Oh kut!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:27 schreef Wiwi101 het volgende:
Van 677 naar 778![]()
![]()
Wat een grappenmakers hierzo
Nou opzich lijkt het me wel leuk, maar ik zit hier nog niet zo lang hequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:26 schreef Messenga het volgende:
Ik moest zonder regenbroek 10 km door de regen fietsen
Solliciteer jij VASND?
True, maar wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou opzich lijkt het me wel leuk, maar ik zit hier nog niet zo lang he![]()
Ik ben zo ook wegquote:
Hoezo zo kort?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef d_mstr het volgende:
Ben er weer,
even 50 min naar school geweest
Dombassquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef freiss het volgende:
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan eigenlijk bij de wiskunde herkansing
dat is niet zo slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
ik ben vergeten mn cijfer voor nederlands op te halen
Long time no seequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef Boeman het volgende:
dag lieve mensen
komen ze het nie meer brengen tegenwoordig??quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
ik ben vergeten mn cijfer voor nederlands op te halen
ja alles doet het nog, heb ik nog wat boeiends gemist de afgelopen tijd??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Long time no seeHoi! alles goed?
ff naar beneden
OSB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
Godver de ***zooiik netjes alles van OSB maken enzo, mailen naar die decaan, krijg ik een mailtje terug dat het in word moet. Dat kan toch niet, die klojo's die onze pc opnieuw hebben geïnstalleerd zijn heel office vergeten te installeren
fijn, kan ik het nog niet inleveren
En ben ook nog es f*cking moe, dus ga nu slapen
nope niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
Zelf installeren is geen optie?
oriëntatie op studie en beroepquote:
Lijkt me dat je wel een Office CD hebt, dus dan kan je het zelf toch wel instaleren? En anders instaleer je OpenOffice, dat is opensource en werkt ook met Wordquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
Zelf installeren is geen optie?
nou die office cd heb ik dus al gezocht en mn ouders willen er geen gedownde versie op hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lijkt me dat je wel een Office CD hebt, dus dan kan je het zelf toch wel instaleren? En anders instaleer je OpenOffice, dat is opensource en werkt ook met Word.
Ook geen OpenOffice? Blij dat ik een eigen computer heb waar niemand iets te zeggen over heeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou die office cd heb ik dus al gezocht en mn ouders willen er geen gedownde versie op hebben
inderdaad, wil ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ook geen OpenOffice? Blij dat ik een eigen computer heb waar niemand iets te zeggen over heeft.
das ook wel slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef snopprinses het volgende:
vraag je toch of een vriendin ff alles in word wil overnemen, en naar stuurt. Dan kun je het gewoon mailen
ATWT? of die anderquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad, wil ik ook
Btw, kga toch maar niet slapen, over 10 min begint een van mn favo soaps
ik ben ook best slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das ook wel slim
trouwens, ik stuur het gewoon niet als bijlageDie man kan de pot op
![]()
days of our livesquote:
oeh in het gebouw van de MTB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben wakker.
Hey snop ik moet werken bij het MTB in Maastricht waar die gekken zitten.
Wel 's nachts dus lekker rustig.
ben nu bijna kijkenquote:
dan doe ik weer niet mee aan de modequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh in het gebouw van de MTB?
check wat de nieuwe modetrent gaat worden
[afbeelding]
jeuh een verstandig iemand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan doe ik weer niet mee aan de mode
geilquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
check wat de nieuwe modetrent gaat worden
[afbeelding]
doe ik bijna nooit hoorquote:
Ontwerp ze zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef snopprinses het volgende:
ik haat het dat ze nooit iets leuks in de mode maken..nu kan ik deze zomer weer geen leuke schoenen kopen die beetje goedkoop zijn
ja op Watermolen Iquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon skateschoenen kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef snopprinses het volgende:
ik haat het dat ze nooit iets leuks in de mode maken..nu kan ik deze zomer weer geen leuke schoenen kopen die beetje goedkoop zijn
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.quote:
yea, daar ligt een oude stageplek van me bij in buurt..ietsje verderop ligt een fotostudioquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja op Watermolen I
Gister hebben we gecrost met de bedrijfswagens![]()
Leuke eerste werkdag.
kosten niet weinigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon skateschoenen kopendroeg je met meet ook. zijn vaak leuk. kosten weinig. voila.
Je kan ook een ontwerp neerleggen bij een schoenen bedrijf dingetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.
Maar ik heb al schoenen gezien die ik wil..ben aan het wachten tot de uitverkoop komt
Vanacht om 4:15 trouwens inbraak bij groene kruis in Maastrichtquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.
Maar ik heb al schoenen gezien die ik wil..ben aan het wachten tot de uitverkoop komt
[..]
yea, daar ligt een oude stageplek van me bij in buurt..ietsje verderop ligt een fotostudio
ben niet nieuw hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Boeman het volgende:
allemaal nieuwerds hier, dus laat ik me maar weer eens voorstellen
ik ben Boeman, tot voorkort was ik een vrij actieve poster hier in het puberale slowchat topique, nu enkel niet meer. Mijn hobbys zijn puzzelen, knotten, sudokuën en wulpse tienermeisjes.
Nu jullie
jah weet je hoe duur dat is, als die jouw schoen gaan ontwerpenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan ook een ontwerp neerleggen bij een schoenen bedrijf dingetje.
oh das daar ook in de buurt he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanacht om 4:15 trouwens inbraak bij groene kruis in Maastricht
ow..dan kijk ik verkeerdquote:
Ja , andere kant van de weg waar MVV stadion ligt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
oh das daar ook in de buurt he?
Als het een goed ontwerp is willen ze misschien wel investeren in je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah weet je hoe duur dat is, als die jouw schoen gaan ontwerpen
ik heb hier een boek hoe ik schoenen kan ontwerpen..niet echt goedkoop en gemakkelijk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben niet nieuw hoor.
ik ken jou niet.. jij bent nieuwe i guess.
ag in de mooie stad Mestreechquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja , andere kant van de weg waar MVV stadion ligt.
Daarna moet ik nog naar Trega .
Had 3 werkplekken gister.
Watermolen 1 en 11 en Trega
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja!![]()
voor het eerst sinds zaterdag![]()
bestel ze via internet in duitsland en vs (stuk goedkoper)quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ow..dan kijk ik verkeerd
mijn vans en all stars waren beide 60euro in de uitverkoop
de schoenen die ik nu ga kopen zijn 100, dus ben ook aan het wachten tot de uitverkoop
Wat een lachertjequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben niet nieuw hoor.
ik ken jou niet.. jij bent nieuwe i guess.
vanuit de vs komen weer een hoop verzendkosten erboven opquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bestel ze via internet in duitsland en vs (stuk goedkoper)
Vandaag ga ik door heel Limburg rijden met de bedrijfswagen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag in de mooie stad Mestreech
als je een keer door st.pieter rijdt of bij de st.pietersberg, moet je ff keihard toeterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door heel Limburg rijden met de bedrijfswagen.
Die dingen kunnen scheuren![]()
hier waait het ook nog met windkracht 10quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
of sneeuw of zon, geen hagel en regen, bah!![]()
windkracht 3+quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
hier waait het ook nog met windkracht 10
In die dingen heb je ook keiharde muziek misschien komt de rijdende discotheek wel langsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je een keer door st.pieter rijdt of bij de st.pietersberg, moet je ff keihard toeteren
okquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In die dingen heb je ook keiharde muziek misschien komt de rijdende discotheek wel langs
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lekquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vamorgen om 7 regende het pas hard gek
Je bent een mannetje, sorry..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
hihihihihihi HoOoOoOoIiIiIiIi!!! hihihihi
niet huilen das gratis douchenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lek![]()
en de klusjesman had em gister nog gerepareerd![]()
Slechte badkamerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lek![]()
en de klusjesman had em gister nog gerepareerd![]()
ik douche nooit met koud waterquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet huilen das gratis douchen
ik ga me omklede voor me werk.
mietjequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik douche nooit met koud water![]()
doei![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik vertypte me
nou, dan vergeef ik het je gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
`
nee
vanmiddag me laatste euro's uitgegeven..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef B_BOY het volgende:
http://gorillamask.net/kbmario.shtml egt vet.
Relaxquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Renesite het volgende:
geweldig: Vandaag iets meer dan gister gedaan.
2 uurtjes voorlichting geven op mijn oude middelbare school
Lesuurtjes gesprokkeld
Vanavond buurman helpen
Morgen half 12 beginnen
dan eet heel nederland laatquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niks vroeg 5 uur is etenstijd.
Jullie eten te laat.
Onze klusjes man komt toch niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef carmiie het volgende:
de klusjesman die onze badkamer heeft gerepareerd gaat naar trance energy
jawelquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze klusjes man komt toch niet meer
De badkamerzaak is failliet, dunno how? Maar onze put doet nogsteeds friggin' kut.quote:
leeft t nog?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
eet ze..
Ik ben nog aan hetw achten op mijn eten
Hoe hard is knijterhard precies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Damn net knijterharde hagel op mn hoofd
Ik was blij dat ik vanmiddag een paraplu had zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja echt ineens he, ik zat op de fiets, tegen de wind in met zonnetje. en INEENS gewoon zon bui over mn hoofd, recht van voren mn gezicht inquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik vanmiddag een paraplu had zegdamn, zo hard hagelde het
Ja, njah, bij ons was het : Wind-Regen-Hagel-Regen en wind- Hagel Regen en wind. Toen we thuis kwamen scheen het zonnetje ineensquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja echt ineens he, ik zat op de fiets, tegen de wind in met zonnetje. en INEENS gewoon zon bui over mn hoofd, recht van voren mn gezicht in![]()
Knijterhard, dat benaderd diamant![]()
Wij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja maar omdat ik tegen de wind in fietste was het ook met 2 minuten voorbij gelukkig
Dat hebben we de heenweg altijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja alleen wind mee fietsen kan nie he
Ja en dan meot je dus terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hebben we de heenweg altijd.
20 min langquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik heb een nieuw kapselquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:02 schreef snopprinses het volgende:
iemand nog iets vrolijks te vertellen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is de verleden tijd van bouwen
bield![]()
Ja, het is redelijk dom, maar om gelijk maar weer iemand chronisch dom te verklarenquote:
Ik had het nog willen laten.. maarjaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, het is redelijk dom, maar om gelijk maar weer iemand chronisch dom te verklaren![]()
Soms... dan lukt het gewoon niet he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had het nog willen laten.. maarja
Fokken waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
en mensen wat gaan jullie vanavond doen ?
Slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Buum eventjes helpen en douchen enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Wiwi101 het volgende:
En dan nu dame en heren en freiss ...![]()
Ga ik eten![]()
![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Renesite het volgende:
Niek gaat andere dingen doen, niet?
Oh, dan haal je dr toch op, zo galant als je bentquote:
Ik zit in mn pjama!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dan haal je dr toch op, zo galant als je bent![]()
Spongebob zal zeggen:quote:
Die heb ik op mn phone enzooquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spongebob zal zeggen:
"IIIIIIIK BEN ER KLAAAAAAR VOOOOOOR"
En niet over een ander onderwerp lullen.quote:
LULLEN!!!!!!!!11111111111111111oneononeoneoneonoenoenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
En niet over een ander onderwerp lullen.
OE! ik maakte een woordgrapje![]()
Ja, kut niet zo lulquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
LULLEN!!!!!!!!11111111111111111oneononeoneoneonoenoen![]()
:D:D:D:
_O_O_OO_
verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.quote:
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat oudsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.
1995 enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat ouds![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, dat kan je dan altijd nog gaan goed maken![]()
![]()
strak shirtquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wit t-shirt en rode korte broek van masita![]()
Ja, ik kauw het niet voorquote:
Boeit dat, je sláápt er inquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik kauw het niet voor![]()
* Renesite is dus weggies![]()
Gewoon een Large dat past mij perfect.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
Daarom slaap ik altijd maar zonder kledingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar dat je erin slaapt betekent nog niet dat het er niet leuk uit mag zien![]()
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hierquote:
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb je hier nooit eerder gezien
ben ik nou een n00b?![]()
Noh, was er gister nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hier. Ik zie B_BOY hier trouwens ook niet veel meer rondhangen, of ligt dat aan mij?
fiew, wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terug.
Hey TLK.quote:
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freissquote:
Goeienavondquote:
Tja, zijn een paar uitgestapt en naar andere fora gegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freiss.
dat is echt een gansgterliedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey TLK.
Ik bel zo naar de radio, want er was Request ronde. Neemt opeens die DJ op. Ik heb Muse - Butterflies and Hurricanes aangevraagd
. Ik dacht helemaal niet dat er iemand op zou nemen
.
Ik vind het een mooi liedjequote:
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi liedje.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staan![]()
plug in baby heb ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je hoort ook Time is running out, Bliss, Plug in baby en Megalomania op je PC te hebben staan.
k heb zo’n zin in een pizza calzone, nee ik hoef geen gewonequote:
Doel je nou op _ElMaikel_ ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is wel grappig, van iedereen die noodgedwongen in dat kliekje moest omdat ze anders gingen huilen is er niemand meer overgebleven
O.Aquote:
Imberr komt alleen in de vakantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
O.A
Er is bijna niemand overgebleven hier![]()
Dat zouden ze af moeten schaffenquote:
mag het ook partime?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat zouden ze af moeten schaffen![]()
Of fulltime Fokker, of helemaal geen Fokker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |