verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.quote:
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat oudsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.
1995 enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat ouds![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, dat kan je dan altijd nog gaan goed maken![]()
![]()
strak shirtquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wit t-shirt en rode korte broek van masita![]()
Ja, ik kauw het niet voorquote:
Boeit dat, je sláápt er inquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik kauw het niet voor![]()
* Renesite is dus weggies![]()
Gewoon een Large dat past mij perfect.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
Daarom slaap ik altijd maar zonder kledingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar dat je erin slaapt betekent nog niet dat het er niet leuk uit mag zien![]()
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hierquote:
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb je hier nooit eerder gezien
ben ik nou een n00b?![]()
Noh, was er gister nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hier. Ik zie B_BOY hier trouwens ook niet veel meer rondhangen, of ligt dat aan mij?
fiew, wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terug.
Hey TLK.quote:
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freissquote:
Goeienavondquote:
Tja, zijn een paar uitgestapt en naar andere fora gegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freiss.
dat is echt een gansgterliedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey TLK.
Ik bel zo naar de radio, want er was Request ronde. Neemt opeens die DJ op. Ik heb Muse - Butterflies and Hurricanes aangevraagd
. Ik dacht helemaal niet dat er iemand op zou nemen
.
Ik vind het een mooi liedjequote:
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi liedje.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staan![]()
plug in baby heb ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je hoort ook Time is running out, Bliss, Plug in baby en Megalomania op je PC te hebben staan.
k heb zo’n zin in een pizza calzone, nee ik hoef geen gewonequote:
Doel je nou op _ElMaikel_ ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is wel grappig, van iedereen die noodgedwongen in dat kliekje moest omdat ze anders gingen huilen is er niemand meer overgebleven
O.Aquote:
Imberr komt alleen in de vakantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
O.A
Er is bijna niemand overgebleven hier![]()
Dat zouden ze af moeten schaffenquote:
mag het ook partime?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat zouden ze af moeten schaffen![]()
Of fulltime Fokker, of helemaal geen Fokker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |