Waar zie jij de foto van BB-King dan? Na de foto van Bjoro post Devano opeens een nieuwe foto. Wat is daar de logica dan van?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:51 schreef Borizzz het volgende:
BB-King won op 1 feb en heeft een nieuwe foto gepost. Vanwege o.a. de downtime van FOK! vermoed ik dat dit wat lang duurde en heeft Bjoro een nieuwe foto gepost. Met als gevolg dat er nu twee competities zijn. Er zal dus een keuze gemaakt moeten worden en aangezien BB-King de laats winnaar was stel ik voor om met zijn foto verder te gaan.
nee, we gaan gewoon over tot het uitroepen van fatwa's over 5 maandenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:16 schreef Beschouw het volgende:
Hoe zit het nu? Moeten we de hulp van de Verenigde Naties inroepen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef snellejelle het volgende:
wie plaats er nou zomaar een foto
en wie gaat er nou zomaar \"lollige\" (:P) onderschriften voor die foto bedenken
Heeft BB-King zichzelf hier niet mee aangesteld als jury?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:19 schreef BB-King het volgende:
Oeps sorry, ik wist niet dat ik gewonnen had.
Dacht dat ik eigenlijk totaal geen kans had, vond hem zelf nogal zwak!
Ik neem aan dat ik de uitslag mag doen?!
Zal nog even tot vannacht wachten, misschien dat er nog meer inzendingen komen...
BB-King is aan het optreden in New York. Hebben we dus ook niets aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Heeft BB-King zichzelf hier niet mee aangesteld als jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |