Halloooww Regenworm, Beertje, Cuall, Newsie,quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Pareltje onze Monique is er gelukkig nog steeds.
Ze kunnen niet eens goed schrijvenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hier kun je stemmen hoe Theo de BN'ers moet aanpakken:
http://www.thecreepshow.nl/home.php
Eén keer raden wat jeugdig Nederland wil![]()
quote:Okey het is toneel maar wat heftiger mag wel.
Idd jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef frizti het volgende:
Nja zeg, wat een kut artiest is die Dries.
Ben ik blij dat die geen carriere maakt.
Je vergeet Bongetjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Halloooww Regenworm, Beertje, Cuall, Newsie,![]()
en alle anderen natuurlijk
![]()
Loopt met een stukje papier in zijn oren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
Theo is tenminste wel zo verstandig om het lawaai een beetje te ontvluchten
Zal wel breezah spelling zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens goed schrijven![]()
[..]
Gaat hij niet bijna met pensioen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef frizti het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je vergeet Bongetje![]()
Maar hallo terug![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je vergeet Bongetje![]()
Maar hallo terug![]()
precies daarom blijft hij altijd B-artiestquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef frizti het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef frizti het volgende:
Dank je... je bent een schatquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hoe kan ik dat nou doen
hallo Bongetje
![]()
![]()
Krijg een beetje het gevoel dat het een skikut avond gaat worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Inca het volgende:
Morgen op de agenda
De Skihut in Rotterdam organiseert een onvervalste skihutavond in het Hotel, maar wel één met paling en kreeft. En het zal zonder twijfel één groot feest worden. Zet de polonaise maar alvast in
Dat had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Talitha, heb je al uitslag van je examen?
Er is geen eens flugel bij... dat is de concurrent van waar Theo ambasadeur van is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat het een skikut avond gaat worden.
Heb de mail verstuurd,raden wie ik gedaan hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat het een skikut avond gaat worden.
positief dus tochquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
een 4,4 en ik mag de praktijkopgaven die ik gemist heb inhalen.
Dus dan kan ik er nog maximaal een 7,4 van maken.
Oei, 4,4??? das nie heel veel! gaat het wel lukken denk je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
een 4,4 en ik mag de praktijkopgaven die ik gemist heb inhalen.
Dus dan kan ik er nog maximaal een 7,4 van maken.
Vind het nog wel meevallen op Dries na.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Nu kán ik eens de streams lekker luisteren/voetbal op tv/ik voel me redelijk.... hebben we die ******avond![]()
Mee met theo naar afganistanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef newsman het volgende:
Dries, moet gewoon in het buitenland beginnen, ergens op de Noordpool ofzo.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef newsman het volgende:
Zeker positief.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
positief dus toch![]()
![]()
![]()
een felicitatie onder voorbehoud dus
verstandige mensen die spanjaardenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:18 schreef elskreeft het volgende:
hij probeert het ook al jaren in Spanje maar ook daar wil 't niet lukken.
Denemarken of Irakquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef newsman het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef Dora30 het volgende:
Ben eerst maar even profielen aan het kijken..
Zag net dat iemand een mannetje was terwijl ik dacht dat het een vrouwtje was![]()
Wil niet ernstig de fout in gaan
Violaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb de mail verstuurd,raden wie ik gedaan heb![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef newsman het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor feest het gaat worden. Vanmorgen moest John bij Theo en Chiel (man van skihut) komen om de drank te bespreken. Ze verwachten 20+ man, dus er is nodig : 5 whiskey, 5 wodka en doe ook maar 3 bacardi. John sputterde nog dat HBB geen sterke drank schenkt. Theo gaf als antwoord : Alles moet perfect zijn, en John hield zijn mond maar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Inca het volgende:
Morgen op de agenda
De Skihut in Rotterdam organiseert een onvervalste skihutavond in het Hotel, maar wel één met paling en kreeft. En het zal zonder twijfel één groot feest worden. Zet de polonaise maar alvast in
Rooie vlaggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef newsman het volgende:
[..]
en Viola mag met de vlaggetjes zwaaien dan![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef newsman het volgende:
[..]
en Viola mag met de vlaggetjes zwaaien dan![]()
Iedereen moet dronken zijn, bedoelt ie. Ze zijn toch altijd dronken in skihuttenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor feest het gaat worden. Vanmorgen moest John bij Theo en Chiel (man van skihut) komen om de drank te bespreken. Ze verwachten 20+ man, dus er is nodig : 5 whiskey, 5 wodka en doe ook maar 3 bacardi. John sputterde nog dat HBB geen sterke drank schenkt. Theo gaf als antwoord : Alles moet perfect zijn, en John hield zijn mond maar.
( Hallo BEW )
Hoi Kaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oei, 4,4??? das nie heel veel! gaat het wel lukken denk je?
quote:
Heb gezegd dat ze niks doet dan alleen maar zitten en stoelen aanschuiven als Big Boss in de buurt is.quote:
Ik zeg nixquote:
Oei... dat is een gewaagde post in deze tijd Regenwormquote:
Jaaaaaaaaaa, wonderbaarlijk! hij lukte zowaar! thankssssss!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor feest het gaat worden. Vanmorgen moest John bij Theo en Chiel (man van skihut) komen om de drank te bespreken. Ze verwachten 20+ man, dus er is nodig : 5 whiskey, 5 wodka en doe ook maar 3 bacardi. John sputterde nog dat HBB geen sterke drank schenkt. Theo gaf als antwoord : Alles moet perfect zijn, en John hield zijn mond maar.
( Hallo BEW )
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
( Hallo BEW )
Morgen invasie houden daar en alle flessen drank weghalenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
( Hallo BEW )
Dacht je dat van mij ofzo, meer mensen hebben nl die fout gemaakt geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ik zeg nix![]()
Kan allemaal tegen me gebruikt worden![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ik zeg nix![]()
Kan allemaal tegen me gebruikt worden![]()
Deze zanger is ook geen aanwinst... ook maar naar Afganistan of Denemarkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef frizti het volgende:
De avond bloed een beetje dood.
Dries heeft alle stemming eruit gehaald.
Skihut brengt ook de danseressen mee. Zou het een hoerenfeest worden ?quote:
Hey Brightquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
( Hallo BEW )
Salaam Aleikum broedersquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat is een gewaagde post in deze tijd Regenworm![]()
Hi B_S_O_Lquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
( Hallo BEW )
Is niet eng. Gewoon meedoenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, wonderbaarlijk! hij lukte zowaar! thankssssss!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(kaat krijgt meehosneiging, heel eng!)
Die kon ie niet onthoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Dit is nog niet zo erg, maar is ie zijn tekst kwijt![]()
wordt druk daar! alle artiesten van vanavond kunnen vanavond nog met de eerste vlucht mee (behalve Dario dan misschien)quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze zanger is ook geen aanwinst... ook maar naar Afganistan of Denemarken
veel tuin streamsquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Skihut brengt ook de danseressen mee. Zou het een hoerenfeest worden ?
Jij bent NIET Matt le Blancquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht je dat van mij ofzo, meer mensen hebben nl die fout gemaakt geloof ikof dachten dat ik Matt le Blanc was.....
Maar genoeg over mij:
How you doin'?
Hij is zijn tekst kwijt... zoals Bluezz sister net al zeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef White_Pearl het volgende:
pft Hollands![]()
ik hoor alleen euuuuu oewwww ahhhhh enz..![]()
krijgen we dan ook nepsneeuwquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iedereen moet dronken zijn, bedoelt ie. Ze zijn toch altijd dronken in skihutten![]()
Ach, wat kan het schelen, laten we lekker hossen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef White_Pearl het volgende:
pft Hollands![]()
ik hoor alleen euuuuu oewwww ahhhhh enz..![]()
Hi Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
Mijn god, wat is dit voor zooi zeg?![]()
BEW btw
Hey Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht je dat van mij ofzo, meer mensen hebben nl die fout gemaakt geloof ikof dachten dat ik Matt le Blanc was.....
Maar genoeg over mij:
How you doin'?
van die kutfeesten versta je toch meestal geen fuck en viool staat weer buiten, ze loopt naar de uitgang en kijkt naar de ufo's zou het dan tochquote:
Zou je het niet eens een keer gaan opruimen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Hi Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Hoi Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Ben jij dermatoloog, soms?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Talitha, heb je al uitslag van je examen?
Is goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach, wat kan het schelen, laten we lekker hossen!
Achtervolg je me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ze had kontakt met gene zijdequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
Wat doet Viool buiten, ziet ze het licht
![]()
Yep! Viool wordt zo opgepikt door Alf!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
van die kutfeesten versta je toch meestal geen fuck en viool staat weer buiten, ze loopt naar de uitgang en kijkt naar de ufo's zou het dan toch
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
![]()
Kijken of er nog etens resten in de Kliko zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
![]()
Holt is alweer binnen helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef witste het volgende:
Mag de bliksem NU inslaan????
nee het is na 22.00uur, dus ze heeft de kracht niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
![]()
Was 't maar waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
is viool zat ofzo, ze lijkt alsof ze elk moment kan worden opgestraald
Muerteeeeeeeequote:
Beam me up Scottyquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
is viool zat ofzo, ze lijkt alsof ze elk moment kan worden opgestraald
Ja, jammer, en ze stond te roken in de hotelkeuken!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij is zijn tekst kwijt... zoals Bluezz sister net al zei
Beam me up Scotty.quote:
Ik ben een braaf schaapquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is goedmaar mogen we wel oppassen dat we niet opgepakt worden
![]()
follow the leader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
van die kutfeesten versta je toch meestal geen fuck en viool staat weer buiten, ze loopt naar de uitgang en kijkt naar de ufo's zou het dan toch
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg gebeurd zo te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerteeeeeeee
Viola ziet het licht lijkt het![]()
doe maar, doe maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef frizti het volgende:
Lik maar aan mijn lollie ???
Hoi witstequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef witste het volgende:
Mag de bliksem NU inslaan????
Wat heb je in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
Niveau is heeeeel hoog....
Lik maar aan mijn lolly... lik maar aan mijn lolly pop
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgdquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
Hoi hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Dora30 het volgende:
Het hagelde buiten...wisten jullie dat al???![]()
Alleen de censuur was kut maar voor de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgd
Ik niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
Oh, vandaar je naam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Vreselijk he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg gebeurd zo te zien.![]()
Whahahaha zou zomaar kunnen jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Sjet![]()
We zijn aan het synchroondansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het was dit keer niet de schuld van mennoquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgd
Waarom???quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Dora30 het volgende:
Dario zat in shownieuws vanavond onder de droogkap
Vraag me niet wat je met deze info moet![]()
Hierflink regen en t rommelt hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Dora30 het volgende:
Het hagelde buiten...wisten jullie dat al???![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Theo is begonnen tussen de schuifdeuren
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
"En nou iedereen oprotten en nee Monique, jij mag niet meevergaderen!"
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was hagel hoâh, beâh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hierflink regen en t rommelt hier![]()
Lekker knusquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hierflink regen en t rommelt hier![]()
[afbeelding]
Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Frank vindt 't gezellig.
En het leuke is dat de jassen van de gasten buiten hangenquote:
[afbeelding]
Maar die staan onder een redelijk ruim afdakje dus zal nog wel meevallen tenzij de wind er direct opstaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En het leuke is dat de jassen van de gasten buiten hangen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En aan lollies aan het likken hoorde ik net........![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingen![]()
![]()
Kan iemand die schuifdeuren de volgende keer even met een flinke ram dicht schuiven?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Theo is begonnen tussen de schuifdeuren
[afbeelding]
onder het afdakjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Sjet het volgende:
Hadden ze die Dario niet in die vuurpijl weg kunnen schieten?![]()
Daarom noemen ze het danook regenjassenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ze moet punten scoren bij de big boss.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Dora30 het volgende:
is stream 2 bewerkt??
ik zie Viool werken?????![]()
wil ik best doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan iemand die schuifdeuren de volgende keer even met een flinke ram dicht schuiven?![]()
Hahaha, wat hebben ze betaald ook alweer? en dan vieze buitenplees, jassen zeiknat en die herrie moeten aanhoren! die mensen moeten geld krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ja Theo is in de buurt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Dora30 het volgende:
is stream 2 bewerkt??
ik zie Viool werken?????![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingen![]()
![]()
Tja..kon ik wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze moet punten scoren bij de big boss.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef MissJ. het volgende:
Theo komt zijn hok uit en als een duveltje uit een doosje komt de kliko tevoorschijn en begint de afwasmachine te doen....ze weet niet eens hoe die werkt!
Slijm schijnheilige koe dat het is.
Hij is beter te pruimen dan die neger van daar netquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
Diareeoo je mag wel naar huis we hebben nu wel genoeg gehoord.
Dag beâtsjuh.quote:
had ik ook effe gemaild daar aan Slam fm.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef MissJ. het volgende:
Theo komt zijn hok uit en als een duveltje uit een doosje komt de kliko tevoorschijn en begint de afwasmachine te doen....ze weet niet eens hoe die werkt!
Slijm schijnheilige koe dat het is.
Daar ben ik pas van onder de indruk als je dat overdag ook kan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef regenworm het volgende:
Als ik naar buitenkijk is het donker
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij is beter te pruimen dan die neger van daar net![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Theo ... "apart slag volk dit hoor ... een ramp"![]()
Nee... zijn sessies in Salou waren een hoogstandje .. smerige pedofiel![]()
Ho ho.... dat zou ik niet zeggen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Zeg ik niet.quote:
In Finland heb je volgens mij dat het maanden donker is en maanden licht dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ben ik pas van onder de indruk als je dat overdag ook kan!![]()
En ook beter dan Dries Zuurpruim.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel maar het heeft mij nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Wat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ho ho.... dat zou ik niet zeggen...
Graag gedaan Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
Frizti, FB jullie zijn geweldig![]()
![]()
Ik roep en jullie rennen. Bedankt voor de Frankcaps![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
Frizti, FB jullie zijn geweldig![]()
![]()
Ik roep en jullie rennen. Bedankt voor de Frankcaps![]()
Dat Theo een pedofiel is... tenzij die daarvoor veroordeeld is.quote:
T woord pedofiel, gaat een beetje verquote:
Alles wordt gelezen Mabelle, hij kan je aanklagen als hij wilquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat Theo een pedofiel is... tenzij die daarvoor veroordeeld is.
quote:
Dario volg Dries op en probeer het op de Zuidpoolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
Diareeoo je mag wel naar huis we hebben nu wel genoeg gehoord.
gordijnen dicht laten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ben ik pas van onder de indruk als je dat overdag ook kan!![]()
Gert heeft nog nooit een neger gezien. Maar ja, die heb je misschien niet in Den Haagquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
* streams aanslingert.
![]()
Maar hij is al geweest zeker. Nou ja, kijken wat er nog meer voor ellende langskomt.![]()
Theo denkt we moeten vergaderen, en zit nu al te denken wie hij onderuit gaat halenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef cuall het volgende:
Zo, afgelopen![]()
...............opzouten en snel![]()
En jij ook WickedAngel en tevens Sjetquote:
Dan heb jij dikke gordijnen hoorquote:
kunnen ze het lichtknopje niet vinden daarroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In Finland heb je volgens mij dat het maanden donker is en maanden licht dacht ik
Gelijktijdig gepost....quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij ook WickedAngel en tevens Sjet![]()
![]()
Ik zag die van jullie pas later.
We zijn de newbiesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja Wicked, wij zijn de miskende cappers vrees ik![]()
Ze hebben Hotelgasten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Theo denkt we moeten vergaderen, en zit nu al te denken wie hij onderuit gaat halen![]()
Oeps, geen probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij ook WickedAngel en tevens Sjet![]()
![]()
Ik zag die van jullie pas later.
Het gaat hier ook zo hard vandaag. Ik moet rennen om het bij te kunnen houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |