Kom op, Carmen in je PSV shirt, Carmen die straks juicht bij de 0-3 in de ufo bij pappa op schoot etc.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zal de turnringen en het paard voltige eens van de zolder halen...
Ik heb niet veel sportfoto's, zal eens kijken...
Is nog niet duidelijk, maar voorlopig is ie wel uitstekend 2-benigquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef Suijk het volgende:
Is Glenn meer een harde Italiaanse verdediger of een gracieuze Hollandse aanvaller?
Dat moet je er in houden inderdaad. Kunnen ze bij Ajax ook altijd gebruiken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk, maar voorlopig is ie wel uitstekend 2-benig
Dat niveau kan onze ongeboren spruit al aan ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Carmen al de eerste potjes heeft meegespeeld met De Prutsers. Dat 'niveau' kan ze dan ook makkelijk aan natuurlijk.
eindelijk een opvolger voor Ruud Heusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Een spits is altijd het meest gewild, of een goede centrale aanvallende middenvelder (Zidane, Nedved, Baggio, Maradona) maar als je een goeie links-back bent, dan ben je wel zeker van een basisplek, daar wordt nooit snel mee gewisseld (zie een Maldini).
Dus Feyenoord moet nog ff wachten op DE oplossing
aha hij weet dus al wat het spel van Ebdon inhoudquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef Againzender het volgende:
Hm, weinig foto's van Axel met voetbalWaarschijnlijk ben ik dan te druk met andere dingen
Andere sporten dan maar.
Snooker: O'Sullivan - Ebdon bleek niet boeiend
[[url=http://xs69.xs.to/pics/06086/img10309hc.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En ondanks twee schermen bleek mijn telefoon toch interessanter dan de winterspelen
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06074/DSC00043.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
We houden u op de hoogte
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
De kenners weten wel wat Glenn hier bekijkt
nee, de kant van de kauwgumreclamequote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef DIGGER het volgende:
Nice. Maud gaat dus de zwemkant op?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Maud druk bezig met haar eerste trainingen om Inge de Bruijn op te volgen
1 jaar oud hequote:
oooohhhhhhhhhh ik dacht dat hij keepr wilde wordenquote:
hoezo ? die rompers schijten ze toch altijd vol....dan kan het toch het beste 1 van ADO zijnquote:en een mooie compensatie voor die ADO romper
Hij zal wel gedacht hebben: "Da's een grote slab!"quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Againzender het volgende:
Heeft Gomes die handdoek nog teruggekregen van Mateja?
Inderdaad de mooiste plaat van het setje, maar ze zijn allemaal erg leuk natuurlijk. Hangt er ook 1 in poster formaat boven z'n bed?quote:En die plaat met Alex blijft geweldig
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:24 schreef SCH het volgende:
Hier is het VBL en daar worden grappen gemaakt, en als tere vaderzieltjes daar ineens niet tegen kunnen, dan is het pech gehad
Zat je nou weer die Nikos Machlas-DVD te kijken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:53 schreef DIGGER het volgende:
En zondag ging ie echt ineens spontaan Schwalbes maken, geen idee waar dat vandaan kwam....
dat kun je de wereld niet aandoenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook kindertjes maken. Wat een leuke foto's.
Als je hulp nodig hebt.............quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Suijk het volgende:
Oefeninterlandje?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Suijk het volgende:
ja doe maarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Suijk het volgende:
Dan houd ik de evt. foto's wel voor mezelf, ok?
En mooie ogen Maud!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooie foto bjoro!
ah die handjesquote:Op maandag 19 juni 2006 20:51 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
En mooie ogen Maud!
Hier Glenn in Italia outfit met bellenblaas in de tuin:
[[url=http://xs202.xs.to/xs202/06251/P6170002.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef DIGGER het volgende:
Kady is inmiddels al gegroeid tot zo: Kinderfototopic deel 76
moet ook !quote:
quote:Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef CarmenG het volgende:
Hierper de hieper de piep!
Gefeliciteerd Maud! En mijn mama is ook jarig!
Heeeeeeeeeee Carmenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef CarmenG het volgende:
Hierper de hieper de piep!
Gefeliciteerd Maud! En mijn mama is ook jarig!
thanx passie !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
wat vliegt de tijd alweer 1 jaar oud
feli maud, bjoor en mams
toch welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thanx passie !
het is overigens pas de 1e keer hoor dat ze 1 jaar wordt....en niet alweer
ech niet shirtje moet schoon blijven tot zondag....dan vieren we het pasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Mooie Maud, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag meissie![]()
Enneh, lekker kliederen met taart mag vandaag he!
Jippie! 2x kliederen met taart!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef Bjoro het volgende:
ech niet shirtje moet schoon blijven tot zondag....dan vieren we het pas
heee hou jij eens ff lekker opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Jippie! 2x kliederen met taart!!
Hij MOEST van mij vorig jaar met zijn handjes eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef Bjoro het volgende:
heee hou jij eens ff lekker op![]()
Glenn is ook bijna jarig, dus.........
aaaaahhhhhh....kindermishandelingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hij MOEST van mij vorig jaar met zijn handjes eten.
Hij wilde niet. Met geen mogelijkheid. Hij wilde persé een lepel![]()
[HOOLS] Het VBL café#1238: De winter komt eraan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
eeeuh 't is nog middag
hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café#1238: De winter komt eraan.![]()
goed blijven oefenen....dan gaat het jou/jullie ook nog eens lukkenquote:
Kijk zo komen we ergensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:57 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft op vakantie een hele hoop Nederlands geleerd (Hij antwoordt nu in het Nederlands als ie in het Nederlands wordt aangesproken en in het Italiaans als ie in het Italiaans wordt aangesproken)
Wat zij zegtquote:
Er zit echt geen drup Italiaans bloed in hoor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
Naturalisatiedag zou wel leuk zijn voor zo'n Italiaanse brabander
We wachten/puffen meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog wacht ook, maar op iemand anders...
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik gok: LIEF!!!
o.a.quote:
hehequote:
Beetje van beidequote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Aqua was![]()
Das Stimmt, maar vanavond speciaal Mateja met Aquapet voor de liefhebberquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Die hebben geen kindermode.
Iets ouder dan 1 jaar en 8 maanden.quote:
ik zal ook wel weer eens achter de camera (en pc) duikenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef just me het volgende:
meer foto's !!!
hhhmmmmm....ik hoopte dat jij wel intersse had in leuke foto's van mijquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:54 schreef just me het volgende:
Voor alle duidelijkheid.. het gaat wel om foto's van Maud hoor
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:28 schreef lookinforyou het volgende:
Kan ik hier ook een paar fotootjes van mijn kanjertje plaatsen?
Mijn grote PSV fan.
Bluezz ik vind niet hoor dat ie groot is voor zijn leeftijd. Normaal denk ik eigenlijk, gezien zijn kledingmaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Justin is groot voor zijn leeftijd, of vergis ik me LFY
Glenn en Kady, wat een mooi stel toch samen![]()
Gemaakt met de Nokia N70 overigens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:36 schreef Eilanden het volgende:
Mooie foto's DD!
Die t-shirtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
De eerste HOOLS-mascotte in de huisballenbak
[afbeelding]
De nieuwste HOOLS-mascotte in zijn eerste heilige tenue
Alles gaat heel erg goed!
Dat heet een rompertje Sientje hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die t-shirtwaar heb je die gekocht ...geweldig! Leuke foto's trouwens
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat heet een rompertje Sientje hoor
Maakt ook niet uit. Ik wist ook eerst niet wat dat waren toen ik zwanger was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]zoals je merk ben ik niet echt thuis in de wereld van de baby kleren
hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik wist ook eerst niet wat dat waren toen ik zwanger was.
Toen zei mijn toen nog schoonmoeder, er zijn zulke leuke rompertjes tegenwoordig.
Ik dacht toen nog dat het een soort doeken waren ofzo.
Dus ......dan snap ik eht van jou helemaal.
Hehe heb hier ook net zo'n zandbakje (hoewel er nog nooit zand in heeft gezeten, gebruiken het meer als klein spetterbadje in de zomer).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef Againzender het volgende:
Leuke foto's DD
En ik zie op de eerste foto nog een mooie wintertoepassing van ons zandbakje
Leuk, zo'n foto waar de moeder op staat is ook altijd leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus mijn kanjer.
Hij heet Justin, hij is 4 jaar. Hij is gek van PSV en Formule 1.
Hij wordt op 9 januauri alweer 5 jaar (pffff, wat vliegt de tijd)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto waar de moeder op staat is ook altijd leuk
de moeder hoort toch ook bij de kinderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lachen hoor met Eendje en Pascal.
Ik dacht toch dat dit het topic was voor de kindertjes van.
Ach, jullie kunnen het proberen nietwaar?
Ben nu ook wel nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lachen hoor met Eendje en Pascal.
Ik dacht toch dat dit het topic was voor de kindertjes van.
Ach, jullie kunnen het proberen nietwaar?
Gniffel, gniffelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden
[18-11] VBL-meet!!quote:
zit zeker wel een leuke foto in de planningquote:Op maandag 4 december 2006 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Gelijk even een verzoekje voor een nieuw rondje Mascotte updates trouwens (nu rond Sinterklaas en zometeen Kerst tijd - met hopelijk ook wat sneeuw als het eens, ooit, nog koud wordt, worden er doorgaans toch foto's zat geschoten).
als je er maar regelmatig en genoeg eten in blijft stoppen gaat dat vanzelfquote:
Ga je gangquote:Op donderdag 14 december 2006 09:42 schreef lookinforyou het volgende:
Leuke foto´s weer.
Er moeten vaker foto´s gepost worden hier.
Is dat een NN/ING vlaggetje?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef Againzender het volgende:
Axel als Teletoeter
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06504/DSC00123.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Jammer dat de bal aan z'n voet net buiten de foto valtquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef PyTh het volgende:
Leuk om al die geupdate foto's van alle Mascottes te zien
Mateja op het strand van Domburg afgelopen Zondag
[afbeelding]
Gomes is ook zo begonnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:
't Is dan wel geen sportcarriere, maar de nieuwe v. Gogh levert ook wat op natuurlijk.
Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |