Bus 802 is op deze foto te zien als lijn 400 in het pitoreske Engelse Oxford, Oxford is een uitermate auto onvriendelijke stad met doodlopende wegen op plekken waar je het niet verwacht en bussen en fietsers mogen wel overal door (tering wat ik heb daar ooit gezocht naar een losadres.)quote:Gavin Francis caught freshly repainted 802 on the 400 Park & Ride service.
Note that there has been some changes on the destination layout and wording.
jaquote:
Ik denk dat je Alexxxxx er wel blij mee maaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
heb ik die er voor lul in gezet.....
meldtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
kom dan stelletje sc sletjes, zo'n prachtig topic en het blijft leeg
alfisterquote:
een klap met een houten hamer kan je krijgen, dronken opaquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Klonk het volgende:
kutzooi, barstende koppijn uit het niets, kan iemand de paracetamol even aangeven
is op z'n tijd ook lekker, maar alleen als ik m'n leren tanga aan hebquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef lipje het volgende:
[..]
een klap met een houten hamer kan je krijgen, dronken opa
Ohja morgen![]()
Oe das wel een grappig bakkiequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Disco Volante concept![]()
[afbeelding]
ieuw TMIquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
is op z'n tijd ook lekker, maar alleen als ik m'n leren tanga aan heb![]()
die zijn mooi man!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:28 schreef Klonk het volgende:
toe maar, plaats maar een multipla plaatje
wahahah een kameelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef lipje het volgende:
ik dacht meer aan dit als funny car:
[afbeelding]
soms moet de waarheid gewoon gezegd wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je mag ook opbouwende kritiek geven ipv iemands creatie zo de grond in te trappen.
sssst, ik wou een reactie uitlokkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms moet de waarheid gewoon gezegd worden![]()
Waar gaat 't heen dit keer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:
kut ik moet bijna werken, geen zin vandaag...
oww, sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sssst, ik wou een reactie uitlokken
Ik vind deze leuker eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
dat je dat van dit zegt ok, maar die ander was wel leuk...
waarheen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
60 km heen, pakjes bezorgen, 60 km terug![]()
waar?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
60 km heen, pakjes bezorgen, 60 km terug![]()
Dat doe ik toch ook, hij is gewoon zeer slechtquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je mag ook opbouwende kritiek geven ipv iemands creatie zo de grond in te trappen.
oh lunchen bij Mukie zeker...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
verder dan ergens in Limburg wil ik niet gaan![]()
lelijikquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Disco Volante concept![]()
[afbeelding]
oh kijk je in de spiegel?quote:
Ik wil nog steeds een powerbookquote:
yepquote:
quote:
krijg ik nu ook een knuf?quote:
quote:
geen verf dampen meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoef niet meer te schilderen![]()
Vanavond de Ikea leegtrekken, en ik zal morgen pics maken voor jullie
Ja hoor, maar wenste dat het al 6u wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
Alles goed met Muuk?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti knuffelt en kroelt met mukie![]()
jij moet tot 6 uur?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wenste dat het al 6u was
Wat weet jij nou van de FBG'squote:
jaquote:
Hij heeft er niet bij gezet dat het een Wright isquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik denk dat je Alexxxxx er wel blij mee maakt
Ik ben lid van het forum van Arriva Groningenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
http://www.oxford-chiltern-bus-page.co.uk/
een hele site over toffe bussen uit Oxford
Jungheinrich. Mercedes-Benz Sprinterquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:49 schreef Klonk het volgende:
een paar straten verderop staat zoiets als met die lambo maar dan met een heftruck
na jouw opmerking meer dan ik wil wetenquote:
Ga in Utrecht wonen, ga naar bierzuipmeets en adoreer turkenbakkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef vlad het volgende:
[..]
na jouw opmerking meer dan ik wil weten![]()
criminele kut bende![]()
* vlad jaloers is omdat ie er niet bij hoort![]()
![]()
quote:David zegt:
Elke dag tot 3/4 uur snacht's in de kroeg.
David zegt:
Dan wat allochtoontjes pesten die bij de shoarma boer zitten, dan naar bed.
en als ik in friesland woon, limonade door een rietje drink en poolse wrakbakken adoreer hoor ik bij jouw bende?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in Utrecht wonen, ga naar bierzuipmeets en adoreer turkenbakken
zaterdagquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dubbbel afvallige Fries
wanneer ga je naar Boot Holland?
Misschien. zowiezo vrijdag en dinsdag. maar ik ga niet naar binnen, heb geen vrijkaarten, zoals het er nu naar uitziet.quote:
denk dat ik dat inderdaad maar eens een keer moet doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, lid worden van BuzzyBee is genoeg
ik wil je wel naar binnen smokkelen in m'n handtasquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien. zowiezo vrijdag en dinsdag. maar ik ga niet naar binnen, heb geen vrijkaarten, zoals het er nu naar uitziet.
is niks. foto's kun je niet op de meest efora laten zetten vanaf daar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat ik dat inderdaad maar eens een keer moet doen
even vraagje trouwens.
ik ben op zoek naar webruimte om wat foto's op te zetten om te kunnen gebruiken in fora. Nu kreeg ik van mijn din de site: www.mijnalbum.nl door. daar kan je 500 mb aan foto's opzetten. weten jullie of dit iets is?![]()
je mag bij mij ook wel langs komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti moppert
1600 toeren Miele wasautomaat 3 hoog afleveren is niet leuk
jammerquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is niks. foto's kun je niet op de meest efora laten zetten vanaf daar.
Ik ga alleen naar beurzen die voor mij niet zo heel boeiend zijn als ik vrijkaarten heb.. en binen staat alleen een gave omgebouwde SRV wagen die echt interessant vvoor me is... Bovendien heb ik alles al gezienquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wil je wel naar binnen smokkelen in m'n handtas![]()
maar ik heb ook geen vrijkaarten![]()
Alles met WPS systeem en softcare trommel van Miele is goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je mag bij mij ook wel langs komen
ik weet alleen nog niet welk type miele ik ga kopen..
tips?
als je me heel lief aankijkt wil ik wel een foto voor je makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar beurzen die voor mij niet zo heel boeiend zijn als ik vrijkaarten heb.. en binen staat alleen een gave omgebouwde SRV wagen die echt interessant vvoor me is... Bovendien heb ik alles al gezien
Ben je in staat tot binnenfotografie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
als je me heel lief aankijkt wil ik wel een foto voor je maken![]()
moet ik alleen webruimte hebben op hem op te kunnen zetten![]()
ik heb een digitale kneuzencamera met automatische instel mogelijkheid waarmee zelfs josties foto's kunnen makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je in staat tot binnenfotografie?
Ik heb nu al zin in 16 februari en erna, dan word alles weer naar buiten gereden![]()
jij bent links?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Alhoewel ik dit specifieke voertuig, als linkse lul, ongetwijfeld nog wel eens tegen zal komen![]()
![]()
dat ding doet me beetje denken aan de Renault puncherquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Inderdaadmaar er staan soms wil dingen die je nooit weer ziet, en die wil je dan toch vastleggen
En dan krijg je dit:
[afbeelding]![]()
Ik ben marxistischquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:01 schreef vlad het volgende:
[..]
jij bent links?![]()
met een voorliefde voor vrachtwagens?![]()
![]()
die roeten de hele wereld zwart en jij bent er fan van![]()
vind ik likse lul toch beter passen![]()
Is een Terberg waterwerper.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
[..]
dat ding doet me beetje denken aan de Renault puncher![]()
ook zo'n topbak![]()
kan jij korting regelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alles met WPS systeem en softcare trommel van Miele is goed
Hoyquote:
Had je die Golf gekregen dan? Lekkere vader heb je dan als hij je een Golf geeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef riceboy het volgende:
eerst spare want me pappe betaalt nie meer mee en me golf is kaput
nee hij wilde me hellepe met tune van me ibiza mja die hep ik ingeruilt voor een golf 2quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je die Golf gekregen dan? Lekkere vader heb je dan als hij je een Golf geeft
Wat wil je gaan kopen dan als je klaar bent met sparen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef riceboy het volgende:
[..]
nee hij wilde me hellepe met tune van me ibiza mja die hep ik ingeruilt voor een golf 2
en die hep ik in de sloot geparkeert
dis is fukkin hysterical: Bedenk hier moslim-programma's
ik gok een Carolaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je gaan kopen dan als je klaar bent met sparen?
wel A2 racer ofzo toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok een Carola
Ik ben even een spelletje spelen en straks filmpje kijken
die van mij nog steeds nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn @fok.nl mailadres doet het
(ik vond al dat ik verdacht veel spam kreeg de laatste tijd![]()
)
vrouwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
AAAAAAAlllleeeeeeeexxxxxxxxx
ruim eens opTenzo-R Aluminum Wings Silver / Black Spoiler
jaja, en dan zeker bij elke auto even op het lijstje kijken of het een copper is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
moet je ff reanimeren Alexxxxx
Ik zit ff een lijstje te bewerken met alle VROS en regionale 'burger' politie auto's voor in m'n auto.
gewoon met 180 voorbij racen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaja, en dan zeker bij elke auto even op het lijstje kijken of het een copper is?
Erm nee, het is niet mijn subforumquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
vrouwen![]()
altijd de sterke/rechtvaardige arm van een man nodig![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm nee, het is niet mijn subforum
Ja, erg hequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dus jij bent een zelfstandige vrouw die zonder de hulp van een man kan?![]()
Ik heb met Carmageddon geoefend voor mn heftruckrijbewijs, dat doe ik dus niet weer he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef vlad het volgende:
[..]
wel A2 racer ofzo toch?![]()
je moet wel blijven oefenen voor je rijbewijs natuurlijk![]()
Waarom ga je er in s hemelsnaam op in dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
AAAAAAAlllleeeeeeeexxxxxxxxx
ruim eens opTenzo-R Aluminum Wings Silver / Black Spoiler
Vaak zit links tussen je stuurkolom en de deurstijl (aan de bestuurderskant dus) een hendel waaraan je moet trekken... pak een zaklamp en ga eronder liggen zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef rickmans het volgende:
Ik had even een klein en heel makkelijk vraagje![]()
. Ik heb een ford mondeo station en nou wil ik iets heel simpels doen, namelijk de motorkap openen
. Helaas kan ik nergens een knopje hendeltje of iets anders vinden om hem te openen, daarnaast heb ik ook geen boekje van deze wagen (leasebak en de vorige eigenaar was schijnbaar wat minder oplettend qua spullen). Weet iemand hoe ik de moterkap dus kan openen?
![]()
.
Hey ik heb jou volgens mij in het eggie gezien toen tijdens parkpop samen met pluisje of hoe ze ook mag heten. Ik ben bij Breuls en miss_bleu gebleven en jullie gingen toen naar kane.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef rickmans het volgende:
. Ik heb een ford mondeo station en nou wil ik iets heel simpels doen, namelijk de motorkap openen
. Helaas kan ik nergens een knopje hendeltje of iets anders vinden om hem te openen, daarnaast heb ik ook geen boekje van deze wagen (leasebak en de vorige eigenaar was schijnbaar wat minder oplettend qua spullen). Weet iemand hoe ik de moterkap dus kan openen?
![]()
.
je herkende me aan mijn groene jasquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey ik heb jou volgens mij in het eggie gezien toen tijdens parkpop samen met pluisje of hoe ze ook mag heten. Ik ben bij Breuls en miss_bleu gebleven en jullie gingen toen naar kane.
* ook_gek zit nog op het werk![]()
Denk zeg het even![]()
mm dan ga ik er nogmaals een keer goed naar kijken, want de vorige keer zag ik nietsquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vaak zit links tussen je stuurkolom en de deurstijl (aan de bestuurderskant dus) een hendel waaraan je moet trekken... pak een zaklamp en ga eronder liggen zou ik zeggen
Als je het niet kan vinden, zeg het dan even hier, collega van me heeft nl. een mondeo station, vorige type, vraag ik het morgen evenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef rickmans het volgende:
[..]
mm dan ga ik er nogmaals een keer goed naar kijken, want de vorige keer zag ik niets.
ik had ook zoiets in gedachte maar kon het niet meer terugvindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft er niet bij gezet dat het een Wright isTerwijl ik in het vorige deel nog achtergrondinfo over de bus had gegeven
ik hd het inderdaad ook niet gewardeerd als je me er voor wakker had gebeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had ook zoiets in gedachte maar kon het niet meer terugvinden![]()
ik heb je telefoonnummer niet eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hd het inderdaad ook niet gewardeerd als je me er voor wakker had gebeld
iedereen die dat wil mag zich aangesproken voelenquote:
Alleen JK en een paar fokkers met minder dan 1000 berichten hebben mn nummerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb je telefoonnummer niet eens![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen JK en een paar fokkers met minder dan 1000 berichten hebben mn nummer
kom je lekker op tijd achterquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow fuck, de Admins hebben mn nummer ook ja
Ik heb het ze zelf gegeven hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom je lekker op tijd achter![]()
ik ga eens wat eten enzo, best wel trek![]()
Verstandig, ik ben ook even naar de supertquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom je lekker op tijd achter![]()
ik ga eens wat eten enzo, best wel trek![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
http://www.zenadsl5692.zen.co.uk/WeAreSinking.swf
toen ik nog studeerde gingen alle korpsballen op donderdagavond naar de kroegquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
!
!
!
Ik ben naar de kroeg
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef M5 het volgende:
'k heb gewoon 12 uur rond gereden in busjes/auto's op 'n schip, d'r af en geparkeerd.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
er staat in de huidige autovisie een leuk artikel over je baan![]()
LOL!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
http://www.zenadsl5692.zen.co.uk/WeAreSinking.swf
Ik ben redelijk dood........... zit alleen maar duf voor mij uit te staren............quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
waar is iedereen normaal worden er 2 sc´s volgebaggerd op een dag, zouden ze geschroken zijn van de ts ofzo ±´'
Ah ja, ik doe alleen spul van Ford Motor Company.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
is denk ik wel bij de conculega´s, ze crossen Nissan´s van de boot af
redelijk dood, ik probeer me voor te stellen hoe dat er in praktijk uit zietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben redelijk dood........... zit alleen maar duf voor mij uit te staren............
weer wat geleerd, namelijk dat alfa's per boot in NL komen, dacht dat per trein gingquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe alleen spul van Ford Motor Company.
Vandaag weer veel wielspin met achterwiel aangedreven Transits 2.4 TDCi
Al is de verleiding erg groot om eensch in een Alfa 159 3.2 V6 Q4 te stappen, die staan ook wel eens op dezelfde boot
Geen idee of die ook daadwerkelijk voor NL zijn, zou ook de rest van Europa/ UK kunnen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
weer wat geleerd, namelijk dat alfa's per boot in NL komen, dacht dat per trein ging![]()
Dat wil je nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
redelijk dood, ik probeer me voor te stellen hoe dat er in praktijk uit ziet![]()
hij zit net film te kijken johquote:
kanaal 211quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef lipje het volgende:
ik ook
Komt er nog iets speciaals op tv?
allemaal stuk, werken zuigtquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
dan ga ik ook maar voor de tv hangen. als ik teminste niet in slaap val
't werk zuigt bij mij niet, maar 't feit dat je na 12 uur kapot bent wel.quote:
/digquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
ik zoek een tweaker of een nerd
Beetje laat misschien, maar als het een vrij recente Mondeo is, logo opzij klappen op de grill, met sleutel in het slot steken dat vrij komt, sleutel naar links draaien, beetje optillen, sleutel dan naar rechts draaien en voila!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef rickmans het volgende:
![]()
.
toch jammer van je paycheck danquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Zo weer net thuis van werk
Wat een enorme inzet heb ik toch zeg![]()
;quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
Zo en nu maar douchen en naar bed
Werken douchen slapen werken douchen slapen
Eigenlijk heb ik best een kutleven![]()
Morgen maar eens een hoog gebouw of een snelle trein zoeken![]()
Ja onderanderequote:
tof dat is hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Beetje laat misschien, maar als het een vrij recente Mondeo is, logo opzij klappen op de grill, met sleutel in het slot steken dat vrij komt, sleutel naar links draaien, beetje optillen, sleutel dan naar rechts draaien en voila!
Tis niet dat ik echt moe ben nu, en ik ga ook nog wel tv kijken...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
;
Als je na je werk direct je bed in wilt klopt er toch iets niet helemaal aan de werkdruk hoor
Ik heb IE afgezworenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
copypasten naar een vers IE scherm
ben ik ook te lui voor, maar dat terzijde
stom, dat had ik ook kunnen weten. Pa heeft 3 jaar een Focus gehadquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Beetje laat misschien, maar als het een vrij recente Mondeo is, logo opzij klappen op de grill, met sleutel in het slot steken dat vrij komt, sleutel naar links draaien, beetje optillen, sleutel dan naar rechts draaien en voila!
Daar werkt het idd het zelfde, maar bij een Fiesta / Ka weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
stom, dat had ik ook kunnen weten. Pa heeft 3 jaar een Focus gehad![]()
waar HEB je het over gek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
Onwijs lekkere sex hebben en dan gebeurt er dit.... 2 3 4 renz0r 193 120005 09-02-2006 22:10 - truStie
Kijk die aantal vieuws![]()
Spannendquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste M5 en Alfisti
Ik ga zaterdag BoJo minimeeten
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
Onwijs lekkere sex hebben en dan gebeurt er dit.... 2 3 4 renz0r 193 120005 09-02-2006 22:10 - truStie
Kijk die aantal vieuws![]()
Misschien is haar computer/internet kapot?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:22 schreef Fwnk het volgende:
Sjoem was echtwel van ijsmeisze komt nu dus helemaal niet meer
Kan, maar zou wel toevallig zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is haar computer/internet kapot?
I know, maar er zit een rare constructie onder de toets, ben er de hele avond mee bezig geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef ook_gek het volgende:
toetsenbord open schroeven electo delen er uit halen de rest in een sopje knallen een nachtje en dan is het weer klaar
Mooi buro!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ook een draadloze
[afbeelding]
ik ben ook links maar ik muis gewoon met rechtsquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn muis is ook draadloos.. zou niet meer anders willen.. sandra is linkshandig, ik rechtshandig.. de hele tijd de draden in de knoop
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste M5 en Alfisti
Ik ga zaterdag BoJo minimeeten
mja, sandra heeft niet zoveel keus wat dat betreftquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ook links maar ik muis gewoon met rechts![]()
wie niet tegenwoordigquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ook links maar ik muis gewoon met rechts![]()
weet je hoe veel toetsenborden met draad wij verkopenquote:
onee dat is ook zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, sandra heeft niet zoveel keus wat dat betreft
GODS KO:ERENquote:
wat voor een voordeel heeft een met draad eigenlijk nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet je hoe veel toetsenborden met draad wij verkopen
voor hippies --> minder batterijen in de wereld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat voor een voordeel heeft een met draad eigenlijk nog tegenwoordig?
lekker goedkoopquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat voor een voordeel heeft een met draad eigenlijk nog tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |