quote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
De door de VN gedropte hulppakketten worden vol bewondering ontvangen in armzallig Roosendaal
Zoek de homo danquote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Experiment met raamprostitutie in skyboxen komt voetbal RBC niet ten goede.
qut, die had ik ook in me hoofd :dquote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Resultaat penismeting Zidane snel openbaar gemaakt
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef Stansfield het volgende:
Hoge salarissen spelers real, dwingen real tot nieuwe sponsorplek, de slipsponsor.
Op 2:quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Zidane voelde zich ondanks alles niet in zijn hemd gezet
En op 1:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:38 schreef numero_uno het volgende:
Zidane's stripact dix points
Congrats and game on!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
Resultaat penismeting Zidane snel openbaar gemaakt
hebben nee; vinden wel:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, die is in deel 24 al langs gekomen, dus als je nog een andere hebt...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:00 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
RvN: Kuijt pas nou op, straks scheur je mijn niet-van-echt-te-onderscheiden-Wesley-Sneijder-rugzak nog kapot
We've got a winnerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Dirk Kuijt: "Met inschuiven bedoelde ik iets anders, Wesley..."
Tweede:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef Promovendus het volgende:
RBC ontloopt toch de nacompetitie na enkele opzienbarende transfers
Eerste:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef numero_uno het volgende:
v. Nistelrooy neemt de orginele sleutelhanger mee
Gefeliciteerd allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:00 schreef Bjoro het volgende:
RvN: Kuijt pas nou op, straks scheur je mijn niet-van-echt-te-onderscheiden-Wesley-Sneijder-rugzak nog kapot
IMO ookquote:
de jury gaat even in beraad !quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Bjoro het volgende:
morgen rond 12:00 u de uitslag !
Marokko, voor overleg met koning hassanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Moet de jury daarvoor naar Timboektoe?
Met het zilver:quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef snellejelle het volgende:
Boukhari: "Als ze me weg willen hebben, moeten ze me eerst los zien te krijgen!"
En de zoeker van de nieuwe foto is:quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Boukhari krijgt eindelijk een paar ballen in het net
Allemaal feli en natuurlijk een prettig weekend !quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef Trancelocator het volgende:
Boukhari vervalt in oude fouten en wordt weer hangmarokkaan.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef BB-King het volgende:
Marco van Basten bedreigd tijdens persconferentie door Winston Bogarde.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef BB-King het volgende:
Marco van Basten bedreigd tijdens persconferentie door Winston Bogarde.
Op 2:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Bjoro het volgende:
Erik v Muiswinkel ook succesvol met zijn van Basten immitatie
En de winnaar van deze editie:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
Van Basten waagt een poging bij Wiljan Vloet-lookalike contest
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
Van Basten geeft alle Duitse journalisten hetzelde antwoord op hun vragen: "Ich hab es nicht gewust."
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef Promovendus het volgende:
[afbeelding]
Aanzetten veldverwarming bij plotselinge sneeuwval wordt spits IJsland fataal.
Straks over een week zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
straks
2e plaats:quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Ook op het voetbalveld zijn er mensen met een kort lontje.
1e plaatsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Ajax-selectie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Stalen noppen toch geen goed idee bij -9
dan pasquote:
huh, geen idee waar je het over hebtquote:
Hahaha, ik dacht serieus dat het een Sjon met een vieze mat wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:20 schreef SocialDisorder het volgende:
martijn: John de Wolf herleeft oude tijden
Trancelocator: Hitsige steward: "Geen woorden maar daden, kameraad. Dus geef ome Jan maar snel een hand!"
WeebI: "Wat issie grooowt!!"
En Bjoro; het zal je vriendin zijn.....weten mensen wel gelijk hoe je aan die VIP-kaarten komt
Gefeli & Game on
hij is wel begrepen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:00 schreef Bjoro het volgende:
toch jammer dat een sublieme grap niet gewaarderd wordt omdat de talenkennis van de jury de verkeerde kant op is gegroeid
Winnaars feli
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef martjin het volgende:
Nieuwe WK merchandising zorgt wederom voor veel opschudding
OOOHhhhhhh
omdat ie toch nog best grappig wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Beschouw het volgende:
Sinds wanneer krijgen voorspelbare onderschriften prijzen toebedeeld?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Beschouw het volgende:
Sinds wanneer krijgen voorspelbare onderschriften prijzen toebedeeld?![]()
ik heb serieus geen flauw ideequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef Trancelocator het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!![]()
Even een vraagje over de foto, wie was de voetballer in kwestie?
Ik vroeg me dat af. Volgens het shirt is het een speler van Arminia Bielefeld. Is het een Arminia-speler (Hannibalquote:
Terechte opmerking. 't Loopt een beetje in de soep......quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef martjin het volgende:
Ik weet niet hoor, maar waar is die uitslag van de vorige?
Waar zie jij de foto van BB-King dan? Na de foto van Bjoro post Devano opeens een nieuwe foto. Wat is daar de logica dan van?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:51 schreef Borizzz het volgende:
BB-King won op 1 feb en heeft een nieuwe foto gepost. Vanwege o.a. de downtime van FOK! vermoed ik dat dit wat lang duurde en heeft Bjoro een nieuwe foto gepost. Met als gevolg dat er nu twee competities zijn. Er zal dus een keuze gemaakt moeten worden en aangezien BB-King de laats winnaar was stel ik voor om met zijn foto verder te gaan.
nee, we gaan gewoon over tot het uitroepen van fatwa's over 5 maandenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:16 schreef Beschouw het volgende:
Hoe zit het nu? Moeten we de hulp van de Verenigde Naties inroepen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef snellejelle het volgende:
wie plaats er nou zomaar een foto
en wie gaat er nou zomaar \"lollige\" (:P) onderschriften voor die foto bedenken
Heeft BB-King zichzelf hier niet mee aangesteld als jury?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:19 schreef BB-King het volgende:
Oeps sorry, ik wist niet dat ik gewonnen had.
Dacht dat ik eigenlijk totaal geen kans had, vond hem zelf nogal zwak!
Ik neem aan dat ik de uitslag mag doen?!
Zal nog even tot vannacht wachten, misschien dat er nog meer inzendingen komen...
BB-King is aan het optreden in New York. Hebben we dus ook niets aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Heeft BB-King zichzelf hier niet mee aangesteld als jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |