Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Frank vindt 't gezellig.
En het leuke is dat de jassen van de gasten buiten hangenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
"En nou iedereen oprotten en nee Monique, jij mag niet meevergaderen!"
[afbeelding]
Maar die staan onder een redelijk ruim afdakje dus zal nog wel meevallen tenzij de wind er direct opstaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En het leuke is dat de jassen van de gasten buiten hangen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En aan lollies aan het likken hoorde ik net........![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingen![]()
![]()
Kan iemand die schuifdeuren de volgende keer even met een flinke ram dicht schuiven?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Theo is begonnen tussen de schuifdeuren
[afbeelding]
onder het afdakjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Sjet het volgende:
Hadden ze die Dario niet in die vuurpijl weg kunnen schieten?![]()
Daarom noemen ze het danook regenjassenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ze moet punten scoren bij de big boss.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Dora30 het volgende:
is stream 2 bewerkt??
ik zie Viool werken?????![]()
wil ik best doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan iemand die schuifdeuren de volgende keer even met een flinke ram dicht schuiven?![]()
Hahaha, wat hebben ze betaald ook alweer? en dan vieze buitenplees, jassen zeiknat en die herrie moeten aanhoren! die mensen moeten geld krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ja Theo is in de buurt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Dora30 het volgende:
is stream 2 bewerkt??
ik zie Viool werken?????![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen Frank-caps gezien. En hij staat nog wel zo te swingen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |