Een leuke variant wellichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Sokolsky het volgende:
Doe maar
laurenzo85 +1
Nou ja, over die stelling ging het dus. Hij klopt trouwens niet helemaal; de loper van c1 hoort op f1 te staan.
Denk dat SoK nog niet online is geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
Ik herhaal nog even mijn vraag die nog open staat.
Ik ken de film wel, het is een verfilming van een boek over het leven van een zwangere vrouw, iets tegen het 1-kind beleid van China ofzo, daarom was het geloof ik verboden in China. Weet alleen niet hoe het heet, ben niet zo thuis is Chinese titelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
Ik herhaal nog even mijn vraag die nog open staat.
Maar ja volgens mij is alles wat politiek geladen is in films in China verbodenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, het is een verfilming van een boek over het leven van een zwangere vrouw, iets tegen het 1-kind beleid van China ofzo, daarom was het geloof ik verboden in China. Weet alleen niet hoe het heet, ben niet zo thuis is Chinese titels![]()
Die heeft geen zin in FMT (en heeft de film ook niet gezien, maar weet de titel wel).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat SoK nog niet online is geweest.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
Oh wacht, Story of Qui Ju heb ik wel eens over gelezen.
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
topsy turvy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |