Geen idee. Wel een stopwoordje. Ik weet er ook niet 1,2,3 een nederlands woord voor wat het kan vervangen. Invloeden van de studie hequote:
trouwens?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een stopwoordje. Ik weet er ook niet 1,2,3 een nederlands woord voor wat het kan vervangen. Invloeden van de studie he
Ojaquote:
Hou die datum alsjeblieft in ere!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
nee joh, ben wel bijna 19dodenherdenking
Nee. Carnaval wordt afgeschaft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Een TT naar mijn hart al was een carnavalstitel beter geweest
Tyf op met je alaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:45 schreef TerroRobbie het volgende:
ALAAAAF
Kansloosquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee. Carnaval wordt afgeschaft.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tyf op met je alaaf.
Wordt gelukkig in Oeteldonk bijna nooit gebruikt
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.
Dat is feest zeg
ja als je er geen kut van snapt mag je het natuurlijk ook gewoon zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, naar een reden zoeken om vrij te nemen, winkels de hele periode te sluiten, gewoon de hele maatschappij 5 dagen lang stop zetten puur om 5 dagen te kunnen zuipen en te kunnen luisteren naar enorme kutmuziek en het dan maar Carnaval noemen.
Dat is feest zeg
Gewoon gelijk geven,doe ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als je er geen kut van snapt mag je het natuurlijk ook gewoon zeggen
Respectquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ja
Ik werk trouwens gewoon met carnaval,om een uur of 3 de kroeg uit en om 6 uur weer mogen beginnen op het werk.
Dat vind ik dan wel gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik werk trouwens gewoon met carnaval,om een uur of 3 de kroeg uit en om 6 uur weer mogen beginnen op het werk.
Leg mij het als Amsterdammer dan eens haarfijn uit?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb er 10 jaar tussen gezeten en het kon me geen moment raken. Geen moment. Alleen de muziek al.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |