Wat heb je in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
Niveau is heeeeel hoog....
Lik maar aan mijn lolly... lik maar aan mijn lolly pop
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgdquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
Hoi hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg bebeurd zo te zien.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Dora30 het volgende:
Het hagelde buiten...wisten jullie dat al???![]()
Alleen de censuur was kut maar voor de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht in ieder geval genoeg... heeft een hoop Fokkers te weinig slaap bezorgd
Ik niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Het is dat ik 10 jaar droog sta, maar hier zou je toch spontaan van gaan drinken?
Oh, vandaar je naam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Vreselijk he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef frizti het volgende:
Hoi Muertequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Man, man, ben net bijgelezen vind het erg jammer dat ik vannacht/vandaag geen tijd had om het allemaal te volgen, is genoeg gebeurd zo te zien.![]()
Whahahaha zou zomaar kunnen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |