quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
er staat in de huidige autovisie een leuk artikel over je baan![]()
LOL!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
http://www.zenadsl5692.zen.co.uk/WeAreSinking.swf
Ik ben redelijk dood........... zit alleen maar duf voor mij uit te staren............quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
waar is iedereen normaal worden er 2 sc´s volgebaggerd op een dag, zouden ze geschroken zijn van de ts ofzo ±´'
Ah ja, ik doe alleen spul van Ford Motor Company.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
is denk ik wel bij de conculega´s, ze crossen Nissan´s van de boot af
redelijk dood, ik probeer me voor te stellen hoe dat er in praktijk uit zietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben redelijk dood........... zit alleen maar duf voor mij uit te staren............
weer wat geleerd, namelijk dat alfa's per boot in NL komen, dacht dat per trein gingquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe alleen spul van Ford Motor Company.
Vandaag weer veel wielspin met achterwiel aangedreven Transits 2.4 TDCi
Al is de verleiding erg groot om eensch in een Alfa 159 3.2 V6 Q4 te stappen, die staan ook wel eens op dezelfde boot
Geen idee of die ook daadwerkelijk voor NL zijn, zou ook de rest van Europa/ UK kunnen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
weer wat geleerd, namelijk dat alfa's per boot in NL komen, dacht dat per trein ging![]()
Dat wil je nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
redelijk dood, ik probeer me voor te stellen hoe dat er in praktijk uit ziet![]()
hij zit net film te kijken johquote:
kanaal 211quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef lipje het volgende:
ik ook
Komt er nog iets speciaals op tv?
allemaal stuk, werken zuigtquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
dan ga ik ook maar voor de tv hangen. als ik teminste niet in slaap val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |