Geen idee. Wel een stopwoordje. Ik weet er ook niet 1,2,3 een nederlands woord voor wat het kan vervangen. Invloeden van de studie hequote:
trouwens?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een stopwoordje. Ik weet er ook niet 1,2,3 een nederlands woord voor wat het kan vervangen. Invloeden van de studie he
Ojaquote:
Hou die datum alsjeblieft in ere!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
nee joh, ben wel bijna 19dodenherdenking
Nee. Carnaval wordt afgeschaft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Een TT naar mijn hart al was een carnavalstitel beter geweest
Tyf op met je alaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:45 schreef TerroRobbie het volgende:
ALAAAAF
Kansloosquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee. Carnaval wordt afgeschaft.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tyf op met je alaaf.
Wordt gelukkig in Oeteldonk bijna nooit gebruikt
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.
Dat is feest zeg
ja als je er geen kut van snapt mag je het natuurlijk ook gewoon zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.
Dat is feest zeg
Gewoon gelijk geven,doe ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als je er geen kut van snapt mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen
Respectquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ja
Ik werk trouwens gewoon met carnaval,om een uur of 3 de kroeg uit en om 6 uur weer mogen beginnen op het werk.
Dat vind ik dan wel gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik werk trouwens gewoon met carnaval,om een uur of 3 de kroeg uit en om 6 uur weer mogen beginnen op het werk.
Leg mij het als Amsterdammer dan eens haarfijn uit?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb er 10 jaar tussen gezeten en het kon me geen moment raken. Geen moment. Alleen de muziek al.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afgekraakt mode]Tis un gevuul[afgekraakt mode]quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Leg mij het als Amsterdammer dan eens haarfijn uit?
Wat is er zo leuk aan dat katholieke feestje?
Waarom is het leuk een paar dagen bezopen te zijn en daarna een askruisje (???) te halen
Spot on,einde discussie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
. Denk dat je er echt mee moet opgroeien.
Da's geen uitleg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[afgekraakt mode]Tis un gevuul[afgekraakt mode]
uitleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Leg mij het als Amsterdammer dan eens haarfijn uit?
Wat is er zo leuk aan dat katholieke feestje?
Waarom is het leuk een paar dagen bezopen te zijn en daarna een askruisje (???) te halen
En al helemaal niet aan mensen met een vooroordeel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uitleggenalsof alles zomaar uit te leggen is. Het gevoel van Carnaval is niet uit te leggen!
quote:Kenners snappen het
Soort gevoel dat RBC de CL wint ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
Het gevoel van Carnaval is niet uit te leggen!
Kenners snappen het
Ja, daar draait het echt om voor jongens zoals TRquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort gevoel dat RBC de CL wint ofzo
Ik snap echt niets van die massa-dronkenschap in combinatie met het geloof.
Enlighten me
Het is toch iets wat met katholicisme te maken heeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, daar draait het echt om voor jongens zoals TR
Weinig die daar nu nog wat van wat weten of die het daarvoor vieren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is toch iets wat met katholicisme te maken heeft
Alsof iedereen kerst viert vanwege de geboorte van Jezus (Dat was het toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is toch iets wat met katholicisme te maken heeft
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Het is niet uit te leggen. Kleine Tong zat in de jeugdraad van elf. En ben er nog trots op. Helaas niet als drankmeester.
Maar carnaval moet je voelen. Als je het niet begrijpt zal je het nooit begrijpen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Het is niet uit te leggen. Kleine Tong zat in de jeugdraad van elf. En ben er nog trots op. Helaas niet als drankmeester.
Maar carnaval moet je voelen. Als je het niet begrijpt zal je het nooit begrijpen.
Dan zal ik het dus nooit begrijpen, ben ik bang.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Het heeft dus totaal niks met dronkenschap te maken. Daar mak je al een fout.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zal ik het dus nooit begrijpen, ben ik bang.
Ik ben vaak genoeg zat geweest in groepsverband, maar nooit op commando op een bepaalde datum of tijdens een aantal van te voren bepaalde dagen.
En al helemaal niet omdat het moest van een bepaald geloof.
Zo, dat vond ik altijd het meest vage. Al vanaf fuckin november met de hele mikmak bezig zijn. En de tijd die sommige mensen erin steken. Net als het geld. Wat vrienden van mij er doorheen jagen in de 5 dagen, kan ik een maand relaxed van leven johquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jarenlang meegedaan met de optocht met een vaste vriendenkring. De lol die we haden van November tot februari is geweldig.
Tuurlijk zal er slechts bij enkele nog het geloof meespelen alhoewel de kerk altijd vol zit met carnaval,uiteraard wel door,gelovige,ouderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
dat in Brabant zit weet ik niet.
Twente is van oudsher ook een Katholiek gebied.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:17 schreef El_Bassie het volgende:
Carnaval wordt inderdaad het meest fanatiek gevierd in katholieke gebieden. Vandaar dat het onder de grote rivieren zo fanatiek wordt gevierd. Wat men daar echter altijd vergeet, is dat carnaval ook in bijvoorbeeld Twente voor velen hét feest van het jaar is. De meeste mensen zijn dan van god los en het feest heeft dan ook niets met het geloof te maken. Hoe dat in Brabant zit weet ik niet.
Ach er zijn mensen die voor 2 personen een etentje hebben en er 300 euro voor betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo, dat vond ik altijd het meest vage. Al vanaf fuckin november met de hele mikmak bezig zijn. En de tijd die sommige mensen erin steken. Net als het geld. Wat vrienden van mij er doorheen jagen in de 5 dagen, kan ik een maand relaxed van leven joh
Het carnavalsseizoen in DB wordt officieel op de 11e van de 11e al geopend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo, dat vond ik altijd het meest vage. Al vanaf fuckin november met de hele mikmak bezig zijn. En de tijd die sommige mensen erin steken. Net als het geld. Wat vrienden van mij er doorheen jagen in de 5 dagen, kan ik een maand relaxed van leven joh
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die voor 2 personen een etentje hebben en er 300 euro voor betalen.
ach er zijn ook mensen die Dance Valley gaan en er in een dag meer dan 100 euro doorheen jagen. Anderen maken 75 euro op tijdens Koninginnendag. Ieder zn meug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of 700e voor een kat betalenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die voor 2 personen een etentje hebben en er 300 euro voor betalen.
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die Dance Valley gaan en er in een dag meer dan 100 euro doorheen jagen. Anderen maken 75 euro op tijdens Koninginnendag. Ieder zn meug.
bij de chninees kan je het voor 6.25 krijgen onder nummertje 65quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of 700e voor een kat betalen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de chninees kan je het voor 6.25 krijgen onder nummertje 65
Kwestie van prioriteiten stellen en smaak hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Ja vandaar worstjes op Ria Valk haar borstjes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
Carnaval schijnt dus ook iets met smaak te maken te hebben?
Die woont toch in Zandvoort en heeft nog nooit carnaval gevierd tussen het schilderen doorquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Ja vandaar worstjes op Ria Valk haar borstjes.
Jij hebt toch een mening over Ajax terwijl je nooit in de Arena komt behalve bij de seizoensopening ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die woont toch in Zandvoort en heeft nog nooit carnaval gevierd tussen het schilderen door
Ja verplaats het onderwerp maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
Radio2 met de jaren 60 is trouwens wel erg leuk, qua jeugdsentiment.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een mening over Ajax terwijl je nooit in de Arena komt behalve bij de seizoensopening ?
golfer heeft er hele gesprekken mee gehad naar het schijntquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja uit BB heeft zich hier geregisteerd? Sinds wanneer?
Ja joh? Whehe.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
golfer heeft er hele gesprekken mee gehad naar het schijnt
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
Met die kansloze trut die misschien helemaal niet echt is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
Met die kansloze trut die misschien helemaal niet echt is?
Hooverphonicquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wiehoe. Jack Johnson nieuwe album ook weer binnen, Hooverphonic komt er langzaamaan.
Ik ga maar eens in bed naar de stromende regen luisteren en proberen te slapen. Wekker gaat om 8.45Wat een drama
Het helpt me wel makkelijker in slaap jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hooverphonic
ik vind het juist heerlijk om met regen te gaan slapen
Melk en suikerquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:09 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb me toch een p[artij zin in koffie....
iemand anders ook??
Met ook nog wat koffie erin...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
Jij wilt een beker melk met suiker???
Doe us even lief. Ik ben net wakker/quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:
Gezellig een uitzending over Verdonk en Taida maken straks
Ik doe het voor jou hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe us even lief. Ik ben net wakker/
Ja, rabiaat radicaal links natuurlijjkquote:Publieke omroep, ik weet al welke kant het opgaat
SCH ken jij Marjon van Rooijen van de NOS, correspondent Zuid-Amerika? Ik wil een topic over haar openen, moet dat in Media of POL?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou hoor
[..]
Ja, rabiaat radicaal links natuurlijjk![]()
Een links gekleurd item dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:
Gezellig een uitzending over Verdonk en Taida maken straks
Ik ken haar niet persoonlijk, als je dat bedoelt maar wel haar verslaggeving uiteraard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
SCH ken jij Marjon van Rooijen van de NOS, correspondent Zuid-Amerika? Ik wil een topic over haar openen, moet dat in Media of POL?
In B&H natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
SCH ken jij Marjon van Rooijen van de NOS, correspondent Zuid-Amerika? Ik wil een topic over haar openen, moet dat in Media of POL?
Geweldige reportages die ze maakt altijd. Ze weet altijd overal alles van en maakt nooit een objectief bericht, geweldig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ken haar niet persoonlijk, als je dat bedoelt maar wel haar verslaggeving uiteraard.
Hangt er vanaf wat je aan de orde wilt stellen denk ik.
Even zoeken danquote:
http://www.nos.nl/nosjour(...)arjon_van_royen.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even zoeken dan
Ze staat niet eens op mokkels.nl![]()
Daar schijt nog geen blinde buffel op!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)arjon_van_royen.html
She's all yours BS...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)arjon_van_royen.html
She's all yours BS...
Mquote:
Bernard Bouwmanquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
die correspondent in Turkije. Altijd interessant om te lezen.
Waar dan?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar dan?
Heeft er nou nog niemand door dat er een hele Hools in 2 uur en 20minuten door is gegaan?
nu wel ja, net was het baggerweer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:18 schreef Peter_Beense het volgende:
Moguh, vanuit een zonnig Amsterdam.
Klopt... zonnetje is nu ook al minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu wel ja, net was het baggerweer!
en dan kan ik weer lekker door die zeikregen naar het stadion fietsenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Klopt... zonnetje is nu ook al minder.
Voorteken voor vanavond.
Moet je vanmiddag ook naar rembrandtplein komen, kan je daarna met de metroquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan kan ik weer lekker door die zeikregen naar het stadion fietsen
Is S. al weer terug uit Aruba?quote:
sommige mensen moeten werkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Moet je vanmiddag ook naar rembrandtplein komen, kan je daarna met de metro!
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:34 schreef SCH het volgende:
Bliksem, kom je even knuffelen.
Dus ik hoef in feite alleen P. mee te krijgen en het is 2 tegen 1quote:
Ik ben druk aan het studeren, tot 1 uurquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
sommige mensen moeten werken![]()
zie je niet hoe hard ik werk
Daaromquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Dus ik hoef in feite alleen P. mee te krijgen en het is 2 tegen 1![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoopte dat ik het nooit zou vragen![]()
Isolatorwegquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het studeren, tot 1 uur.
Waar in Amsterdam werk je ergensongeveer?
Het enige waar het echt fout op zou kunnen lopen is het roken .. Maar ja, dat moet je dan maar even voor je houden of zachtjes mompelenquote:
Geweldig ja! Mooi dat ie altijd naar de kapper gaat om te praten...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Bernard Bouwman
In Turkije hebben ze de grootste nicht neergezet![]()
Vooral ook omdat ons kantoor eerst zo ongeveer naast de Arena zatquote:
Tja, daar zit ik nuquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ons kantoor eerst zo ongeveer naast de Arena zat
zit jij in de nieuwbouw van de hogeschool?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:55 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik nu. Je kan niet alles hebben he
.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit jij in de nieuwbouw van de hogeschool?
dat staat achter mijn oude kantoorquote:
Haha, die oranje achtige met dat grasveld op de binnenplaats of die blauwwitte waar oa bijenkorf holding inzit?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat staat achter mijn oude kantoor
tussen die twee in zit nog een roze-achtig gebouw, dat is 'mquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Haha, die oranje achtige met dat grasveld op de binnenplaats of die blauwwitte waar oa bijenkorf holding inzit?
In de RAIquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:12 schreef Peter_Beense het volgende:
Waar is die davis cup?
boem was ho?quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:41 schreef Againzender het volgende:
mogguh
Welke idioot zet er nou in het donker marktkramen op een fietspad
Toch blijft het raar, een competitieronde midden in de week.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
Nog een paar uurtjes werken en dan naar huis en door naar het stadion!
Ik heb er niks op tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:23 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Toch blijft het raar, een competitieronde midden in de week.
wees maar blj, tis jullie reddingquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:27 schreef Peter_Beense het volgende:
Met CL ofzo heb ik er ook weinig op tegen, maar los van het bekervoetbal vind ik het gewoon vreemd. Allemaal om die play-offs
quote:
Ik houd me gewoon van de dommequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het enige waar het echt fout op zou kunnen lopen is het roken .. Maar ja, dat moet je dan maar even voor je houden of zachtjes mompelen
Maar zit het denk ik, wat mij betreft, wel prima. Komt goed
2 keer tegen Feyenoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wees maar blj, tis jullie redding
bijna boem. stomme stadsdeelambtenaren stonden nog te ouwehoeren met koffie, en hadden het afzettingsbord daarom nog niet op het pad neergezet. wist ik veel dat die markt verplaatst was naar het fietspad.quote:
Bier op de markt??quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
bijna boem. stomme stadsdeelambtenaren stonden nog te ouwehoeren met koffie, en hadden het afzettingsbord daarom nog niet op het pad neergezet. wist ik veel dat die markt verplaatst was naar het fietspad.
Een vrachtwagen bier erop verdomme![]()
Is ook niet zo goed voor je marktquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bier op de markt??
Dat hebben wij niet...
ja, en jij moet nog gaan betalen bij jouw club voor de play offs.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
2 keer tegen Feyenoord.
Maar het idee zelf is krom, Ajax draait een dramatisch seizoen, nou dan mag je tevreden zijn met UEFA-cup. De nummer 2 moet gewoon voor CL kunnen spelen... Aan het einde van het seizoen krijg je nu hele kromme dingen. Allemaal om wat centen en uitzendrechten.
En het jaar daarop ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, en jij moet nog gaan betalen bij jouw club voor de play offs.en die onzin komt er volgend jaar ook weer
ja, maar niet meer dan normaal dat je bij ons niet extra hoeft te betalen aangezien het ook de enige club was die tegen was! Dan moet er oko niet aan gaan meewerkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
En het jaar daarop ook.
Bij jullie zit die er als enige bij, maar goed jullie hebben ze als enige niet nodig.
Toch wel netjes van de club, maar inderdaad stel je hebt 2 keer feyenoord dan ben je aan kaarten, eten, drank enz al snel 150-200 euro kwijt.
Op wat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef DeTolk het volgende:
Tsja, en dan zit je te wachten
Mooi zeg! Hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen? Jij hebt ook overal je mensen zitten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
Rondje op mijn kosten dan maar.
Kaartjes voor Real v Arsenal zijn definitief geregeld
whehequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi zeg! Hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen? Jij hebt ook overal je mensen zitten!
of onder de brug in het Vondelparkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Lionheaad het volgende:
Op de dam schijn je ook goed te kunnen slapen
Misschien wel beter, gezien het weerbeeldquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
of onder de brug in het Vondelpark
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
Rondje op mijn kosten dan maar.
Kaartjes voor Real v Arsenal zijn definitief geregeld
een heerlijke tosti op Hawaii lijkt mij eigenlijk beterquote:
Watje, ik leef al maanden zonder goede verwarmingquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is mijn verwarming stuk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Dagonet het volgende:
JaWi ziet z'n ban verlengd met een week wegens klonen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef methodmich het volgende:
En ook dom om dan dezelfde avatar te houden.
Jij bier? Je meent hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef Pretslet het volgende:
[..]
Staat in MED...
Maar ik ga dit internetcafe verlaten, er wacht bier.
deze?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef clauwheee het volgende:
Thuus!
Niet helemaal fris..blegh. Straks huisje kijken, maar ff op Noca wachten. Huis zag er op foto's prima uit, nu de vraag of de buurt een beetje ok is.
nee wat was er dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Againzender het volgende:
rubber, heb jij een verzoekje geplaatst op 3FM
te klein?>quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Mien god Eend
En je verneukt de lay-out!
regen? hier schijnt de zon!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef dndiek het volgende:
Goeiemiddag
Fietssleutel kwijt zijn en daarom moeten lopen door de regen is niet leuk
Paul Elstakquote:
hier dus niet.. ach ja ik ben weer thuisquote:
shit, gemistquote:
nee een nieuwe kansquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ijsmeis en Brechtje stoppen.
Daar gaat mn hobby
Geen competitie vandaag?quote:
Volgens mij werd er wel gevoetbald. Maar ik ben al om 1 uur naar huis gegaan, toenstraks had ik geen zin meer om terug te fietsenquote:
Ik ben helemaal niet richting uni geweest vandaag dus het kan slechterquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij werd er wel gevoetbald. Maar ik ben al om 1 uur naar huis gegaan, toenstraks had ik geen zin meer om terug te fietsen
Wij moeten morgen spelen, maar dan kan ik niet. Lijers wilden niet verzetten ook
Geen idee. Konden zij weer niet ofzo. Heel misschien ben ik nog wel op tijd terug, maar dat wordt haasten. Zie het wel. Vrijdag ben ik er waarschijnlijk ook wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet richting uni geweest vandaag dus het kan slechter
Hoezo wilden die gasten het niet verzetten dan
Oke dan, ik gaat me is klaar maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Konden zij weer niet ofzo. Heel misschien ben ik nog wel op tijd terug, maar dat wordt haasten. Zie het wel. Vrijdag ben ik er waarschijnlijk ook wel.
Bereid je maar voor op een koude kamerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke dan, ik gaat me is klaar maken.
Tot straks
feliquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef borisz het volgende:
rondje van mijn oma zij is jarig
Voor jou is het een niveau te hoog...quote:
Neen, heb nog steeds geen pasfoto's ingeleverd.quote:
Oke, op die manier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Neen, heb nog steeds geen pasfoto's ingeleverd.![]()
Je kan modje worden daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Daar gaat mn hobby
Wowquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Het is koud op mijn kamer. 12 fuckin graden
De verwarming is kapotquote:
Dat is af en toe wel prettig ja. Alhoewel dan drukke dagen daarna weer zwaarder vallen dan wanneer je in het ritme zit. Teminste bij mij dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Rustige dag gehad, mocht ook wel een keer.
Dat zou me op de een of andere manier niet verbazen eigenlijkquote:
Die zijn te jong voor jou viezerik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Daar gaat mn hobby
Utrecht won 12 jaar geleden voor het laatst, dus veel hoop op winst heb ik ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou me op de een of andere manier niet verbazen eigenlijk
Ik zie het per dag wel weer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is af en toe wel prettig ja. Alhoewel dan drukke dagen daarna weer zwaarder vallen dan wanneer je in het ritme zit. Teminste bij mij dan.
72quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
feli
hoe oud is zij geworden?
Noca niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vanavond natuurlijk voor PSV en Feijenoord
Ja zeg, en wie gaat mij nu verzorgen? Ik gisteren mn best doen, en nu niemand die mij ff helpt
Heb ik iets gemist?quote:
Sorry Clau .... zou me best op willen geven als vrijwilligerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja zeg, en wie gaat mij nu verzorgen? Ik gisteren mn best doen, en nu niemand die mij ff helpt
Broeder Bos tot uw dienst mevrouwquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan er nog wel een patient bij hebben in ons bed, dus schuif maar onder de dekens naast Bluezz en mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
Valt me zwaar van je tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry Clau .... zou me best op willen geven als vrijwilliger, maaaaaaaaaaar ik moet prioriteiten stellen
Doe je Bluezzie er ff bij, ik begrijp van Golfer dat ik nu lekker bij haar mag liggenquote:
Die heeft nu in plaats van 31 het nummer van held Pierre, 17.quote:
Nou, vooruit danquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Doe je Bluezzie er ff bij, ik begrijp van Golfer dat ik nu lekker bij haar mag liggenHerstel, lekker bij Bluezz en Golfer mag liggen.
Ohh, nee ik dacht dat er iets belangrijks was dat ik had gemist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft nu in plaats van 31 het nummer van held Pierre, 17.
Maakt niet uit ... ik was gisteren voor Sparta!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef dndiek het volgende:
*Bos een beetje helpt en een roosvicee neerzet voor Clauw
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maakt niet uit ... ik was gisteren voor Sparta!![]()
Sparta is de club van Rotterdam Sparta is de club van Rotterdam lalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |