pas op met je kritiek, voor je het weet heb je echt een shitload aan gezeur over je heen. Believe me, i knowquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:15 schreef Baklap het volgende:
[afbeelding]
Voetbalonderschriften op Fok bereiken dieptepunt
Ja ken t, maar ze zijn ook gewoon niet grappigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
pas op met je kritiek, voor je het weet heb je echt een shitload aan gezeur over je heen. Believe me, i know.
Je moet ook alleen meedoen als je een leuke weet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ken t, maar ze zijn ook gewoon niet grappig
En nee ik kan het zelf niet beter en heb daar ook geen zin in. Maar ze zijn gewoon NIET grappig.
Numero Duo:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Eilanden het volgende:
Beckham begrijpt 'zeehondendribbel' verkeerd
Numero Uno:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef Promovendus het volgende:
Tackle te vroeg, schwalbe te laat. Beinvloeding wedstrijden neemt nu ook buiten Belgie belachelijke vormen aan.
Succes en van harte met de medailles !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef numero_uno het volgende:
Negertje over
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Klotefoto doet eens geweldig Fok!-topic definitief de das om
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:15 schreef Baklap het volgende:
[afbeelding]
Voetbalonderschriften op Fok bereiken dieptepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |