geilquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh in het gebouw van de MTB?
check wat de nieuwe modetrent gaat worden
[afbeelding]
doe ik bijna nooit hoorquote:
Ontwerp ze zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef snopprinses het volgende:
ik haat het dat ze nooit iets leuks in de mode maken..nu kan ik deze zomer weer geen leuke schoenen kopen die beetje goedkoop zijn
ja op Watermolen Iquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh in het gebouw van de MTB?
gewoon skateschoenen kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef snopprinses het volgende:
ik haat het dat ze nooit iets leuks in de mode maken..nu kan ik deze zomer weer geen leuke schoenen kopen die beetje goedkoop zijn
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.quote:
yea, daar ligt een oude stageplek van me bij in buurt..ietsje verderop ligt een fotostudioquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja op Watermolen I
Gister hebben we gecrost met de bedrijfswagens![]()
Leuke eerste werkdag.
kosten niet weinigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon skateschoenen kopendroeg je met meet ook. zijn vaak leuk. kosten weinig. voila.
Je kan ook een ontwerp neerleggen bij een schoenen bedrijf dingetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.
Maar ik heb al schoenen gezien die ik wil..ben aan het wachten tot de uitverkoop komt
Vanacht om 4:15 trouwens inbraak bij groene kruis in Maastrichtquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen materiaal voor, dan kom ik nog duurder uit.
Maar ik heb al schoenen gezien die ik wil..ben aan het wachten tot de uitverkoop komt
[..]
yea, daar ligt een oude stageplek van me bij in buurt..ietsje verderop ligt een fotostudio
ben niet nieuw hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Boeman het volgende:
allemaal nieuwerds hier, dus laat ik me maar weer eens voorstellen
ik ben Boeman, tot voorkort was ik een vrij actieve poster hier in het puberale slowchat topique, nu enkel niet meer. Mijn hobbys zijn puzzelen, knotten, sudokuën en wulpse tienermeisjes.
Nu jullie
jah weet je hoe duur dat is, als die jouw schoen gaan ontwerpenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan ook een ontwerp neerleggen bij een schoenen bedrijf dingetje.
oh das daar ook in de buurt he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanacht om 4:15 trouwens inbraak bij groene kruis in Maastricht
ow..dan kijk ik verkeerdquote:
Ja , andere kant van de weg waar MVV stadion ligt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
oh das daar ook in de buurt he?
Als het een goed ontwerp is willen ze misschien wel investeren in je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah weet je hoe duur dat is, als die jouw schoen gaan ontwerpen
ik heb hier een boek hoe ik schoenen kan ontwerpen..niet echt goedkoop en gemakkelijk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben niet nieuw hoor.
ik ken jou niet.. jij bent nieuwe i guess.
ag in de mooie stad Mestreechquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja , andere kant van de weg waar MVV stadion ligt.
Daarna moet ik nog naar Trega .
Had 3 werkplekken gister.
Watermolen 1 en 11 en Trega
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja!![]()
voor het eerst sinds zaterdag![]()
bestel ze via internet in duitsland en vs (stuk goedkoper)quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ow..dan kijk ik verkeerd
mijn vans en all stars waren beide 60euro in de uitverkoop
de schoenen die ik nu ga kopen zijn 100, dus ben ook aan het wachten tot de uitverkoop
Wat een lachertjequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben niet nieuw hoor.
ik ken jou niet.. jij bent nieuwe i guess.
vanuit de vs komen weer een hoop verzendkosten erboven opquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bestel ze via internet in duitsland en vs (stuk goedkoper)
Vandaag ga ik door heel Limburg rijden met de bedrijfswagen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag in de mooie stad Mestreech
als je een keer door st.pieter rijdt of bij de st.pietersberg, moet je ff keihard toeterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door heel Limburg rijden met de bedrijfswagen.
Die dingen kunnen scheuren![]()
hier waait het ook nog met windkracht 10quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
of sneeuw of zon, geen hagel en regen, bah!![]()
windkracht 3+quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
hier waait het ook nog met windkracht 10
In die dingen heb je ook keiharde muziek misschien komt de rijdende discotheek wel langsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je een keer door st.pieter rijdt of bij de st.pietersberg, moet je ff keihard toeteren
okquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In die dingen heb je ook keiharde muziek misschien komt de rijdende discotheek wel langs
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lekquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vamorgen om 7 regende het pas hard gek
Je bent een mannetje, sorry..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
hihihihihihi HoOoOoOoIiIiIiIi!!! hihihihi
niet huilen das gratis douchenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lek![]()
en de klusjesman had em gister nog gerepareerd![]()
Slechte badkamerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb het gemerkt, ik kom de badkamer in, was die helemaal lek![]()
en de klusjesman had em gister nog gerepareerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |