Graag gedaan Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
Frizti, FB jullie zijn geweldig![]()
![]()
Ik roep en jullie rennen. Bedankt voor de Frankcaps![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
Frizti, FB jullie zijn geweldig![]()
![]()
Ik roep en jullie rennen. Bedankt voor de Frankcaps![]()
Dat Theo een pedofiel is... tenzij die daarvoor veroordeeld is.quote:
T woord pedofiel, gaat een beetje verquote:
Alles wordt gelezen Mabelle, hij kan je aanklagen als hij wilquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Theo ... "apart slag volk dit hoor ... een ramp"![]()
Nee... zijn sessies in Salou waren een hoogstandje .. smerige pedofiel![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat Theo een pedofiel is... tenzij die daarvoor veroordeeld is.
quote:
Dario volg Dries op en probeer het op de Zuidpoolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
Diareeoo je mag wel naar huis we hebben nu wel genoeg gehoord.
gordijnen dicht laten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ben ik pas van onder de indruk als je dat overdag ook kan!![]()
Gert heeft nog nooit een neger gezien. Maar ja, die heb je misschien niet in Den Haagquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
* streams aanslingert.
![]()
Maar hij is al geweest zeker. Nou ja, kijken wat er nog meer voor ellende langskomt.![]()
Theo denkt we moeten vergaderen, en zit nu al te denken wie hij onderuit gaat halenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef cuall het volgende:
Zo, afgelopen![]()
...............opzouten en snel![]()
En jij ook WickedAngel en tevens Sjetquote:
Dan heb jij dikke gordijnen hoorquote:
kunnen ze het lichtknopje niet vinden daarroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In Finland heb je volgens mij dat het maanden donker is en maanden licht dacht ik
Gelijktijdig gepost....quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij ook WickedAngel en tevens Sjet![]()
![]()
Ik zag die van jullie pas later.
We zijn de newbiesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja Wicked, wij zijn de miskende cappers vrees ik![]()
Ze hebben Hotelgasten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Theo denkt we moeten vergaderen, en zit nu al te denken wie hij onderuit gaat halen![]()
Oeps, geen probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij ook WickedAngel en tevens Sjet![]()
![]()
Ik zag die van jullie pas later.
Het gaat hier ook zo hard vandaag. Ik moet rennen om het bij te kunnen houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |