Nog niet slecht genoeg? Moet ik nog verder gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Baklap het volgende:
Goh zoiets zagen we niet aankomen hoor. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nog slechtere grappen.
Zeg ff eerlijk? Vind je ze serieus grappig?
Je hebt wel gelijk, maar nu mag je wel weer je bek houden en oprotten. Thanks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef Baklap het volgende:
Goh zoiets zagen we niet aankomen hoor. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nog slechtere grappen.
Zeg ff eerlijk? Vind je ze serieus grappig?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Spelers Colchester massaal in de rij om Baklap een goede beurt te geven.
Voor iemand die het allemaal niet grappig vindt keer je wel heel vaak terug in dit topic.
Jij bent er zeker ook zo een die naar optredens van Rudi Carrell gaat omdat je het NIET grappig vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Ik ben dus niet de enige die het niet grappig vindt kerel.
En wel 's gehoord van MyAT's? Dit hoerentopic blijft omhoog schieten! Kan ik beter een paar keer extra posten dat het kut is, sluit-ie tenminste sneller.
Ach ja dan openen we gewoon deeltje 27 lekker om mensen zoals jij te pestenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Ik ben dus niet de enige die het niet grappig vindt kerel.
En wel 's gehoord van MyAT's? Dit hoerentopic blijft omhoog schieten! Kan ik beter een paar keer extra posten dat het kut is, sluit-ie tenminste sneller.
methodmichquote:Colchester-spelers hoeven geen mobieltjes met trilfunctie om een fijne tijd te hebben
Beschouwquote:Voetballers Colchester United snel tevreden: vormen al polonaise bij afgedwongen hoekschop
Mennossonquote:De wegwerkers aan de snelweg van Colchester zijn er klaar voor. U ook?
Precies, daar zijn er ook zoveel van! Wie de FOK is Rudi Carell?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die naar optredens van Rudi Carrell gaat omdat je het NIET grappig vindt.![]()
Ik dacht dat mijn punt ook voor jou wel te begrijpen was, ijdele hoop helaas...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Precies, daar zijn er ook zoveel van! Wie de FOK is Rudi Carell?
nee hoor, totaal niet, maar ik sta namelijk altijd open om mezelf te verbeteren, dus als jij mij kunt leren hoe het beter kan, hoor ik dat graag van je !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Baklap het volgende:
Tsja jullie moeten gewoon je ogen even openen en zien dat het niet grappig is, dan kan dit topic ook weer dicht.
Het zit jullie trouwens wel dwars he
Jij zou een hele goede atletiek trainer kunnen worden denk ik !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven beweer ik niet dat ik het beter kan.
Maar ik zie wel dat dit niet grappig is, that's all
Jezelf vergelijken met mongolen? Goed punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij zou een hele goede atletiek trainer kunnen worden denk ik !
tegen een 100m-loper zeggen, "je moet harder lopen"
tegen een verspringer "je moet verder springen"
en tegen een hoogspringer "als je nou gewoon eens hoger springt"
Joh, zie dit topic gewoon als de jostiband, muziektechnisch is het zwaar kut, maar de mensen die het uitvoeren hebben er plezier in. Dan is het toch prima zo !
Niemand heeft er last van en als je je er aan ergert moet je het gewoon niet lezen !
Als je je school wel had afgemaakt, had je waarschijnlijk bij nederlands een keertje het onderdeel beeldspraak langs zien of horen komen !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
Jezelf vergelijken met mongolen? Goed punt.
je valt erger in herhalingen dan m'n Black Sabbath-platen. ga lekker met je grote teen spelen of zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven beweer ik niet dat ik het beter kan. Maar ik zie wel dat dit niet grappig is, that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |