abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35130483
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet veel. Maar hopelijk zetten ze dat wel uit tegen wat andere partijen hebben gepresteerd.
Wel grappig, die prestatiedrift van de media op de Leefbaren, net of ze dat bij andere partijen wel deden. Maar nu is het opeens Leefbaar nogwat en moeten ze opeens presteren ofzo .
pi_35132865
quote:
23:30 Nova/Den Haag vandaag (onder voorbehoud van eventuele uitloop voetbal)
(NOS/NPS/VARA)
Nieuws- en actualiteitenprogramm a van de NPS en VARA, in samenwerking met NOS-Den Haag vandaag.
.
pi_35132905
damn
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35133109
dat wordt Den Haag Gisteren ben ik bang
pi_35194559
Ze veranderen ook om de tien minuten van onderwerp .
pi_35195594
iets moet Paul Witteman toch wakker houden
pi_35197182
voor wie zich nog wat wil inlezen voor de uitzending van vanavond:

http://brechtjesblogje.blogspot.com/2006/02/spekman.html
pi_35235140
quote:
Joran van der Sloot spreekt

De familie van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar mei op Aruba verdween, heeft in New York een aanklacht ingediend tegen Joran van der Sloot en zijn vader Paul van der Sloot. De ouders van Natalee beschuldigen de Nederlander van het 'kwaadaardig, moedwillig en welbewust negeren van de rechten, veiligheid en welzijn van hun dochter'. De vader van Joran wordt verweten het 'gewelddadige antisociale gedrag' van zijn zoon mogelijk te hebben gemaakt. De eis is een nog onbekend geldbedrag. Joran is nog altijd de belangrijkste verdachte in de verdwijningszaak.

In NOVA vanavond een reportage met daarin het exclusieve gesprek dat correspondent Twan Huys in New York met Joran van der Sloot en zijn ouders opnam.

Presentatie: Clairy Polak
pi_35235415
Waarom nodig Dr. Phil hem niet uit in z'n show?

Dr Phil: "Did you know that a Bacardi Breezer destroys a thousand braincells??"
Joran: "Ehh...."
Dr Phil: "Don't act like you don't know that!"
Joran: "Yes, Dr Phil"
Dr Phil: "Now tell me, you are carrying the head of Natalie in the bag you bring in at the airport, aren't you??"
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 21:12:33 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35268738
Ik kijk zelf graag naar NOVA/Den Haag Vandaag. Met name het politieke gedeelte vind ik altijd erg interessant (en niet alleen om Joost Karhof ) Maar goed, tvp dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 19 februari 2006 @ 21:43:47 #112
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35270023
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
Waarom nodig Dr. Phil hem niet uit in z'n show?

Dr Phil: "Did you know that a Bacardi Breezer destroys a thousand braincells??"
Joran: "Ehh...."
Dr Phil: "Don't act like you don't know that!"
Joran: "Yes, Dr Phil"
Dr Phil: "Now tell me, you are carrying the head of Natalie in the bag you bring in at the airport, aren't you??"
Dr. Phil: We're gonna put on some more pressure. Do you recognize this bottle?
Joran: Euh, we went straight back to the hotel
Dr. Phil: Answer the question, please.
Joran: Allright, she was straight drunk when I met her, right. And then we went to the beach
Dr. Phil: Are you sure? Milions and Milions of good Americans are doubting your statement as we speak
Joran: Mommy..
pi_35338430
quote:
Betaalde tienerseks Amsterdam neemt toe

Minderjarigen in Amsterdam hebben steeds vaker seks in ruil voor dure merkkleding, een lift naar huis, een pakje sigaretten of een drankje. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerd rapport van de GGD. De gemeente Amsterdam gaf opdracht tot het onderzoek nadat afgelopen zomer het rapport 'Tippelen na de zone' uitkwam, waaruit blijkt dat jonge, vaak uit de Amsterdamse Bijlmer afkomstige meisjes, actief zijn in de prostitutie.

Op pad met Nawijn
Hilbrand Nawijn is hoofd van de eenmansfractie Groep Nawijn in de Tweede Kamer. Maar Nawijn wil meer. Toen hij vier jaar geleden de landelijke politiek in ging zat hij voor het CDA in de gemeenteraad van Zoetermeer, zijn woonplaats. Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart doet hij opnieuw een gooi naar het raadslidschap in Zoetermeer - nu op eigen titel. Een verslag.

Presentatie: Jeroen Pauw en Ferry Mingelen
Humor die laatste, 10 van de 39 raadszetels .
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:22:54 #114
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35341639
nice one
pi_35366844
Nou, volgens mij kwamen die twee onderwerpen allebei niet aan de orde
pi_35367952
Ik had al niet gekeken omdat het laat begon, maar het item was er inderdaad ook niet. Vanavond waarschijnlijk wel, maar even op de nieuwsbrief wachten. Het begint iig wel gewoon weer om 22.20 vanavond.
pi_35376997
quote:
Bestuurscrisis in Delfzijl
Delfzijl is het Sicilië aan de Eems. Zo typeerde de zojuist vertrokken burgemeester Maritje Appel de gemeente die de afgelopen jaren van de ene in de andere crisis belandde. In vier jaar tijd versleet Delfzijl vijf burgemeesters. En gisteren traden alle wethouders af. Een burgeractiegroep die in de huidige partijen geen toekomst ziet, riep burgers op om vanavond, voor de raadsvergadering, uit protest met witte zakdoekjes te komen zwaaien.

Groen licht voor vaccinatie
Nederland mag hobby- en vrije-uitloopkippen vaccineren tegen de vogelgriep. Een comité van experts uit de 25 EU-landen ging daar vandaag mee akkoord. Minister Cees Veerman (Landbouw) reageert in de studio.

Op pad met Nawijn
Hilbrand Nawijn, oud-minister en tegenwoordig zijn eigen Tweede Kamerfractie met Groep Nawijn, probeert onder eigen naam ook voet aan de grond te krijgen in de lokale politiek. In zijn woonplaats Zoetermeer voert hij actief campagne om - je weet maar nooit of het nodig is - meer naamsbekendheid te krijgen.

Presentatie: Paul Witteman en Ferry Mingelen
.
pi_35457480
quote:
NOVA Politiek: gemeenteraadsverkiezingen

Campagnetijd is bij uitstek de tijd voor proefballonnetjes. Zo wil het CDA 300 miljoen euro extra voor de kinderbijslag en adopteert ieder raadslid in Amsterdam een school als het aan de VVD ligt. De PvdA pleit voor 'hangplekken' voor ouderen en Groen Links in Nijmegen vindt dat projectontwikkelaars een percentage van de winst moeten afstaan aan de gemeente. NOVA peilt de verkiezingskoorts voorafgaand aan de raadsverkiezingen op 7 maart, onderzoekt hoe serieus we de voorstellen moeten nemen, en vraagt jongeren en allochtonen naar hun bereidheid te gaan stemmen.

In NOVA Politiek verder aandacht voor twee toekomstvisies voor Nederland. Ten eerste de Rotterdamse visie: strenge regels, aanpassen of anders... Ten tweede de Amsterdamse visie: 'de boel bij elkaar' houden.

Te gast zijn: Mark Rutte, staatssecretaris Onderwijs, VVD, Ahmed Marcouch, lijsttrekker voor de PvdA in Amsterdam Slotervaart, Leonard Geluk, lijsttrekker in Rotterdam voor het CDA en Lilian Marijnissen, nummer 2 op de lijst van de SP in Oss.

Presentatie: Jeroen Pauw en Ferry Mingelen
pi_35460300
Lilian Marijnissen: "Als de SP aan de macht komt [...] maken wij de samenleving solidair"
pi_35460936
Ha, een D66'er
pi_35461582
Pfff, wat een simpele vogels zijn die Marcouch en Marijnissen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:29:10 #126
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_35462680
Rutte was briljant vanavond.
pi_35474209
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef SjonLok het volgende:
Rutte was briljant vanavond.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:46:00 #128
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35583439
"Mevrouw Verdonk gebruikt ook wel eens duitse woorden"
-" o ja welke dan"
"unheimlich bijvoorbeeld"

Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:47:02 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35583476
Vanavond minister Verdonk en Utrechtse wethouder Hans Spekman.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35584463
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef Tafkahs het volgende:
"Mevrouw Verdonk gebruikt ook wel eens duitse woorden"
-" o ja welke dan"
"unheimlich bijvoorbeeld"

Leatitia Griffith is een leuke politica. Een liberaal, wat genuanceerder dan veel andere VVD'ers en ze heeft humor .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:12:24 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35584504
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Airelle het volgende:

[..]

Leatitia Griffith is een leuke politica. Een liberaal, wat genuanceerder dan veel andere VVD'ers en ze heeft humor .
Dat zei Jeroen Pauw
pi_35584530
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat zei Jeroen Pauw
Wie wat waar? . Ik ben het bijna nooit met Pauw eens .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:15:01 #133
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35584617
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:

[..]

Wie wat waar? . Ik ben het bijna nooit met Pauw eens .
Maarre, ze is een beetje te genuanceerd in Amsterdam hoor. Ze komt nooit op lijsttrekkersdebatten, althans dat deed ze niet totdat men vragen begon te stellen naar die eerste fase van dat dekkerbeleid, de 130% van het minimumloonseis
pi_35584732
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Maarre, ze is een beetje te genuanceerd in Amsterdam hoor. Ze komt nooit op lijsttrekkersdebatten, althans dat deed ze niet totdat men vragen begon te stellen naar die eerste fase van dat dekkerbeleid, de 130% van het minimumloonseis
Nee, dat las ik ook in één van de topics hier op Fok! Als het echt zo is dan is het wel slecht ja... Maar als PvdA zou ik het wel weten... Die Marijke Vos is ook niet echt wat. En sowieso Groenlinks, kan denk ik niet veel goeds betekenen voor de stad.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:20:35 #135
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35584857
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee, dat las ik ook in één van de topics hier op Fok! Als het echt zo is dan is het wel slecht ja... Maar als PvdA zou ik het wel weten... Die Marijke Vos is ook niet echt wat. En sowieso Groenlinks, kan denk ik niet veel goeds betekenen voor de stad.
Ben ik met je eens, er is niets mis met het kappen van bomen en stadsdelen kunnen helemaal niet met elkaar concurreren. Vos is wel leuk voor het debat, maar dat is Griffith ook.
pi_35584904
Maar waar en wanneer zei Pauw het dan? Niet gister want ik heb die uitzending twee keer gezien zo ongeveer.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:22:40 #137
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35584933
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Airelle het volgende:
Maar waar en wanneer zei Pauw het dan? Niet gister want ik heb die uitzending twee keer gezien zo ongeveer.
Het was op het moment dat Pauw die cd liet horen.
pi_35584989
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het was op het moment dat Pauw die cd liet horen.
Dan heb ik zitten slapen. Maar ik vind het een sympathiek persoon. Eigenlijk ook wel een gemis dat ze weg is in de Tweede Kamer.
pi_35590123
Het ontstijgt het carnavalsniveau niet he? Jeetje, die reportage 'Utrecht, in de straat'. .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:06:24 #140
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35591267
gezien, het verkiezings/carnavalkrakersliedje van Oplaat was wel geinig gevonden
pi_35592085
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef Tafkahs het volgende:
gezien, het verkiezings/carnavalkrakersliedje van Oplaat was wel geinig gevonden
Ik vind het zo'n lelijk dialect. (Ja ik woon zelf ook ergens in de buurt, maar spreek gelukkig gewoon in ABN). Verder vermakelijke uitzending, op de slechte reportage serie na.
pi_35592170
Oplaat was wel aardig, maar 5 minuten is ook meteen zo overdreven. Verdonk zou wel spierpijn hebben van het glimlachen.
pi_35592187
En ik was het met Verdonk eens dat er helemaal geen genante beelden te zien waren. Niet echt genant althans.
pi_35592264
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef pberends het volgende:
En ik was het met Verdonk eens dat er helemaal geen genante beelden te zien waren. Niet echt genant althans.
Nee inderdaad, het doet niet voor elkaar onder. Het lijkt één grote carnavalsact te zijn. Er stak ook niets bovenuit in mijn optiek.
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 02:00:11 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35595087
Nou ik vond die beelden van Van der Anker toch behoorlijk genant... Wat een ontzettend ordinair mens is dat toch!

En wat is er mis met die repo in Utrecht? Heb er ontzettend om gelachen. Vooral die gozer die duidelijk niet wist wie Verdonk was en in de hij-vorm sprak Heb echt in een scheur gelegen
pi_35596919
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
Nou ik vond die beelden van Van der Anker toch behoorlijk genant... Wat een ontzettend ordinair mens is dat toch!

En wat is er mis met die repo in Utrecht? Heb er ontzettend om gelachen. Vooral die gozer die duidelijk niet wist wie Verdonk was en in de hij-vorm sprak Heb echt in een scheur gelegen
Wat een onzin zeg, half Nederland doet zo debiel tijdens carnaval, maar omdat het een politica is, is het opeens heel genant. Vergeleken met Balkenende deed ze het prima. En oh wat genant dat ze der telefoon tussen der voorgevel doet, nou dat doen wel meer vrouwen. Als je dat fragment van Oplaat ertussen had gepleurt dan was dat veruit het meest beschamende moment.
pi_35596947
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee inderdaad, het doet niet voor elkaar onder. Het lijkt één grote carnavalsact te zijn. Er stak ook niets bovenuit in mijn optiek.
Ze zaten wel weer lekker Verdonk te bashen. Eerst komt er een of andere partijgenoot een debiel liedje zingen (hij doet maar overigens), vervolgens komen ze met een heel lelijke screenshot "oud vrouwtje" Verdonk even neerzetten als een heks, daarna kwam Joep nog alsof Verdonk iedereen het land uitschopt .
pi_35599943
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze zaten wel weer lekker Verdonk te bashen. Eerst komt er een of andere partijgenoot een debiel liedje zingen (hij doet maar overigens), vervolgens komen ze met een heel lelijke screenshot "oud vrouwtje" Verdonk even neerzetten als een heks, daarna kwam Joep nog alsof Verdonk iedereen het land uitschopt .
Ja, maar dat kun je ook niet anders verwachten van Nova. .
pi_35614029
quote:
Vanavond in NOVA / Nederland Kiest

Op 7 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. De campagnes van de politieke partijen draaien op volle toeren. NOVA zendt van 27 februari tot 7 maart uit vanuit café Dudok in Den Haag met reportages en debatten over de verkiezingen.

Van der Hoeven, Aboutaleb en Hessing
Zijn de onderwijzers van morgen ook de opvoeders van de toekomst (nu ouders dat blijkbaar niet meer doen)? Helpt een acceptatieplicht voorkomen dat zwarte kinderen binnenkort automatisch op slechtere scholen terecht komen? In Amsterdam staan steeds meer leerlingen voortijds en dus zonder diploma op straat. Wat te doen? Dit zijn een paar van de vragen die vanavond aan de orde komen in Nederland Kiest. De gasten zijn: Maria van der Hoeven, minister van Onderwijs (CDA), Ahmed Aboutaleb, wethouder Sociale Zaken en onderwijs Amsterdam (PvdA) en Ruud Hessing, wethouder Onderwijs in Leiden (D66).

Verder 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', én de visie van Joep Bertrams.

Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
pi_35615148
Ik heb NOVA met Spekman en Verdonk pas net gezien (via BVN@Curaçao) en heb me echt dood geergerd aan Mingelen en Polak. Spekman werd zo overduidelijk ondersteund.
En dat gezeik weer over Kalou.. Verdonk is daar gewoon heel duidelijk in. 'Hij is geen goed voorbeeld van een goed ingeburgerde Nederlander'.. Klaar!
Ook over die taida (dat VWO-meisje) was Verdonk gewoon heel duidelijk. Hebben we eens een minister die niet om de hete brei heendraait proberen ze d'r zwart te maken.
Ik ben het overigens niet geheel eens met Verdonk d'r beleid. maar ik moet d'r nageven dat ze een duidelijke streep heeft getrokken en deze ook echt wil naleven. Persoonlijke jankverhaaltjes/drama's als die van die Taida passen daar niet in.. En dan gaan ze er toch nog weer over door.. Ik werd er zooo moe van.. Mingelen+Polak
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')