Beam me up Scottyquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
is viool zat ofzo, ze lijkt alsof ze elk moment kan worden opgestraald
Ja, jammer, en ze stond te roken in de hotelkeuken!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij is zijn tekst kwijt... zoals Bluezz sister net al zei
Beam me up Scotty.quote:
Ik ben een braaf schaapquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is goedmaar mogen we wel oppassen dat we niet opgepakt worden
![]()
follow the leader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
van die kutfeesten versta je toch meestal geen fuck en viool staat weer buiten, ze loopt naar de uitgang en kijkt naar de ufo's zou het dan toch
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg gebeurd zo te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerteeeeeeee
Viola ziet het licht lijkt het![]()
doe maar, doe maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef frizti het volgende:
Lik maar aan mijn lollie ???
Hoi witstequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef witste het volgende:
Mag de bliksem NU inslaan????
Wat heb je in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
Niveau is heeeeel hoog....
Lik maar aan mijn lolly... lik maar aan mijn lolly pop
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgdquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
Hoi hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Dora30 het volgende:
Het hagelde buiten...wisten jullie dat al???![]()
Alleen de censuur was kut maar voor de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgd
Ik niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
Oh, vandaar je naam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Vreselijk he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg gebeurd zo te zien.![]()
Whahahaha zou zomaar kunnen jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Sjet![]()
We zijn aan het synchroondansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het was dit keer niet de schuld van mennoquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgd
Waarom???quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Dora30 het volgende:
Dario zat in shownieuws vanavond onder de droogkap
Vraag me niet wat je met deze info moet![]()
Hierflink regen en t rommelt hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Dora30 het volgende:
Het hagelde buiten...wisten jullie dat al???![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Theo is begonnen tussen de schuifdeuren
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
"En nou iedereen oprotten en nee Monique, jij mag niet meevergaderen!"
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was hagel hoâh, beâh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hierflink regen en t rommelt hier![]()
Lekker knusquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hierflink regen en t rommelt hier![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |