Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef phileine het volgende:
Sjak, fijn dat alles goed was! Je weet zeker dat het er maar eentje is?
Mijn lief is heel ingetogen. Zelfbescherming. Durft het nog niet te geloven en erop te vertrouwen dat het allemaal goed zal gaan. Maar ondertussen is hij erg zorgzaam.quote:Moonah, gefeliciteerd!! Heb jouw verhaal ook regelmatig gevolgd (en me ermee bemoeid) dus dan is het toch wel extra speciaal om te lezen dat je nu zwanger bent. Wat vindt je husb erover?
Oeps!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:22 schreef sjak het volgende:
[..]
Volgens de echo wel...maar ik heb gedroomd dat het er 6 waren![]()
wat heerlijk meid! lekkerhe! Opluchtig en blijdschap nuquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef sjak het volgende:
Ik heb het hartje gehoord, ik groei (te) goed, de baarmoeder komt al tot de navel en hij/zij is enorm beweeglijk![]()
Volgens de verloskundige ben ik wel erg zwanger, ik vergat de helft en toen ze wat vroeg barstte ik spontaan in snikken uit. Nou ja, jammer dan.
Nu heb ik lekker spare-ribs besteld met als toetje : Ben en Jerry's ijs![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef DarkElf het volgende:
braaf naar oud huppelt:
Moonah! gefeliciteerd!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:20 schreef Moonah het volgende:
BE-beeb, ik heb er ook over gedacht je te mailen. Maar aangezien we niet zo'n uitgebreid mailverleden hebben, schroomde ik ook wat!
precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef DarkElf het volgende:
braaf naar oud huppelt:
Moonah! gefeliciteerd!!
Ik snap wat je bedoeld , maar vind het toch minder erg dan wat de overheid zelf doet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En bedankt hè! En iedereen maar klagen dat de kosten voor de zorg zo hoog worden.
Of ben ik nu te moraalridderig?
Nou, wacht daar nog maar even mee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah? Wil je er trouwens bij in het lijstje in de OP?
* volgt *quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef DarkElf het volgende:
braaf naar oud huppelt:
Moonah! gefeliciteerd!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
* volgt *
Moonah, wat geweldig. Gefeliciteerd
.
Dan rook ik wel wat minder tijdens onze carnavalszaterdagquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef Moonah het volgende:
Hij heeft liever niet dat ik ga carnavallen ("Passief meeroken kan echt niet goed zijn voor het kindje").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |