Oh kut!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:27 schreef Wiwi101 het volgende:
Van 677 naar 778![]()
![]()
Wat een grappenmakers hierzo
Nou opzich lijkt het me wel leuk, maar ik zit hier nog niet zo lang hequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:26 schreef Messenga het volgende:
Ik moest zonder regenbroek 10 km door de regen fietsen
Solliciteer jij VASND?
True, maar wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou opzich lijkt het me wel leuk, maar ik zit hier nog niet zo lang he![]()
Ik ben zo ook wegquote:
Hoezo zo kort?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef d_mstr het volgende:
Ben er weer,
even 50 min naar school geweest
Dombassquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef freiss het volgende:
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan eigenlijk bij de wiskunde herkansing
dat is niet zo slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
ik ben vergeten mn cijfer voor nederlands op te halen
Long time no seequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef Boeman het volgende:
dag lieve mensen
komen ze het nie meer brengen tegenwoordig??quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
ik ben vergeten mn cijfer voor nederlands op te halen
ja alles doet het nog, heb ik nog wat boeiends gemist de afgelopen tijd??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Long time no seeHoi! alles goed?
ff naar beneden
OSB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
Godver de ***zooiik netjes alles van OSB maken enzo, mailen naar die decaan, krijg ik een mailtje terug dat het in word moet. Dat kan toch niet, die klojo's die onze pc opnieuw hebben geïnstalleerd zijn heel office vergeten te installeren
fijn, kan ik het nog niet inleveren
En ben ook nog es f*cking moe, dus ga nu slapen
nope niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
Zelf installeren is geen optie?
oriëntatie op studie en beroepquote:
Lijkt me dat je wel een Office CD hebt, dus dan kan je het zelf toch wel instaleren? En anders instaleer je OpenOffice, dat is opensource en werkt ook met Wordquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
Zelf installeren is geen optie?
nou die office cd heb ik dus al gezocht en mn ouders willen er geen gedownde versie op hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lijkt me dat je wel een Office CD hebt, dus dan kan je het zelf toch wel instaleren? En anders instaleer je OpenOffice, dat is opensource en werkt ook met Word.
Ook geen OpenOffice? Blij dat ik een eigen computer heb waar niemand iets te zeggen over heeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou die office cd heb ik dus al gezocht en mn ouders willen er geen gedownde versie op hebben
inderdaad, wil ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ook geen OpenOffice? Blij dat ik een eigen computer heb waar niemand iets te zeggen over heeft.
das ook wel slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef snopprinses het volgende:
vraag je toch of een vriendin ff alles in word wil overnemen, en naar stuurt. Dan kun je het gewoon mailen
ATWT? of die anderquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad, wil ik ook
Btw, kga toch maar niet slapen, over 10 min begint een van mn favo soaps
ik ben ook best slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das ook wel slim
trouwens, ik stuur het gewoon niet als bijlageDie man kan de pot op
![]()
days of our livesquote:
oeh in het gebouw van de MTB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben wakker.
Hey snop ik moet werken bij het MTB in Maastricht waar die gekken zitten.
Wel 's nachts dus lekker rustig.
ben nu bijna kijkenquote:
dan doe ik weer niet mee aan de modequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh in het gebouw van de MTB?
check wat de nieuwe modetrent gaat worden
[afbeelding]
jeuh een verstandig iemand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan doe ik weer niet mee aan de mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |