't werk zuigt bij mij niet, maar 't feit dat je na 12 uur kapot bent wel. ik vermaak me nog steeds prima met die auto's.quote:
/digquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
ik zoek een tweaker of een nerd
Beetje laat misschien, maar als het een vrij recente Mondeo is, logo opzij klappen op de grill, met sleutel in het slot steken dat vrij komt, sleutel naar links draaien, beetje optillen, sleutel dan naar rechts draaien en voila!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef rickmans het volgende:
Ik had even een klein en heel makkelijk vraagje . Ik heb een ford mondeo station en nou wil ik iets heel simpels doen, namelijk de motorkap openen . Helaas kan ik nergens een knopje hendeltje of iets anders vinden om hem te openen, daarnaast heb ik ook geen boekje van deze wagen (leasebak en de vorige eigenaar was schijnbaar wat minder oplettend qua spullen). Weet iemand hoe ik de moterkap dus kan openen?
.
toch jammer van je paycheck danquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Zo weer net thuis van werk
Wat een enorme inzet heb ik toch zeg
;quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
Zo en nu maar douchen en naar bed
Werken douchen slapen werken douchen slapen
Eigenlijk heb ik best een kutleven
Morgen maar eens een hoog gebouw of een snelle trein zoeken
Høre børe knåckebrøde?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
Hooooi
Ja onderanderequote:
ben je er nog?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
Alexxxxx -> MSN
tof dat is hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Beetje laat misschien, maar als het een vrij recente Mondeo is, logo opzij klappen op de grill, met sleutel in het slot steken dat vrij komt, sleutel naar links draaien, beetje optillen, sleutel dan naar rechts draaien en voila!
Tis niet dat ik echt moe ben nu, en ik ga ook nog wel tv kijken...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
;
Als je na je werk direct je bed in wilt klopt er toch iets niet helemaal aan de werkdruk hoor
copypasten naar een vers IE schermquote:
Ik heb IE afgezworenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
copypasten naar een vers IE scherm
ben ik ook te lui voor, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |