Hoe hard is knijterhard precies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Damn net knijterharde hagel op mn hoofd
Ik was blij dat ik vanmiddag een paraplu had zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja echt ineens he, ik zat op de fiets, tegen de wind in met zonnetje. en INEENS gewoon zon bui over mn hoofd, recht van voren mn gezicht inquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik vanmiddag een paraplu had zegdamn, zo hard hagelde het
Ja, njah, bij ons was het : Wind-Regen-Hagel-Regen en wind- Hagel Regen en wind. Toen we thuis kwamen scheen het zonnetje ineensquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja echt ineens he, ik zat op de fiets, tegen de wind in met zonnetje. en INEENS gewoon zon bui over mn hoofd, recht van voren mn gezicht in![]()
Knijterhard, dat benaderd diamant![]()
Wij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja maar omdat ik tegen de wind in fietste was het ook met 2 minuten voorbij gelukkig
Dat hebben we de heenweg altijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja alleen wind mee fietsen kan nie he
Ja en dan meot je dus terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hebben we de heenweg altijd.
20 min langquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik heb een nieuw kapselquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:02 schreef snopprinses het volgende:
iemand nog iets vrolijks te vertellen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is de verleden tijd van bouwen
bield![]()
Ja, het is redelijk dom, maar om gelijk maar weer iemand chronisch dom te verklarenquote:
Ik had het nog willen laten.. maarjaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, het is redelijk dom, maar om gelijk maar weer iemand chronisch dom te verklaren![]()
Soms... dan lukt het gewoon niet he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had het nog willen laten.. maarja
Fokken waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
en mensen wat gaan jullie vanavond doen ?
Slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Buum eventjes helpen en douchen enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Wiwi101 het volgende:
En dan nu dame en heren en freiss ...![]()
Ga ik eten![]()
![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Renesite het volgende:
Niek gaat andere dingen doen, niet?
Oh, dan haal je dr toch op, zo galant als je bentquote:
Ik zit in mn pjama!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dan haal je dr toch op, zo galant als je bent![]()
Spongebob zal zeggen:quote:
Die heb ik op mn phone enzooquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spongebob zal zeggen:
"IIIIIIIK BEN ER KLAAAAAAR VOOOOOOR"
En niet over een ander onderwerp lullen.quote:
LULLEN!!!!!!!!11111111111111111oneononeoneoneonoenoenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
En niet over een ander onderwerp lullen.
OE! ik maakte een woordgrapje![]()
Ja, kut niet zo lulquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
LULLEN!!!!!!!!11111111111111111oneononeoneoneonoenoen![]()
:D:D:D:
_O_O_OO_
verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.quote:
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat oudsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
verschilt, normaal slaap ik zonder kleding, nu zit ik in een oud Ajax shirt met een trainingsbroek.
1995 enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als het ajax shirt is is het best zonde, maar idd, altijd wel wat ouds![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, dat kan je dan altijd nog gaan goed maken![]()
![]()
strak shirtquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wit t-shirt en rode korte broek van masita![]()
Ja, ik kauw het niet voorquote:
Boeit dat, je sláápt er inquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik kauw het niet voor![]()
* Renesite is dus weggies![]()
Gewoon een Large dat past mij perfect.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
strak shirtof groot lubberend shirt?
Daarom slaap ik altijd maar zonder kledingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar dat je erin slaapt betekent nog niet dat het er niet leuk uit mag zien![]()
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hierquote:
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb je hier nooit eerder gezien
ben ik nou een n00b?![]()
Noh, was er gister nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier postte kwamen er een heleboel andere mensen hier. Ik zie B_BOY hier trouwens ook niet veel meer rondhangen, of ligt dat aan mij?
fiew, wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier al een flink tijdje terug.
Hey TLK.quote:
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freissquote:
Goeienavondquote:
Tja, zijn een paar uitgestapt en naar andere fora gegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, jij, maar een heleboel anderen niet behalve jij, TLK en freiss.
dat is echt een gansgterliedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey TLK.
Ik bel zo naar de radio, want er was Request ronde. Neemt opeens die DJ op. Ik heb Muse - Butterflies and Hurricanes aangevraagd
. Ik dacht helemaal niet dat er iemand op zou nemen
.
Ik vind het een mooi liedjequote:
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi liedje.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is 1 van de 2 liedjes van muse die ik op mn pc heb staan![]()
plug in baby heb ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je hoort ook Time is running out, Bliss, Plug in baby en Megalomania op je PC te hebben staan.
k heb zo’n zin in een pizza calzone, nee ik hoef geen gewonequote:
Doel je nou op _ElMaikel_ ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is wel grappig, van iedereen die noodgedwongen in dat kliekje moest omdat ze anders gingen huilen is er niemand meer overgebleven
O.Aquote:
Imberr komt alleen in de vakantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
O.A
Er is bijna niemand overgebleven hier![]()
Dat zouden ze af moeten schaffenquote:
mag het ook partime?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat zouden ze af moeten schaffen![]()
Of fulltime Fokker, of helemaal geen Fokker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |