abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:42:05 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_34904934
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef nebelung het volgende:

[..]

En daar, Belana, heb jij wel gelijk dat het systeem krom is
stormy waters...
sailin'
pi_34904975
drie paar kleertjes is aan de weinig kant. Als je kind drie keer op een dag spuugt is alles vies. Maar ook zonde om 6 paar kleertjes in de kleine maat te hebben (ze groeien er helaas zo ontzettend snel uit). Dus dan kan je ook even een wat groter setje aandoen, terwijl de wasmachine draait...
mooi he, alles
pi_34905044
Vreemd Nebelung, want volgens http://www.verzekeringssi(...)premie_overzicht.cfm heeft Groene Land nu alleen medische selectie voor de meest uitgebreide tandartsverzekering. Geldt dat dan neit voor bestaande klanten?
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:44:54 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34905055
Maar daar ben ik het ook wel met jullie eens hoor!

En ik heb nog makkelijker lullen mss omdat ik nog niet voor die keuze heb gestaan en daarnaast ben ik vrijwel nooit ziek en mss daarom wel heel makklijk in het accepteren van wat er gebeurd als ik eens een keer wel wat heb...
pi_34905221
Ik ben er achteraan geweest (uitgebreid), maar voor aanvullende verzekeringen doen ze gewoon de medische selectie, alleen voor de basisverzekering niet.

Maar tis offtopic en straks krijg ik op m'n kop
Variety is the spice of life
pi_34905569
Erg vervelend zeg... Ik weet niet waar je werkt maar wij kunnen nu zonder medische selectie in de onvz topfit-polis komen via de werkgever van m'n man.. zou voor jou een uitkomst geweest zijn dus.. Misschien iets om op te letten bij evt toekomstige sollicitaties

ik zal niet meer offtopic gaan

Voor Myrthe kochten we na haar geboorte juist meer kleding in maat 50, vonden we leuker dan te grote kleding. Ze heeft er toch best een tijdje mee gedaan. Voor haar klopte deze maatwijzer wel redelijk: http://www.prenatal.nl/SpecialInterest/maatwijzer.aspx
pi_34905740
is natuurlijk ook leuker poemojn, maar niet iedereen heeft daar het budget voor
mooi he, alles
pi_34906021
Dat klopt.. maar ik kreeg toen ook te horen dat ze zo snel uit die kleine maten gegroeid zijn maar voor ons ging de tijd toen nog erg langzaam (we telden dagen/weken, geen maanden) dus wij vonden dat wel meevallen. Maar mouwen omslaan ed kan inderdaad ook. En een jas een maat groter in huis hebben voor als de 'goede' jas gewassen wordt is vaak ook wel handig.
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 17:21:44 #84
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_34906572
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Geen idee, maar volgens mij hoort die in WGR en niet in Ouders...
* just me stak hand in eigen boezem.. ik fok(te) erg veel tijdens werktijd
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_34906787
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef poemojn het volgende:

Voor Myrthe kochten we na haar geboorte juist meer kleding in maat 50, vonden we leuker dan te grote kleding. Ze heeft er toch best een tijdje mee gedaan.
Dat was bij ons ook zo. Maat 56 zat echt veel te groot dus toen zijn we na de geboorte naar snel spullen in maat 50 gaan kopen. Van die heerlijke zachte shirtjes (voornamelijk velours omdat de kraamhulp aangaf dat dat iets warmer was) In de winkel werden we voor gek versleten, nee joh, daar past hij nooit in!!! (alsof je dat niet weet van je eigen kind...) maar uiteindelijk hebben we er nog best even mee gedaan. Zeker een maand, voor de groter vallende pakjes 1,5 maand. En daarna is hij langzaam overgegaan op maat 56.
Maar Tomas was dan ook net geen 6 pond bij de geboorte. Niet echt groot dus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:44:25 #86
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34907330
TearSong, wij hadden dat ook met Robin hoor en hij woog bijna 7 pond bij zijn geboorte. Maatje 56 zakte zo van zijn kontje af Hij heeft nog een broekje en jasje maat 56 en die past hij nu pas terwijl hij echt richting maat 68 aan het gaan is
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:46:23 #87
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34907391
Ik heb het hartje gehoord, ik groei (te) goed, de baarmoeder komt al tot de navel en hij/zij is enorm beweeglijk
Volgens de verloskundige ben ik wel erg zwanger , ik vergat de helft en toen ze wat vroeg barstte ik spontaan in snikken uit. Nou ja, jammer dan.

Nu heb ik lekker spare-ribs besteld met als toetje : Ben en Jerry's ijs
Lekker douchen!
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:47:47 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34907433
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef Sugar het volgende:
Maar sjak, wat heb je dan? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.
We msn-en vanavond wel even. Kunnen we misschien ook een picknick datum gaan prikken.
Lekker douchen!
pi_34907637
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef TearSong het volgende:

[..]

Dat was bij ons ook zo. Maat 56 zat echt veel te groot dus toen zijn we na de geboorte naar snel spullen in maat 50 gaan kopen. Van die heerlijke zachte shirtjes (voornamelijk velours omdat de kraamhulp aangaf dat dat iets warmer was) In de winkel werden we voor gek versleten, nee joh, daar past hij nooit in!!! (alsof je dat niet weet van je eigen kind...) maar uiteindelijk hebben we er nog best even mee gedaan. Zeker een maand, voor de groter vallende pakjes 1,5 maand. En daarna is hij langzaam overgegaan op maat 56.
Maar Tomas was dan ook net geen 6 pond bij de geboorte. Niet echt groot dus
Wij hebben juist geen kleertjes gekocht van maatje 50. Waren we wel even van plan omdat maatje 56 zo groot was. Nu is Merlijn 6 weken en maatje 56 is al grotendeels opgeruimd, alleen de broekjes passen nog goed. De shirtjes zijn allemaal te klein aan de mouwen. Wij zijn nu dus al over aan het gaan naar maatje 62. Merlijn was trouwens net 6 pond bij de geboorte.
pi_34908417
Nog even nagenieten van alle aandacht door jullie hoor.
Daarmee alle in dit topic spelende perikelen negerend...
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Loena-tik- het volgende:
heb je topic van een tijdje terug gevolgd en lekker meegelurkt, vond dat je zo geweldig openhartig bent geweest over alles, dat maakt dat mijn hart echt eens sprongetje maakte toen ik las dat je zwanger bent
Loena-tik, wat een lieve reactie. Maar het voelt ook een beetje 'confronterend'. Ik ben eigenlijk best naïef in het posten van allerlei zaken die me bezig houden. Realiseer me nooit zo dat er zo veel ogen mee (kunnen) lezen.
Maar ik heb het wel altijd heel prettig gevonden om 'mijn verhaal' (ik had er eigenlijk twee: mijn lief die aanvankelijk absoluut geen kind wilde terwijl ik al 'zo oud' was/ben, en de gynaecologische perikelen) hier kwijt te kunnen. Lucht lekker op, en mensen IRL hoeven niet tig keer dezelfde twijfels en frustraties aan te horen.

BE-beeb, ik heb er ook over gedacht je te mailen. Maar aangezien we niet zo'n uitgebreid mailverleden hebben, schroomde ik ook wat!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_34908657
Fijn dat alles weer in orde was Sjak, blijft altijd weer een spannend iets die apk keuringen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34908819
Sjak, wat fijn dat alles goed is!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:42:29 #93
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34909079
Sjak, fijn!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34909875
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef sjak het volgende:
Ik heb het hartje gehoord, ik groei (te) goed, de baarmoeder komt al tot de navel en hij/zij is enorm beweeglijk
Ooooh! Da's mooi.....
Door al dat perikelen gedoe in dit topic heb ik over deze post heengescrolled.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_34909893
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:04 schreef snoopy het volgende:
In mijn geval wil ik weer in het ziekenhuis bevallen. Een van de redenen daarvoor is dat het in geval van nood erg moeilijk is mijn huis op een 'normale' manier te verlaten. Dat risico ga ik niet nemen.
Mijn uitgebreide verzekering denkt een ziekenhuisbevalling met vk gewoon. En daar betaal ik genoeg voor vind ik zelf.
Zie je, het kān dus wel( op een legitieme manier "kostenloos" in het ziekhuis bevallen) als je je maar goed( beter- best verzekert)

Edit: lekkere spuit-elf reactie weerdrie koters hč Laat ook maar iedereen doet gewoon lekker waar hij/zij zich zelf prettig bij voelt

[ Bericht 18% gewijzigd door Loena-tik- op 09-02-2006 19:17:32 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_34910047
Toen ik zag hoeveel reacties er waren gepost dacht ik dat er iemand aan het bevallen was
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Vicky het volgende:
Ook een reden om niet naar het ziekenhuis te gaan.. moet 2 trapen af om beneden te komen en dat zag ik mezelf niet doen met weeen.
En wat dan als er iets verkeerd mocht gaan en je direct naar het ziekenhuis moet? Dan moet je 2 trappen af naar beneden met (pers)weeën en eventueel gevaar jezelf en/of je kind....
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef poemojn het volgende:
Sjak, heb je geen aanvullende verzekering? Bij veel aanvullende verzekeringen wordt een poliklinische bevalling volledig vergoed. En die premie is vast lager dan de eigen bijdrage die je anders moet betalen.
Om die reden ben ik idd ook van verzekering gewisseld (nee ben nog niet zwanger, maar voor in de toekomst )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
ĐDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:09:55 #97
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34910070
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ooooh! Da's mooi.....
Door al dat perikelen gedoe in dit topic heb ik over deze post heengescrolled.
Dat krijg je hier zo af en toe door de hormonen Het is meestal gelukkig ook zo weer klaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door sjak op 09-02-2006 19:22:58 ]
Lekker douchen!
pi_34910237
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Zie je, het kān dus wel( op een legitieme manier "kostenloos" in het ziekhuis bevallen) als je je maar goed( beter- best verzekert)
daar was toch eerder al een discussie over: niet iedereen wordt zomaar geaccepteerd voor die aanvullende verzekeringen. En bovendien kosten die een behoorlijk duit, dat kan niet iedereen betalen. Daarnaast zijn er behalve het geld nog wel andere redenen waarom een medische indicatie prettiger is dan een kraamkamer huren in het ziekenhuis. Het gaat namelijk niet alleen om de lokatie, maar ook om de medische begeleiding.

Sjak, fijn dat alles goed was! Je weet zeker dat het er maar eentje is?

Moonah, gefeliciteerd!! Heb jouw verhaal ook regelmatig gevolgd (en me ermee bemoeid ) dus dan is het toch wel extra speciaal om te lezen dat je nu zwanger bent. Wat vindt je husb erover?
mooi he, alles
pi_34910472
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef phileine het volgende:

[..]

daar was toch eerder al een discussie over: niet iedereen wordt zomaar geaccepteerd voor die aanvullende verzekeringen. En bovendien kosten die een behoorlijk duit, dat kan niet iedereen betalen. Daarnaast zijn er behalve het geld nog wel andere redenen waarom een medische indicatie prettiger is dan een kraamkamer huren in het ziekenhuis. Het gaat namelijk niet alleen om de lokatie, maar ook om de medische begeleiding.
Ja sorry, was niet helemaal bijgelezen, had mijn post ook net aangepast, wil ook geen discussie meer opdissen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:22:18 #100
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34910504
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef phileine het volgende:

Sjak, fijn dat alles goed was! Je weet zeker dat het er maar eentje is?
Volgens de echo wel...maar ik heb gedroomd dat het er 6 waren
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')