quote:Op zondag 5 februari 2006 13:22 schreef waterreus23 het volgende:
Nummer 11 en 25 tegen degene die de salto maakt: 'Juich niet zo achtelijk, het was buitenspel!'
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef One_conundrum het volgende:
"Nummer 9 scheids!"
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Bjoro het volgende:
nou, ik ben niet echt onder de indruk van zijn amplitude
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
Roma komt met nieuwe juich-variant: de YMCA
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef BB-King het volgende:
Speler laat zich niet kisten door knieblessures... hij speelt hoe dan ook mee!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuwe Australische spits moet duidelijk nog wennen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:05 schreef Beschouw het volgende:
Montella introduceert heliumschoenen in het voetbal
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef Eb het volgende:
'Zo deed-ie het, echt. En Patrick Paauwe stond waar jij nu ongeveer staat'
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Borizzz het volgende:
Zwarte kousen voetbal brengt spelers meer en meer in extase
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:42 schreef numero_uno het volgende:
Jullie denken dat ik juich maar ik schijt jullie dalijk helemaal onder
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Nummer 25: "Goh nee, ik zie echt niets anders aan je, nieuwe sokken?"
Nummer 9: "Nee, dat is het niet,"
Nummer 11: "Ik zie het al, je lul hangt uit je broek!"
Nummer 9: "Nee..."
Nummer 25: "Ben je naar de kapper geweest dan?"
Nummer 9: "Nee, ik sta ondersteboven, lul!"
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Oerwoudgeluiden op de tribune leid tot merkwaardige bewegingen bij spelers.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef methodmich het volgende:
Roma-speler vat de actie van zijn teammaats om hem op te geven voor Giel Beelens "Begin de dag met een dansje" sportief op
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef Trancelocator het volgende:
De nummer 25: "Leuk kunstje hoor, zo op je handen lopen. Maar dat we nu beter
die smerige remspoor kunnen zien maakt het een stuk minder..."
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Video Karl Nooyen op videoschermen van voetbalwedstrijden een groot succes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik ben niet gek....ik ben de toren van Pisa !
We staan allebij scheef en vallen zo om
Ik wou zelfs net een nieuw topic openen toen ik zag dat jij me al voor wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
Oh je had al een uitslag.
Mijn felicitaties aan de winnaars.
It is a dirty job...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik wou zelfs net een nieuw topic openen toen ik zag dat jij me al voor was![]()
Ik ookquote:
Haha, zag 'm ook staan net en moest gelijk aan dit topic denkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Devano het volgende:
Ik zal hem maar niet direct plaatsen, maar dit is wel een goeie foto voor dit topic.
![]()
met dank aan Devanoquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Devano het volgende:
Ik zal hem maar niet direct plaatsen, maar dit is wel een goeie foto voor dit topic.
![]()
Ja, ja. En dan krijgen we weer dat gezeik van vorige keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef dramslag het volgende:
jij of Eilanden mag een foto plaatsen.
of iemand anders.
Je Twents valt me tegen, helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
(twents accent)
"Ey Henk, dah lijkt wel die neger die gister m'n portemonnee gejat hebt!"
"Maar Anton, hoe weet je dat nu, alle negers lieken toch op mekaer?"
"Maak nie uut, we grijp'n 'm gewoon!"
Leu oet Twente. Leukeleu!quote:
*mee doetquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:13 schreef rubbereend het volgende:
ik begin vast met F5en voor een nieuwe foto
Was niet veel soeps deze keer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind de uitslag elke keer maar matig, de kutgrappen winnen gewoon.
Ben beetje traag van begrip denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef WeebI het volgende:
verdomme ik dacht dat ik een redelijke kans had
niet eens brons
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ben beetje traag van begrip denk ik.
Snap hem nu pas![]()
Jurysportenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ben beetje traag van begrip denk ik.
Snap hem nu pas![]()
pas op met je kritiek, voor je het weet heb je echt een shitload aan gezeur over je heen. Believe me, i knowquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:15 schreef Baklap het volgende:
[afbeelding]
Voetbalonderschriften op Fok bereiken dieptepunt
Ja ken t, maar ze zijn ook gewoon niet grappigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
pas op met je kritiek, voor je het weet heb je echt een shitload aan gezeur over je heen. Believe me, i know.
Je moet ook alleen meedoen als je een leuke weet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ken t, maar ze zijn ook gewoon niet grappig
En nee ik kan het zelf niet beter en heb daar ook geen zin in. Maar ze zijn gewoon NIET grappig.
Numero Duo:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Eilanden het volgende:
Beckham begrijpt 'zeehondendribbel' verkeerd
Numero Uno:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef Promovendus het volgende:
Tackle te vroeg, schwalbe te laat. Beinvloeding wedstrijden neemt nu ook buiten Belgie belachelijke vormen aan.
Succes en van harte met de medailles !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef numero_uno het volgende:
Negertje over
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Klotefoto doet eens geweldig Fok!-topic definitief de das om
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:15 schreef Baklap het volgende:
[afbeelding]
Voetbalonderschriften op Fok bereiken dieptepunt
Nog niet slecht genoeg? Moet ik nog verder gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Baklap het volgende:
Goh zoiets zagen we niet aankomen hoor. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nog slechtere grappen.
Zeg ff eerlijk? Vind je ze serieus grappig?
Je hebt wel gelijk, maar nu mag je wel weer je bek houden en oprotten. Thanks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Baklap het volgende:
Goh zoiets zagen we niet aankomen hoor. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nog slechtere grappen.
Zeg ff eerlijk? Vind je ze serieus grappig?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Spelers Colchester massaal in de rij om Baklap een goede beurt te geven.
Voor iemand die het allemaal niet grappig vindt keer je wel heel vaak terug in dit topic.
Jij bent er zeker ook zo een die naar optredens van Rudi Carrell gaat omdat je het NIET grappig vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Ik ben dus niet de enige die het niet grappig vindt kerel.
En wel 's gehoord van MyAT's? Dit hoerentopic blijft omhoog schieten! Kan ik beter een paar keer extra posten dat het kut is, sluit-ie tenminste sneller.
Ach ja dan openen we gewoon deeltje 27 lekker om mensen zoals jij te pestenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Ik ben dus niet de enige die het niet grappig vindt kerel.
En wel 's gehoord van MyAT's? Dit hoerentopic blijft omhoog schieten! Kan ik beter een paar keer extra posten dat het kut is, sluit-ie tenminste sneller.
methodmichquote:Colchester-spelers hoeven geen mobieltjes met trilfunctie om een fijne tijd te hebben
Beschouwquote:Voetballers Colchester United snel tevreden: vormen al polonaise bij afgedwongen hoekschop
Mennossonquote:De wegwerkers aan de snelweg van Colchester zijn er klaar voor. U ook?
Precies, daar zijn er ook zoveel van! Wie de FOK is Rudi Carell?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die naar optredens van Rudi Carrell gaat omdat je het NIET grappig vindt.![]()
Ik dacht dat mijn punt ook voor jou wel te begrijpen was, ijdele hoop helaas...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Precies, daar zijn er ook zoveel van! Wie de FOK is Rudi Carell?
nee hoor, totaal niet, maar ik sta namelijk altijd open om mezelf te verbeteren, dus als jij mij kunt leren hoe het beter kan, hoor ik dat graag van je !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Baklap het volgende:
Tsja jullie moeten gewoon je ogen even openen en zien dat het niet grappig is, dan kan dit topic ook weer dicht.
Het zit jullie trouwens wel dwars he
Jij zou een hele goede atletiek trainer kunnen worden denk ik !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven beweer ik niet dat ik het beter kan.
Maar ik zie wel dat dit niet grappig is, that's all
Jezelf vergelijken met mongolen? Goed punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij zou een hele goede atletiek trainer kunnen worden denk ik !
tegen een 100m-loper zeggen, "je moet harder lopen"
tegen een verspringer "je moet verder springen"
en tegen een hoogspringer "als je nou gewoon eens hoger springt"
Joh, zie dit topic gewoon als de jostiband, muziektechnisch is het zwaar kut, maar de mensen die het uitvoeren hebben er plezier in. Dan is het toch prima zo !
Niemand heeft er last van en als je je er aan ergert moet je het gewoon niet lezen !
Als je je school wel had afgemaakt, had je waarschijnlijk bij nederlands een keertje het onderdeel beeldspraak langs zien of horen komen !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
Jezelf vergelijken met mongolen? Goed punt.
je valt erger in herhalingen dan m'n Black Sabbath-platen. ga lekker met je grote teen spelen of zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven beweer ik niet dat ik het beter kan. Maar ik zie wel dat dit niet grappig is, that's all
Volgens mij moet Mennosson dat doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
beschouw mag trouwens weer een nieuwe foto plaatsen ondertussen.
ik ben ook voor hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij mag de nummer 2 na twee uur een foto plaatsen
je hoeft niet te posten, dat weet je toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:42 schreef Baklap het volgende:
Ik ook, dat wordt weer smullen.
omg deze is echt MASTERquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:57 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
En alleen maar omdat ik je Pim Fortuyn noem![]()
quote:
Ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk, met alle respect aan Bjoroquote:
gelukkig verschillen smakemnquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk, met alle respect aan Bjoro![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
En waarom nou weer een cracker met tomaat in plaats van een plakje kaas?
Je moet bij hem tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef Beschouw het volgende:
Kan van de onderschriften nog niet echt vrolijk worden![]()
Balkap had toch wel gelijk......
2e plaatsquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Eilanden het volgende:
Maar scheids, dat doet 'ie anders noooooooit![]()
Winnaar:quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom nou weer een cracker met tomaat in plaats van een plakje kaas?
quote:
Had dat dan eerder gezegd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Beschouw het volgende:
Waarom ditmaal niet geassocieerd op Baklap? Spelers Oranje smeken om rode kaart voor Baklap of zoiets?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Van Breukelen tegen zijn kleinkinderen:"En dat daar is nou dat polletje dat bijna m'n leven kostte"
Bedankt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
1) Thelonious (over polletje van Breuk, mooi historisch besef)
2) Heerlijkheid (over het ontbreken van een net bij Chelsea, lekker actueel)
3) Devano (over Purrel Fränkel, mooie verwijziging naar de courts)
had er even dit van gemaakt:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:37 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Na AZ en Groningen nu ook RBC nieuw stadion.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ja, lekker is dat... Dan mag van mij Mwatanabu dat doen, omdat die te laat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |