Bus 802 is op deze foto te zien als lijn 400 in het pitoreske Engelse Oxford, Oxford is een uitermate auto onvriendelijke stad met doodlopende wegen op plekken waar je het niet verwacht en bussen en fietsers mogen wel overal door (tering wat ik heb daar ooit gezocht naar een losadres.)quote:Gavin Francis caught freshly repainted 802 on the 400 Park & Ride service.
Note that there has been some changes on the destination layout and wording.
jaquote:
Ik denk dat je Alexxxxx er wel blij mee maaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
heb ik die er voor lul in gezet.....
meldtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
kom dan stelletje sc sletjes, zo'n prachtig topic en het blijft leeg
alfisterquote:
een klap met een houten hamer kan je krijgen, dronken opaquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Klonk het volgende:
kutzooi, barstende koppijn uit het niets, kan iemand de paracetamol even aangeven
is op z'n tijd ook lekker, maar alleen als ik m'n leren tanga aan hebquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef lipje het volgende:
[..]
een klap met een houten hamer kan je krijgen, dronken opa
Ohja morgen![]()
Oe das wel een grappig bakkiequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Disco Volante concept![]()
[afbeelding]
ieuw TMIquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
is op z'n tijd ook lekker, maar alleen als ik m'n leren tanga aan heb![]()
die zijn mooi man!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:28 schreef Klonk het volgende:
toe maar, plaats maar een multipla plaatje
wahahah een kameelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef lipje het volgende:
ik dacht meer aan dit als funny car:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |