veel tuin streamsquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Skihut brengt ook de danseressen mee. Zou het een hoerenfeest worden ?
Jij bent NIET Matt le Blancquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht je dat van mij ofzo, meer mensen hebben nl die fout gemaakt geloof ikof dachten dat ik Matt le Blanc was.....
Maar genoeg over mij:
How you doin'?
Hij is zijn tekst kwijt... zoals Bluezz sister net al zeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef White_Pearl het volgende:
pft Hollands![]()
ik hoor alleen euuuuu oewwww ahhhhh enz..![]()
krijgen we dan ook nepsneeuwquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iedereen moet dronken zijn, bedoelt ie. Ze zijn toch altijd dronken in skihutten![]()
Ach, wat kan het schelen, laten we lekker hossen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef White_Pearl het volgende:
pft Hollands![]()
ik hoor alleen euuuuu oewwww ahhhhh enz..![]()
Hi Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
Mijn god, wat is dit voor zooi zeg?![]()
BEW btw
Hey Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht je dat van mij ofzo, meer mensen hebben nl die fout gemaakt geloof ikof dachten dat ik Matt le Blanc was.....
Maar genoeg over mij:
How you doin'?
van die kutfeesten versta je toch meestal geen fuck en viool staat weer buiten, ze loopt naar de uitgang en kijkt naar de ufo's zou het dan tochquote:
Zou je het niet eens een keer gaan opruimen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Hi Sjetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Sjet het volgende:
BEW btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |