quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Mystic River?
Die staat bij mij op 6; er staat nog een Pool tussen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Bij mij 1 of 2, achter La Meglio Gioventu
Edi...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die staat bij mij op 6; er staat nog een Pool tussen.
Echt waar? ik dacht toch echt dat dat wel goed moest zijn.... rivier...meisje etc etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
(Echt een hele andere)
En toch.. Een mini-connectie
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef sampoo het volgende:
Is het een animatiefilm?
Ja, maar zoektocht naar vee?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht toch echt dat dat wel goed moest zijn.... rivier...meisje etc etc.
Connectie wat betreft acteurs misschien?
Ja behalve die dan..... Ik dacht ook dat misschien één van de kinderen Vee heet in de Nederlandse vertaling (weet niet meer hoe ze in het Engels heet), (aan het begin wordt toch een kind vermist?)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja, maar zoektocht naar vee?![]()
![]()
Nog geen 2 uur... Het raast alleen door de hoofdstukken heen. Het zijn er in totaal 44quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef sampoo het volgende:
Wacht even 31 Hoofdstukken? Duurt de film langer dan 3 uur?
Je moet gewoon niet zo lopen spammenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Sokolsky het volgende:
"Je kunt niet in korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen..."
Ze houden ook helemaal geen rekening met FMT'ers.
Ik wilde ook nog Rio Grande roepen.
Is Mystic River een Western????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef sampoo het volgende:
Red River? Iets over een rivier en vee als ik de dvd bekijk? Ik neem aan dat de link met Mystic River het western-genre is?
In zeker zin wel ja, het is echter niet de bedoeling dit te letterlijk op te vatten..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef sampoo het volgende:
Red River? Iets over een rivier en vee als ik de dvd bekijk? Ik neem aan dat de link met Mystic River het western-genre is?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is Mystic River een Western????
Ik persoonlijk denk dat de connectie het rivier-gedeelte is.
Dat was inderdaad de mini-link. Clint --> Western --> Goeie genrequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om een of andere reden kan ik western niet uit mijn gedachte houden als ik weet dat Clint Eastwood er iets mee te maken heeft gehad. Ik heb Mystic River nog niet gezien maar als ik zo kijk heeft het inderdaad weinig van een Western.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |