundrels
Mark + 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef Mark het volgende:
[..]
My cousin vinny klopt niet, haal ik door de war met een andere film waarin hij iemand speelt die Vinnie heet. Ik leen van dolle The man with two brains
Zonder twijfel!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:40 schreef Patch het volgende:
Guy Pearce?
The Foolish Captive was de Nederlandse titel in de videotheken ivm die andere ''My Blue Heaven" met Koen Wouters & Tatjanaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:39 schreef Mark het volgende:
Dan bedoelde ik Blue Heaven waarschijnlijk, Foolish captive zegt me niks. Het was iig een film met Rick Moranis, waarin hij een beschermde getuige is.
klopt, dat is het Beest ook. Let's call it a Disney inside joke...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef steeg het volgende:
belle en het beest? die kat halverwege lijkt er een beetje op...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Spirited away?
met 1 L en 2 D's inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Alladin?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
JLH = J.Love?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Can't Hardly Wait?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef Mark het volgende:
Een gok dan maar op I know what you did last summer
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Garfield?
Dat was toch J-Lo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gokje op Anaconda.
Mark + 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:46 schreef Mark het volgende:
I still know what you did last summer?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oj Simpson?
Patch +1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:23 schreef Patch het volgende:
Joe Mantegna
Jij bent toch ook in bezit van een Simpsons Encyclopedie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:24 schreef Patch het volgende:
was aan de telefoon, anders was mijn reactie natuurlijk sneller
Heerlijk,Simpsons-vragen...![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent toch ook in bezit van een Simpsons Encyclopedie?
Wow! Dan ben jij wel een enorme kenner zeg.quote:
Welke characters heb jij toen van een Nederlandse stem voorzien?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:33 schreef Patch het volgende:
Kenner, fan vanaf het eerste uur, en heb zelfs meegedaan aan de nasynchronisatie van de eerste 4 seizoen...![]()
4 maar: Krusty, Barney, Moe & Troy McLurequote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welke characters heb jij toen van een Nederlandse stem voorzien?
Jij bent dus de Nederlandse Phil Hartman!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef Patch het volgende:
[..]
4 maar: Krusty, Barney, Moe & Troy McLure
Phil deed Troy ja, Moe was Hank Azaria, Barney & Krusty= Dan Castellaneta.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent dus de Nederlandse Phil Hartman!
Was verleden week nog op TV, dus niet moeilijk. Citaat uit welke film?quote:
Erg tragisch hoe Phil aan zijn eind is gekomen. Die man was altijd zeer komisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Phil deed Troy ja, Moe was Hank Azaria, Barney & Krusty= Dan Castellaneta.
Phil deed nog vele andere stemmen, maar dat deden andere acteurs in de NL versie.
Mijn huisdier heet Phil.
Meer nav zijn gruwelijke dood.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef victorinox het volgende:
The Usual Suspects
Daar zijn meerdere films van...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Final Fantasy?
Dat is goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
The Advent Children?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |